Diablo 3 release date – May 15


Finally, we got it!
Diablo 3′s release date has finally been confirmed by Blizzard – it’s MAY 15. You can purchase Diablo 3 as a regular edition for about $60 or Collector’s Edition for $100. Of course, you can also get it for “free” by purchasing a full year of WoW. You can also get a digital edition straight from Blizzard, keep in mind in Europe the price is 60 euro!
Mike Morhaime, Blizzard’s CEO said in a statement:
“After many years of hard work by our development team and months of beta testing by hundreds of thousands of dedicated players around the world, we’re now in the homestretch. We look forward to putting the final polish on Diablo III over the next two months and delivering the ultimate action-RPG experience to gamers worldwide starting on May 15.”
A bit more details on the rollout, country by country:
Starting May 15, gamers with a thirst for fast-paced action and adventure will be able to purchase Diablo III at retailers throughout the United States, Canada, Europe, South Korea, Southeast Asia, Australia, New Zealand, and the...

Ένα reality show. 24 παιδιά, αναγκασμένα να γίνουν δολοφόνοι. Οι Αγώνες Πείνας από 22/3 στους κινηματογράφους


The Hunger Games Trailer  greek subs par spentzosfilm
Η βία είναι διασκέδαση. Το θέαμα μετράει πάνω απ’ όλα. Πόσο απέχει η δική μας από μια τέτοια κοινωνία;
Το βιβλίο και η ταινία
 
Το “Αγώνες Πείνας”, της Suzanne Collins, εκδόθηκε το...

Το πιο hot γυμναστήριο της Νέας Υόρκης ανήκει σε έναν Έλληνα


Υπάρχει ένα fitness club στην 58η δυτική λεωφόρο στο Μανχάταν, όπου γυμνάζεται η ελίτ της νεοϋορκέζικης κοινωνίας. Και, ναι. Το έχει Έλληνας!
Με 30.000 δολάρια εγγραφή και 10.000 δολάρια ετήσια συνδρομή, το Sitaras Fitness δεν το λες σε καμιά περίπτωση φθηνό (ειδικά αν αναλογιστείς ότι το κορυφαίο επίσης New York Athletic Club έχει εγγραφή 8.500 δολάρια και ετήσια συνδρομή 3.030 δολάρια). Ο ιδιοκτήτης του όμως, ο Ελληνοαμερικανός John Sitaras, ισχυρίζεται ότι..

Οι βιομηχανίες που θα μπορούσαν να σώσουν την Ελλάδα

Σε μελέτη της McKinsey επιχειρείται ο καθορισμός ενός μοντέλου ανάπτυξης και στρατηγικής για την οικονομική ανάπτυξη στη χώρα. Διαβάστε που εστιάζουν για να επέλθει η επιδιωκόμενη ανάπτυξη.

Επισημαίνοντας πως το μοντέλο ανάπτυξης του παρελθόντος πρέπει να αντικατασταθεί από ένα δραματικά διαφορετικό πλάνο, η McKinsey εντόπισε τους οκτώ τύπους βιομηχανιών που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της Ελλάδας στο μέλλον.
Το σχέδιο ανάπτυξης για την Ελλάδα για την επόμενη δεκαετία που προτείνει η McKinsey, μία μελέτη με τίτλο...

Σεισμικές δονήσεις προκαλούν οι προσπάθειες του Σκρατ να θάψει το βελανίδι του

Η παρέα του Ice Age σε νέες περιπέτειες
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TzzGPfVx32M

Η παρέα της Εποχής των Παγετώνων επιστρέφει με μια νέα, συναρπαστική και τρισδιάστατη περιπέτεια.

Στην ταινία η Εποχή των Παγετώνων 4: Ο Χορός των Ηπείρων (3D), η τελευταία προσπάθεια του Σκρατ να θάψει το βελανίδι του καταλήγει στο κέντρο της Γης, προκαλώντας σεισμική δραστηριότητα τεράστιου μεγέθους.

Η κίνηση των ηπείρων οδηγεί τον Μάνι, τον Σιντ και τον Ντιέγκο στη θάλασσα, χωρίζοντάς τους από την υπόλοιπη παρέα.

Το τρίο ξεκινά μια επική θαλασσινή περιπέτεια, στη διάρκεια της οποίας έρχονται αντιμέτωποι με εξωτικά θαλάσσια πλάσματα, πειρατές, ενώ ανακαλύπτουν έναν νέο κόσμο.

