I'm in lesbians with you

Ήμουν σίγουρη ότι θα μου αρέσει τρελά αλλά ο κύριος Wright ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Ο Scott Pilgrim είναι μια πραγματικά υπέροχη ταινία. Δεν θα γράψω πολλά. Όσο λιγότερα ξέρετε τόσο καλύτερα. Εξάλλου πρόκειται για το πιο random πράγμα που έχω δει εδώ και καιρό, οπότε μου είναι δύσκολο να κάνω δομημένες σκέψεις. "Ότι να΄ναι". Δεν υπάρχει άλλη έκφραση που να συνοψίζει τόσο καλά αυτή την ταινία. Εκπληκτικοί τίτλοι αρχής, ποπ αναφορές, γρήγοροι ρυθμοί, πολύ δυνατή μουσική και συμπαθητικά μουτράκια. Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ τον Cera τον συμπαθώ. Δεν έχω διαβάσει το κόμικ αλλά σεναριακά το βρήκα πολύ πολύ δυνατό! Ωραίοι διάλογοι, αστείο σε αρκετά σημεία και πολύ φρέσκο. Όσο για τον σκηνοθέτη...ε έτσι κι αλλιώς ήταν εγγύηση!



Ο Wright παραδίδει μαθήματα μοντέρνου σινεμά. Ο τύπος έχει ξεπεράσει κάθε όριο και έχει φτιάξει ένα απίθανο roller coster. Κόμικ αισθητική, ονειρικές σεκάνς να πετιούνται στο άκυρο, σουρεαλιστικές πινελιές. Δίνει την αίσθηση ότι είναι ικανός για τα πάντα. Αυτό που έχει πετύχει εδώ είναι εκπληκτικό. Δημιουργεί ένα ολόκληρο σύμπαν, μέσα σε αυτό τοποθετεί τον Scott Pilgrim, το συγκρότημά του, τις κοπέλες του και τους περίφημους εφτά πρώην και αυτοί με τη σειρά τους διαμορφώνουν αυτό το σύμπαν, το οποίο διαστέλλεται συνεχώς. Πραγματικά όλα μοιάζουν να μη σταματούν πουθενά. Οι χαρακτήρες εξελίσσονται συνεχώς, το περιβάλλον αλλάζει, τίποτα δε μένει στατικό! Και το υπέροχο είναι πως στο τέλος αυτό που σου μένει περισσότερο δεν είναι η σκηνοθετική τρέλα του Wright αλλά ο ερωτοχτυπημένος Scott να εξομολογείται "I'm in lesbians with you"...

Aπό το πολύ ωραίο BLOG : http://royal-with-cheese.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...