Μικρές κρυφές μου σκέψεις

Αν σου έκαναν την ερώτηση: «και τελικά τι έχει σημασία να έχεις καταφέρει πριν πέσεις για ύπνο το βράδυ;» εσύ τι θα επέλεγες να απαντήσεις;
Εγώ  στο τέλος της ημέρας θέλω απλά να νιώθω καλά με τον εαυτό μου.
Θέλω να ξέρω πως ότι έκανα, είπα και σκέφτηκα, ξεπήδησε απ’ την καρδιά μου. Αν μπορώ με σιγουριά να το ξέρω αυτό, πως σε κάθε στιγμή ήμουν ειλικρινής απέναντι σε εμένα, στα θέλω, στις σκέψεις, τα συναισθήματα μου, ακόμα και στα πρέπει μου, το αν ότι είπα και έκανα, ήταν σωστό ή λάθος δεν έχει μεγάλη σημασία. Και τα σωστά και τα λάθη για εμάς τους ανθρώπους είναι.
Θέλω όμως την στιγμή που θα ξαπλώσω στο μαξιλάρι μου να νιώσω εντάξει, να μην χρειαστεί να μετανιώσω για όσα επέλεξα να αισθανθώ , να σκεφτώ, να πω, να απορρίψω, να δεχτώ, να κάνω. Είναι άσχημο να μετανιώνεις για τις επιλογές σου. Η ζωή άλλωστε, είναι όλα εκείνα τα μονοπάτια που επιλέγεις να περπατήσεις και το καθένα έχει να δώσει κάτι διαφορετικό, δεν πρέπει να παραπονιόμαστε που δεν περπατάμε σε κάποιο άλλο, πρέπει να απολαμβάνουμε όσα έχει να μας προσφέρει αυτό στο οποίο βαδίζουμε!

Να περνάτε όμορφα ότι και αν κάνετε, όπου και με όποιον και αν βρίσκεστε και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να απολαμβάνετε το καλοκαίρι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...