Στην Ελλάδα η ταινία θα ξεκινήσει να προβάλλεται στις 5 Ιουλίου.
Newsroom ΔΟΛ

Πληρώνονται καλύτερα Μέσι - Μουρίνιο

Πληρώνονται καλύτερα Μέσι - ΜουρίνιοΚαλύτερα αμειβόμενος ποδοσφαιριστής στον κόσμο είναι ο Λιονέλ Μέσι, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το περιοδικό «France Football». Το δημοσίευμα στηρίζεται στις ετήσιες απολαβές των παικτών και τα έσοδα από τις διαφημίσεις που λαμβάνουν, με τον Αργεντινό μεσοεπιθετικό της Μπαρτσελόνα να βρίσκεται στην κορυφή της σχετικής λίστας. Σε εκείνη για τους προπονητές πρώτος είναι ο Ζοσέ Μουρίνιο. Διαβάστε παρακάτω τις δύο λίστες. 

Ποδοσφαιριστές 

Θέση Ονοματεπώνυμο (Ομάδα) Χρήματα 

12 +1 από τις πιο σημαντικές γυναίκες του κόσμου


Είναι πολύ περισσότερες. Το ξέρουμε. Είναι και οι γυναίκες της διπλανής πόρτας, είναι και η μητέρα σου είναι και η αδερφή είναι και η γυναίκα σου. Διαλέξαμε 13 (δεν χωράνε όλες)!
Ποτέ δεν συμφώνησα με το κλισέ που θέλει τις γυναίκες ευαίσθητες, καλές, ήρεμες, γλυκιές και αγαθές.
Έτσι  είναι κάποιες γυναίκες. Υπάρχουν όμως και οι άλλες: αυτές που είναι χειριστικές, ύπουλες, αδίστακτες (σου ήρθαν άραγε κάποιες στο μυαλό;).
Οι γυναίκες είναι...

Η Ακρόπολη στο εξώφυλλο του νέου cd των Uriah Heep!


Κι όμως είναι αλήθεια! Οι θρυλικοί Uriah Heep θα κυκλοφορήσουν σε λίγο καιρό, την ηχογράφηση της συναυλίας που έδωσαν πέρσι τον Μάρτιο στην Αθήνα, στο Gagarin Club.

Ριζοσπάστης: "Η 'σάτιρα της αρβύλας' έβγαλε τη μπόχα της σαπίλας του συστήματος"


Μετά τα σχόλια και το βίντεο του Ράδιο Αρβύλα σχετικά με τη θέση του ΚΚΕ για το κίνημα της πατάτας, ο Ριζοσπάστης περνά στην αντεπίθεση.
Στο άρθρο του "η μπόχα της αρβύλας", ο Ριζοσπάστης υποστηρίζει πως οι παρουσιαστές του Ράδιο Αρβύλα "ξέφυγαν από κάθε όριο ακόμη και της πιο καυστικής σάτιρας". Η θέση του ΚΚΕ για το κίνημα της πατάτας σχολιάστηκε από το Ράδιο Αρβύλα, προξενώντας την αντίδραση του Ριζοσπάστη, ο οποίος τώρα κατηγορεί την εκπομπή για ωμό αντικομμουνισμό. Η εφημερίδα υποστηρίζει και...

Oneman Exercise Series: Η γυμναστική στα καλύτερά της

Μάθε όλους τους τρόπους γυμναστικής στο ΟΝΕΜΑΝ μέσα από μια υψηλής παραγωγής σειρά webisodes, το EXERCISE.

Exercise @Oneman.gr - Κυκλική προπόνηση |... par Oneman

Εξαπλώνεται το κίνημα... της πατάτας

Τη μορφή χιονοστιβάδας παίρνει το κίνημα της φθηνής πατάτας. Μπορεί όλα να ξεκίνησαν στην Πιερία, όμως όσο περνούν οι μέρες το κίνημα επεκτείνεται και σε άλλες περιοχές της χώρας και σε νέα προϊόντα όπως το λάδι, το μέλι, το ρύζι και το αρνί. 

Ήδη ο Δήμος Γαλατσίου συγκεντρώνει παραγγελίες από τους δημότες του. Η τιμή έχει κλειδώσει στα 6,40 ευρώ για τη συσκευασία των 20 κιλών και στα 9 ευρώ για το σακί των 30 κιλών. Βέβαια, στη λεωφόρο Κύμης, δίπλα στο Άλσος Βεΐκου, φορτηγό πουλάει, χωρίς παραστατικά φυσικά, πατάτα προς 0,10 ευρώ το κιλό! 

