Ελεονώρα Ζουγανέλη: «Θεωρώ στέρηση να ξέρει όλος ο πλανήτης με ποιον είμαι»

Ελεονώρα Ζουγανέλη: «Θεωρώ στέρηση να ξέρει όλος ο πλανήτης με ποιον είμαι»«Πολλές φορές στενοί μου φίλοι δεν ξέρουν αν έχω σχέση ή αν δεν έχω», εξομολογείται η Ελεονώρα Ζουγανέληεξηγώντας ότι δεν της αρέσει καθόλου να εκθέτει στα φώτα την προσωπική της ζωή, θεωρώντας πως αυτό της στερεί την ελευθερία. «Με ενοχλεί να βλέπω ποιος είναι με ποιόν. Το θεωρώ περιοριστικό. Γιατί να μου βάλουν αυτομάτως μια ταμπέλα που θα με ακολουθεί; Γιατί να ξέρει όλος ο πλανήτης με ποιόν είμαι ή με ποιόν φλερτάρω; Το θεωρώ στέρηση της ελευθερίας μου», καταλήγει μιλώντας στο περιοδικό Εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...