Η παρουσίαση του Νεϊμάρ από την Μπαρτσελόνα

Στις 19:35 ο Βραζιλιάνος επιθετικός πάτησε για πρώτη φορά τον αγωνιστικό χώρο της επιβλητικής έδρας των "μπλαουγκράνα", φορώντας τη νέα φανέλα του, χωρίς πάντως το αγαπημένο του 11 στην πλάτη. Βαδίζοντας σ' ένα γαλάζιο χαλί, ανέβηκε σε μια εξέδρα που στήθηκε για την περίσταση, έκανε τα καθιερωμένα εναέρια παιχνίδια με την μπάλα και μίλησε στο συγκεντρωμένο πλήθος.


"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι ποδοσφαιριστής της Μπαρτσελόνα και θα εκπληρώσω το όνειρό μου. Είναι μια μεγάλη ημέρα για μένα και για την οικογένειά μου. Άκουσα την καρδιά μου και η καρδιά μου ήταν στη Βαρκελώνη. Δεν με απασχόλησε ποτέ να είμαι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου. Ο καλύτερος ποδοσφαιριστής είναι εδώ και είναι ο Μέσι", ήταν τα πρώτα λόγια που είπε ο 21χρονος άσος δια μικροφώνου.

Ακολούθως χαιρέτισε τα δεκάδες παιδιά των ακαδημιών και έκανε το γύρο του γηπέδου, ευχαριστώντας το κοινό των πρωταθλητών Ισπανίας για την θερμή και εγκάρδια υποδοχή που του επεφύλαξαν στην πρώτη ημέρα του στη Βαρκελώνη.

Προηγουμένως και επί 5,5 ώρες ο Νεϊμάρ ήταν στις εγκαταστάσεις της καταλανικής ομάδας για να διευθετήσει τις τελευταίες λεπτομέρειες της μεταγραφής του. Αφίχθη στις 14:00, πέρασε όλες τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, γευμάτισε και υπέγραψε το συμβόλαιό του, το οποίο θα τον δεσμεύει με την Μπαρτσελόνα έως το καλοκαίρι του 2018.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την παρουσίασή του διαπιστεύτηκαν 334 εκπρόσωποι του Τύπου (δημοσιογράφοι, φωτορεπόρτερς, καμεραμέν).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...