Την ίδια ώρα, η επικρατούσα τιμή χονδρικής στην Κεντρική Αγορά Αθηνών διαμορφώνεται στο 0,40 ευρώ το κιλό -κυμαίνεται από 0,14 ευρώ έως 0,55 ευρώ το κιλό ανάλογα με την ποιότητα-, όταν το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ήταν 0,65 ευρώ το κιλό. 

Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν πως...

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ, ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ!...


IIF: Η προς τα έξω πολιτισμένη εικόνα των γερακιών...
Είδηση-σοκ, αποκάλυψε χθες η “New York Times”:
«Τα κερδοσκοπικά hedge funds (κοινώς γύπες) – γράφει η εφημερίδα- έχουνσυγκεντρώσει μεγάλο αριθμό ελληνικών ομολόγων που δεν διέπονται από το ελληνικό δίκαιο με στόχο να μπλοκάρουν  τη συμφωνία και να αποζημιωθούν για το ΠΛΗΡΕΣ ΠΟΣΟ. Θεωρούν βέβαιο ότι η υπό αδυναμία ελληνική κυβέρνηση θα προτιμήσει αυτή τη λύση αντί της περιπέτειας σε δικαστήρια του εξωτερικού»(!!!)
Σημασία έχει το πότε αποκαλύπτεται αυτό το εν εξελίξει κερδοσκοπικό μπλόκο.
Μόλις επτά μέρες πριν την 12η Μαρτίου –την προγραμματισμένη ημερομηνία που υποτίθεται ότι το Γιούρογκρουπ θα ανακοινώσει διακανονισμό τίτλων –ολοκλήρωση του PSI.
Όσοι, επομένως, ισχυρίζονται ότι η ευρωπαϊκή απόφαση -για το δάνειο-ΥΠΟΣΧΕΣΗ 130 δις ευρώ- έθεσε εκτός κινδύνου την Ελλάδα…

Dooz Club w/ D.I.M, BOBMO, DAS GLOW (Boys Noize Records)


Dooz Club w/
D.I.M, BOBMO, DAS GLOW (Boys Noize Records), Vosky and Nanophonyk

GUILL.A.

Ρατσισμός


Ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποια άλλη ομάδα ανθρώπων ως κατώτερη ή ακόμη και άξια περιφρόνησης, λόγω της φυλετικής ή εθνικής τους καταγωγής.

Αιτία του ρατσισμού είναι συνήθως ένα μίγμα υπεροψίας και φόβου. Δηλαδή, από τη μια πλευρά αισθανόμαστε ότι η δική μας φυλή είναι ανώτερη - πιο καλλιεργημένη, πιο έξυπνη, πιο πολιτισμένη κτλ. - ενώ από την άλλη αισθανόμαστε ότι η άλλη φυλή με κάποιο τρόπο μας απειλεί: Είτε στρατιωτικά, είτε πολιτιστικά, είτε ακόμη και στο επίπεδο εξεύρεσης εργασίας. Το αποτέλεσμα, μέσα μας, είναι να βλέπουμε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων με εχθρότητα και προκατάληψη.

Ο ρατσισμός ενέχει πάντοτε το στοιχείο της διαστρεβλωμένης όρασης. Στους μεν εαυτούς μας, βλέπουμε μόνο καλά, μόνο αρετές, μόνο μεγαλείο. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποιο ελάττωμα, εύκολα το δικαιολογούμε. Στη δε αντίπαλη φυλή βλέπουμε μόνο πάθη, μόνο πονηρία, μόνο μικρότητα. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποια καλοσύνη, εύκολα την ανάγουμε στην υστεροβουλία.

Ο κάθε λαός βρίσκει τα δικά του προσχήματα όταν θέλει να στραφεί προς το ρατσισμό. Η ναζιστική Γερμανία είχε προφασιστεί τη γενετική καθαρότητα. Η Αγγλία της αποικιοκρατίας προφασίστηκε την πολιτιστική ανωτερότητα. Εμείς εδώ στην Ελλάδα, όταν έχουμε κρούσματα ρατσισμού, συνήθως αναζητούμε πρόσχημα στην εθνική μας καταγωγή, στην ελληνικότητά μας και στην ένδοξη ιστορία μας.   

