Εντάξει, όλοι γνωρίζουμε τι είναι το Google. Αν δεν γνωρίζετε, κάτω από ποιόν βράχο αυτού του πλανήτη κρυβόσασταν τόσα χρόνια; Τέλος πάντων… ορίστε μερικές δροσερές και τεκμηριωμένες πληροφορίες σχετικά με το Google. Προσωπικά που αρέσουν τα στοιχεία 3, 5 και 7. Αν γνωρίζετε κάτι για το Google που δεν το έχουμε συμπεριλάβει και αξίζει να είναι σε αυτή την σελίδα, γράψτε το στα σχόλια και εμείς θα το προσθέσουμε στο άρθρο!
1. Το όνομα “Google” προήλθε από ατύχημα. Ήταν ένα τυπογραφικό λάθος σε μια επιταγή που έλαβαν από έναν επενδυτή. Επίσης, το όνομα “googol.com” ήταν ήδη πιασμένο.
2. Το Gmail χρησιμοποιούνταν εσωτερικά για σχεδόν 2 χρόνια πριν γίνει διαθέσιμο για το κοινό. Ανακάλυψαν ότι υπήρχαν περίπου 6 τύποι χρηστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το Gmail σχεδιάστηκε ώστε να τους εξυπηρετεί και τους 6.
3. Διαβάζουν κάθε email που τους στέλνεται. Αν στείλεις ένα email στην Google, δεν πρόκειται να πάει στον κάδο ανακύκλωσης χωρίς καν να διαβαστεί.
4. Οι υπάλληλοι της Google ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν το 20% του χρόνου τους στην δουλειά σε δικά τους projects. Το Google News και το Orkut είναι δύο παραδείγματα projects που προήλθαν από αυτό το μοντέλο εργασίας.
5. Ο κύριος λόγος που η αρχική σελίδα του Google είναι τόσο απλή, οφείλεται στο γεγονός ότι οι ιδρυτές δεν ήξεραν HTML και απλά ήθελαν ένα γρήγορο περιβάλλον. Στην πραγματικότητα, στις αρχικές σημειώσεις τους δεν είχαν συμπεριλάβει το κουμπί «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ» και το κουμπί «ENTER» ήταν ο μόνος τρόπος για να γίνει η αναζήτηση.
6. Λόγο της σποραδικότητας της αρχικής σελίδας, στις αρχικές δοκιμές που έκαναν, παρατήρησαν ότι οι χρήστες απλά κάθονταν και κοιτούσαν την οθόνη. Μετά από ένα λεπτό απραξίας, ο ελεγκτής επέμβαινε και ρώταγε τον χρήστη «Πως πάει;», στο οποίο η απάντηση ήταν «Περιμένουμε να φορτώσει και το υπόλοιπο της σελίδας.». Για να λύσουν αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα εισήγαγαν το μήνυμα Copyright της Google στο κάτω μέρος, για να φαίνεται ότι εκεί τελείωνε η σελίδα.
7. Ένα από τα μεγαλύτερα βήματα στην χρήση της αναζήτησης ήρθε όταν εισήγαν τον βελτιωμένο έλεγχο ορθογραφίας και γεννήθηκε το χαρακτηριστικό «Did you mean…» (Μήπως εννοείτε…). Αυτό διπλασίασε άμεσα την κίνηση τους, αλλά είχαν ένα θέμα για το ποιο θα ήταν το καταλληλότερο μέρος για αυτή την πληροφορία, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι απλά θα το παρέβλεπαν. Αλλά ανακάλυψαν ότι η τοποθέτηση στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων ήταν η πιο αποτελεσματική περιοχή.
8. Το περίφημο «Αισθάνομαι Τυχερός» (I feel lucky) δεν χρησιμοποιείται σχεδόν ποτέ. Ωστόσο, σε μελέτες που έγιναν, διαπιστώθηκε ότι η αφαίρεση του θα μείωνε την εμπειρία Google. Οι χρήστες ήθελαν να παραμείνει και έτσι παρέμεινε.
9. Το Orkut είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Βραζιλία. Το Orkut ήταν δημιούργημα ενός πολύ ευφυούς προγραμματιστή της Google που του δόθηκε πολύ ελευθερία στην ανάπτυξη του. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν θυμίζει και πολύ τα άλλα προϊόντα της Google.
10. Η Google κάνει μικρές αλλαγές στα προϊόντα της πολύ συχνά. Συχνά δοκιμάζουν ένα νέο χαρακτηριστικό με μια συγκεκριμένη ομάδα χρηστών από κάποιο συγκεκριμένο υποδίκτυο. Για παράδειγμα οι χρήστες του Excite@Home συχνά βλέπουν πρώτοι τα νέα χαρακτηριστικά. Δεν ενημερώνονται για αυτά, απλά τους παρουσιάζεται η νέα εμφάνιση και παρατηρούνται οι αντιδράσεις τους.
11.Η Google έχει το μεγαλύτερο δίκτυο μεταφραστών στον κόσμο.
12. Χρησιμοποιούν τον κανόνα 20%/5%. Αν τουλάχιστον ένα 30% ανθρώπων χρησιμοποιεί ένα χαρακτηριστικό, τότε θα συμπεριληφθεί στην νέα έκδοση. Τουλάχιστον ένα 5% των ανθρώπων πρέπει να χρησιμοποιήσουν την συγκεκριμένη επιλογή αναζήτησης πριν αυτή ενσωματωθεί στις «Ρυθμίσεις για Προχωρημένους».
13. Κάνουν συνεχόμενες έρευνες και πάντα παρακολουθούν πως οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα της αναζήτησης τους.
14. Το Google καταγράφει την κάθε αναζήτηση στο σύστημα του.
15. Παράθεση: Δώσε στους χρήστες αυτό που θέλουν, όταν το θέλουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!
Ευχαριστούμε...