Οι απόψεις του Simon Cowell για τον γάμο

Ο Simon Cowell βρέθηκε στην εκπομπή της Oprah Winfrey και μίλησε για τον επικείμενο γάμο του αλλά και για τη γνώμη που είχε γι’ αυτόν πριν γνωρίσει την αρραβωνιαστικιά του Mezhgan Hussainy.

Ο κριτής του «American Idol» είπε: «Ποτέ στο παρελθόν δεν φαντάστηκα τον εαυτό μου δεσμευμένο».

Εξηγεί τους λόγους που δεν του πέρασε ποτέ αυτή η ιδέα από το μυαλό λέγοντας: «Είμαι πολύ εγωιστής. Δεν είχα χρόνο για τον εαυτό μου εξαιτίας της δουλειάς και αυτός που μου απέμενε ήθελα να τον αφιερώνω μόνο σε εμένα».

Και κλείνει λέγοντας: «Τώρα τα δεδομένα έχουν αλλάξει αφού στη ζωή μου έχει μπει η Mezhgan Hussainy».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...