Είναι βέβαια αλήθεια ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας συνεισέφεραν πολλά στoν πανανθρώπινο πολιτισμό, ίσως και περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο λαό της εποχής εκείνης. Το έκαναν όμως αυτό καλλιεργώντας τη δημοκρατία και το σεβασμό προς τον κάθε άνθρωπο, προς το ανθρώπινο πρόσωπο αυτό καθ’ εαυτό. Αν τώρα εμείς - εν ονόματι των αρχαίων - περιφρονούμε κάποιους εκ των συνανθρώπων μας, τότε το μόνο που κάνουμε είναι να φανερώνουμε ότι δεν είμαστε γνήσια παιδιά τους.

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνούμε είναι ότι ο κάθε άνθρωπος, ανεξάρτητα από την παιδεία που έλαβε και από τον πολιτισμό στον οποίο ανατράφηκε, έχει μέσα του την ίδια φλόγα της ανθρώπινης φύσης που έχουμε κι εμείς: Έχει δηλαδή την ικανότητα να αγαπά, να δημιουργεί, να ζει σε κοινωνία, να σκέπτεται, να χαίρεται, να θαυμάζει. Ίσως σε κάποια εξωτερικά ιδιώματα ή σε κάποιες συνήθειες να διαφέρει από εμάς, αλλά αυτό θα έπρεπε να ξυπνούσε το ενδιαφέρον μας μάλλον - πώς να γνωριστούμε καλύτερα - παρά το φόβο, την κατάκριση, την περιφρόνηση. 

Η καλύτερη ισορροπία όταν είμαστε αντιμέτωποι με ανθρώπους από άλλες φυλές, είναι να διατηρούμε μια υγιή στάση φιλοξενίας, όπου αποδεχόμαστε τον άλλο γι' αυτό που είναι, ενώ ταυτόχρονα σεβόμαστε και τον εαυτό μας γι' αυτό που είναι και γι' αυτό που έχει. Αν προσέξουμε στον άλλο άνθρωπο, στην άλλη φυλή, κάποια ελαττώματα, ας θυμηθούμε ότι έχουμε και εμείς, αν όχι τα ίδια, τουλάχιστον άλλα εξ' ίσου σοβαρά ελαττώματα. Αν αντιληφθούμε κάποια προτερήματα, ας μην αφήσουμε τον εαυτό μας να τα διαστρεβλώσει με σκέψεις του τύπου "Μπορεί αυτοί να είναι ευγενικοί αλλά είναι κατά βάθος ψυχροί, ενώ εμείς που όλοι μέρα βριζόμαστε κατά βάθος έχουμε καλή καρδιά". Δηλαδή, αν προσπαθούσαμε λίγο περισσότερο, αν είχαμε την διάθεση να μάθουμε, δε θα μπορούσαμε εμείς να γίνουμε και ευγενικοί και να έχουμε καλή καρδιά; Ο πραγματικά μεγάλος άνθρωπος, ο πραγματικά μεγάλος λαός, είναι αυτός που ξέρει να μαθαίνει από τα προτερήματα των άλλων ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αλώβητη τη δική του ταυτότητα.  

Creativity is the Future of Education : Η δημιουργικότητα είναι το μέλλον της εκπαίδευσης

Ένα αισιόδοξο βίντεο σχετικά με τις “επιπτώσεις” της δημιουργικότητας στην εκπαίδευση. Ένα σχολείο στο γκέτο της Νέας Υόρκης και ο μετασχηματισμός του σε ένα “διαφορετικό σχολείο”.

Το θαύμα του 4θέσιου δημοτικού στον Φουρφουρά Ρεθύμνου Πως ένα δάσκαλος που μετατίθεται σε ένα χωριό του Ρεθύμνου, καταφέρνει να μεταμορφώσει ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο σε σχολείο του μέλλοντος. Διαβάστε την υπέροχη ιστορία του Άγγελου Πατσιά



"Υπάρχει πάντα στην παιδική μας ηλικία μια στιγμή που ανοίγει μια πόρτα και μπαίνει το μέλλον."
Graham Green, Βρετανός συγγραφέας
"Όποιος μεγάλωσε στη φυλακή, τη φυλακή θυμάται. Όποιος μεγάλωσε στο παλάτι, το παλάτι θυμάται.

Apopsh anagnwsth


Mhn prokatabalete to apotelesma, oute ths sumbashs oute tou dhmopsifismatos.To tarakounhma pou egine kai mono me th dhlwsh gia dhmopsifisma einai arketo gia na tou dwsei arketa megalh diapragmateutikh isxu.Tha mou peite vevaia oti ekane vlakeia pou den to zhthse prin apo ena xrono (to dhmopsifisma).Den prepei na ksexnate, omws, oti prin apo 1 xrono den eixe kleidwsei th meiwsh xreous kata 100dis kai ta 30+dis pou tha eskagan oi Eurwpaioi stis trapezes, oute eixe kanei thn epimhkunsh, oute eixe petuxei allages klp. To kourema, htan to teleutaio fainetai pou tha mporouse na kanei
kai twra pou den ton pairnei na to travhksei ki allo, epaikse to teleutaio xarti. Politikh to lene...An to karebaze ena xrono prin, endexomenws na exane kai ta upoloipa. (A kai to 1tris sto tameio sthrikshs kai thn olh fash me tis upoloipes eurwpaikes trapezes).
Kai upopsh, parallhla etrexe to thema ths forologishs twn trapezikwn sunallagwn sthn Eurwph kai diafora alla themata.Genika prospathouse na kerdisei diafora ki eixe polla metwpa anoikta.Den exei kaneis apo emas ta dedomena gia na krinei tis kinhseis tou (ki egw me osa exw gia thn wra, thewrw tis kinhseis tou swwtes).To thema einai oti to dhmopshfisma einai    polu shmantiko na ginei gia pollous logous. Epitelous sthn Ellada egine mia politikh kinhsh.Tosa xronia eimastan ston automato piloto...

Για κάθε ελληνική λέξη που χρησιμοποιεί Ευρωπαίος να δίνει 5 σεντ

Ένα βήμα παρακάτω έχει προχωρήσει η Γερμανίδα ιστορικός και συγγραφέας Λεονόρα Ζέελινγκ. Αντιδρώντας στα υποτιμητικά δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου για τη χώρα μας
, η πανεπιστημιακός ζητεί την επιβολή ενός ιδιότυπου πολιτιστικού φόρου για τη δημοσιονομική διάσωση της Ελλάδας.



«Για κάθε ελληνική λέξη που ...



χρησιμοποιεί κάθε Ευρωπαίος να δίνει 5 σεντ για την Ελλάδα. Μόλις ο Γερμανός πει Ιdee, μόλις ο Γάλλος προφέρει idee, μόλις ο 'Αγγλος ξεστομίσει idea, να πιστώνονται αυτόματα 5 σεντ στον ελληνικό δημόσιο κορβανά. Το ίδιο για τις λέξεις ψυχή και ψυχανάλυση, δημοκρατία και πολιτική, μουσείο, Ευρώπη, ευρώ και πάει λέγοντας», σημειώνει η συγγραφέας στο βιβλίο της, που μόλις μεταφράστηκε στα ελληνικά από την Αλφα Εκδοτική και το Ελληνοβρετανικό Κολέγιο.



«Αποφάσισα να γράψω το βιβλίο αυτό κατ' αρχάς γιατί ήθελα να δείξω όλα όσα χρωστάμε στην Ελλάδα. Το γεγονός ότι μπορούμε να μιλάμε σήμερα για οικονομία και ευημερία οφείλεται στην αρχαία ελληνική επιστήμη. Πιστεύω ότι όλες οι χώρες που χρησιμοποιούν ελληνικής έμπνευσης "εργαλεία" θα πρέπει να πληρώσουν», δηλώνει στο «Εθνος της Κυριακής» η Λεονόρα Ζέελινγκ.



«Επίσης, η αγάπη μου για τη σύγχρονη, μοντέρνα Ελλάδα: τον απλό τρόπο ζωής, την ειλικρίνεια, την αγάπη για την ελευθερία, όλες τις ιδιότητες των σύγχρονων Ελλήνων, τις οποίες πρέπει να θαυμάζει κανείς. Και τρίτον, επειδή θεωρώ άδικη και αποκρουστική τη δυσφήμηση της Ελλάδας και των πολιτών της από την πλειονότητα των Γερμανών δημοσιογράφων.



Η Ελλάδα δεν έχει δισεκατομμύρια χρέος προς την ΕΕ, αλλά η ΕΕ και ο κόσμος έχουν τεράστια χρέη προς την Ελλάδα», καταλήγει η κ. Ζέειλινγκ.

madata

Πολυεθνικά Super Market και Ψυχολογικές Στρατηγικές Marketing


Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να καταλάβεις τις προσπάθειες χειραγώγησής σου.Ο βασικότερος είναι να καταλάβεις πως λειτουργεί ο εαυτός σου.
Ας αρχίζουμε λοιπόν με μια απλή βασική αντικατασκοπευτική εργασία.
Δε θα ξαναδείτε ποτέ πια τα σουπερμάρκετ ή τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα με το ίδιο μάτι μετά από αυτό.


Η είσοδος είναι στα δεξιά, εντούτοις εσείς περπατάτε αριστερά
Σε όλα τα σύγχρονα σουπερμάρκετ ο σκλάβος ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσει μια αριστερόστροφη φορά (αντίθετη από τους δείκτες του ρολογιού). Το 95% του κόσμου έχει μια ελαφριά ατελή ισορροπία: κλείνει προς τα αριστερά. Εάν αφήστε κάποιον μόνον του στην έρημο (μην το κάνετε), θα αρχίσει να στρέφεται τριγύρω κατά την αριστερόστροφη φορά. Αυτός είναι ο λόγος που ΟΛΑ τα σύγχρονα σουπερμάρκετ έχουν μια «αριστερόστροφη» διαρρύθμιση η οποία, παρεμπιπτόντως, έχει άλλες συνέπειες και κρυφές σημασίες όπως θα δείτε παρακάτω.

Γιατί ξεκινούν πάντα με φρέσκα φρούτα;
Ο πρώτος λόγος : είναι ότι οι άνθρωποι που μπαίνουν μέσα σε ένα σουπερμάρκετ έχουν τη τάση να διατηρήσουν την ταχύτητα που είχαν στο δρόμο και θα προσπερνούσαν έτσι χωρίς να παρατηρήσουν τα πρώτα εμπορεύματα, αν δεν τους σταματούσατε με μια έκρηξη χρωμάτων και μυρωδιών που μόνο τα φρέσκα φρούτα μπορούν να προσφέρουν. Ένας δεύτερος λόγος είναι να νιώσει αμέσως ο πελάτης τη σιγουριά ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί με «φρέσκα» και «καλά» πράγματα και όχι σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα με αμφισβητήσιμης ποιότητας προϊόντα.
Σημειώστε ότι η διάταξη των φρούτων και των λαχανικών δεν είναι τυχαία. Ολόκληρο το ζήτημα στις τεχνικές υποδούλωσης που χρησιμοποιούν τα σουπερμάρκετ είναι ότι τα πολύ λίγα πράγματα που είναι πραγματικά χρήσιμα και πρέπει να αγοραστούν, κατακλύζονται από μια πληθώρα άλλων εντελώς άχρηστων προϊόντων σε πολύ πιο δαπανηρές ποικιλίες και ιδιότητες, εξαιτίας των τεράστιων κερδών που αφήνουν και των μικρότερων κερδών που αφήνουν τα βασικά προϊόντα.

Επιμελημένος Φωτισμός και Μουσική
Πορτοκάλια και μήλα με πολλούς καθρέφτες, μπανάνες και αχλάδια σε ένα πράσινο περιβάλλον, σαλάτες και πατάτες με καθαρό φως.κόκκινο για το κρέας (διότι το άσπρο φως θα το έκανε γκρίζο) κ.λ.π. Ρίξτε μια ματιά στα κόλπα του φωτισμού που χρησιμοποιούν την επόμενη φορά που θα πάτε στο σουπερμάρκετ. Σημειώστε επίσης ότι είναι απαραίτητη η απαλή μουσική , γιατί διαφορετικά το σουπερμάρκετ θα φαινόταν «νεκρό» χωρίς αυτήν. Αυτή δεν πρέπει να είναι εντούτοις πολύ δυνατή. και θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με την ώρα. Βλέπετε ξέρουν πότε πάνε οι μικρότεροι και πότε οι μεγαλύτεροι σκλάβοι για να καταναλώσουν και διαμορφώνουν ανάλογα τη μουσική τους.

Το ακριβό είναι το εύκολο και το φτηνό το δύσκολο
Τα προϊόντα τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε τα ακριβά να είναι πάντα προς την κατεύθυνση της πορείας του σκλάβου και στο καλύτερο ύψος για να πιαστούν. Αντίθετα, οι φτηνότερες ποικιλίες των ίδιων προϊόντων είναι πάντα «από πίσω» και λίγο χαμηλότερα ή λίγο ψηλότερα.
Σταματήστε τώρα και κοιτάξτε τις ποικιλίες ενός δοσμένου είδους προϊόντος, ας πούμε ενός απορρυπαντικού για πλυντήρια. Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί έχουν τη συνήθεια να κοιτάνε από τα αριστερά προς τα δεξιά, όπως ακριβώς διαβάζουν, έτσι οι φτηνότερες ποικιλίες ενός προϊόντος τοποθετούνται στ' αριστερά και οι ακριβότερες στα δεξιά, εκεί ακριβώς που τελειώνει το σκανάρισμα με τα μάτια σας, με την ελπίδα ότι τα χέρια σας θα είναι γρηγορότερα από το μυαλό σας και θα ακολουθήσουν όχι την αρχική και ξεχασμένη πια, αλλά την πιο πρόσφατη, τελική οπτική εντύπωσή σας..
Θα έχετε παρατηρήσει ότι όλα τα ψυγεία ανοίγουν με ένα παράξενο τρόπο. Οι πόρτες τους είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να αναγκάσουν τον σκλάβο να δει άλλα προϊόντα αμέσως μόλις κλείσει μία. Παρατηρήστε επίσης τη διάταξη των προϊόντων στο δάπεδο. δεν είναι τυχαία, όπως μπορείτε να δείτε. Παρατηρείτε πόσο μακριά είναι εκείνα τα προϊόντα και πόσο εύκολο είναι να πιάσετε αυτά εδώ; Για δείτε τις τιμές τους για να καταλάβετε τη διαφορά..

Μπορώ να μην σας εξυπηρετήσω; - Οι απόμακροι υπάλληλοι
Ποτέ δε θα ακούσετε έναν υπάλληλο του σουπερμάρκετ να σας ρωτά, όπως σε άλλα καταστήματα, το γνωστό «μπορώ να σας εξυπηρετήσω, παρακαλώ;» εκτός και αν θέλετε πραγματικά τη βοήθειά του και τον κυνηγήσετε για να σας τη δώσει, αν βρείτε κανέναν καμιά φορά μπροστά σας, γιατί συνήθως είναι άφαντοι!. Ο λόγος που σας αποφεύγουν και δεν σας μιλούν είναι για να μην σπάσουν τη μαγεία της ύπνωσής σας και περιορίσουν έτσι την πιθανότητα να αγοράσετε ένα σωρό άχρηστα αντικείμενα που δεν τα χρειάζεστε ή, το χειρότερο για τα αφεντικά τους, ξαφνικά να «ξυπνήστε» και να αρχίστε να αδειάζετε ένα μεγάλο μέρος από το εξευτελιστικά γεμάτο καροτσάκι σας.
Οι υπάλληλοι είναι επίσης απασχολημένοι με το να τοποθετούν τα διάφορα προϊόντα στη «σωστή» θέση τους. Πρέπει αυτά να βρίσκονται σε μια προκαθορισμένη απόσταση.. πάρα πολλοί άνθρωποι βλέπετε σε ένα στενό χώρο και μερικοί σκλάβοι θα βάλλουν ξανά στο ράφι το προϊόν που είχαν στα χέρια τους, αντί για το καροτσάκι τους.. Αλήθεια ξέρετε ότι το 35% των προϊόντων που αγοράζετε για το ψυγείο σας θα πάνε κατευθείαν από αυτό στο σκουπιδοτενεκέ σας; Αυτό ακριβώς είναι το ποσοστό του κάθε προϊόντος που πετιέται!

Οι Πάγκοι των Προσφορών
Οι περισσότεροι σκλάβοι έρχονται στο σουπερμάρκετ τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα και δε θέλουν να βλέπουν πάντα τα ίδια πράγματα στις ίδιες θέσεις, πράγμα που θα μπορούσε επίσης να τους οδηγήσει στο σωστό συμπέρασμα ότι εκπαιδεύονται να αγοράζουν(ακόμα και όταν θέλουν να βρίσκουν εύκολα ένα πράγμα που ζητούν και να ξέρουν τη συνηθισμένη θέση του). Πρέπει λοιπόν ένα μέρος των προϊόντων να μένει στη θέση του και ένα άλλο να μετακινείται. Αυτό το ρόλο παίζουν οι πάγκοι των προσφορών.. Σαμπουάν σήμερα, απορρυπαντικό αύριο.

Κλάψε Μπέμπη Κλάψε...
Το τελευταίο ψάρεμα των βαλαντίων του σκλάβου γίνεται στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, όπου είναι αναγκασμένος να σταματήσει περιμένοντας στην ουρά. Ξέρουν ότι μια και πάει στο ταμείο να πληρώσει είναι αποφασισμένος να μην αγοράσει τίποτε άλλο, αλλά αυτοί οι πάγκοι δεν απευθύνονται στη μαμά ή στο μπαμπά, αλλά στο μικρό παιδί τους. Δείτε τι ακριβώς περιέχουν: τσίχλες, καραμέλες, μέντες κ.λπ., κάτι που δεν ενδιαφέρουν συνήθως τους μεγάλους παρά μόνο τα μικρά παιδιά. Δείτε και τις τιμές τους, αν υπάρχουν. Αυτές είναι σαφώς μεγαλύτερες από τις τιμές των ίδιων προϊόντων σε άλλα μέρη του μαγαζιού, όπου δεν τα παρατηρείτε συνήθως ποτέ, γιατί δεν προτίθεσθε να τα αγοράσετε. Τι γίνεται λοιπόν εδώ στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, καθώς περιμένετε στην ουρά; Το μικρό παιδί σας λιμπίζεται τη σοκολάτα ή το κουτί με τις τσίχλες που υπάρχει εκεί και το παίρνει και το βάζει και αυτό στο καροτσάκι σας. Και εάν τυχόν το βάλετε ξανά πίσω στο πάγκο, λέγοντάς του ότι δεν το χρειαζόσαστε αυτό το πράγμα, αρχίζει τα κλάματα και τη φασαρία, ενοχλώντας το κόσμο γύρω του, μέχρι να αναγκαστείτε να του το πάρετε για να σωπάσει..

Πώς να αντιμετωπίσετε αυτή τη κατάσταση;
Εκπαιδεύστε απλά από πριν το παιδί σας να κάνει κάποια σκανδαλιά στο πάγκο, όπως το να ανακατέψει τα επιμελώς φτιαγμένα εκεί πράγματα. Η ελευθερία στη σκανδαλιά είναι πολύ πιο ελκυστική γι' αυτό από τη γεύση της σοκολάτας. Ή χαλάστε οι ίδιοι την όμορφη διακόσμηση αυτού του πάγκου, εγκαταλείποντας για παράδειγμα εκεί άγαρμπα ένα από τα πράγματα που έχετε πάρει στο καροτσάκι σας και το οποίο δε χρειάζεστε ιδιαίτερα. Αν μάλιστα διαλέξτε να αφήσετε επίτηδες ένα αναποδογυρισμένο κουτί παγωτό, τότε θα έχετε πάρει καλύτερα την εκδίκησή σας για όσες σοκολάτες και τσίχλες αναγκαστήκατε να ακριβοπληρώσετε τη τελευταία στιγμή μπροστά στο ταμείο μέχρι τώρα..

Εσείς Έχετε Πάρει Κερδοκάρτα;
Όχι ευχαριστώ, δε θέλω! Αυτό είναι ένα βρώμικο και φτηνό κόλπο για να μαζέψουν ένα μεγάλο πλήθος προσωπικών δεδομένων σας, χωρίς να κουραστούν στο ελάχιστο από μέρους τους. Στο εξής θα ξέρουν αναλύοντας τα προϊόντα που αγοράζετε κάθε φορά πότε τρώτε, πότε πίνετε, πότε χέζετε, πότε πλένεστε ή πότε πηδάτε, εντελώς τσάμπα και θα γεμίσουν τις βάσεις δεδομένων τους με πολύτιμες πληροφορίες για τις καταναλωτικές σας συνήθειες. Άλλωστε δεν κερδίζετε και τίποτα σπουδαίο με τις σχεδόν μηδαμινές «εκπτώσεις» τους μπροστά στις πολύτιμες πληροφορίες που παίρνουν κρυφά και τσάμπα από σας.

Αναγνώστης
himaira

Πως να χτίσετε από το τίποτα, ένα ..."σπίτι"!!! (PHOTOS)



Φωτογραφίες – εγχειρίδιο για πως να χτίσετε ένα σπίτι μόνοι σας
με ασυνήθιστο αλλά αρκετά απλό τρόπο!!!


Πως να χτίσετε ένα σπίτι (2)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (3)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (4)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (5)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (6)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (7)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (8)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (9)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (10)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (11)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (12)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (13)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (14)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (15)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (16)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (17)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (18)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (19)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (20)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (21)

Πως να χτίσετε ένα σπίτι (22)