Ατάκες που λένε οι γυναίκες και σε ξενερώνουν αφάνταστα

Φλερτάρετε. Δεν σε ξέρει, δεν την ξέρεις. Κι όμως είναι κάποιες ατάκες που θα σε κάνουν να μην θέλεις να την μάθεις ποτέ.
Υπάρχουν πολλά που μπορεί να σε ξενερώσουν σε μία γυναίκα. Όπως φυσικά υπάρχουν πολλά περισσότερα που μπορεί να ξενερώσουν εκείνη σε εμένα και εσένα. Αλλά είναι κάποιες φορές που σε ένα φλερτ όλα βαίνουν τόσο με τόσο καλά μέχρι να ξεστομίσει την λάθος ατάκα.

Μία λάθος ατάκα ισοδυναμεί με 42 εκτάρια κυτταρίτιδας

Είναι η στιγμή που λυγίζεις, είναι η στιγμή που έχεις δεύτερες σκέψεις. Είναι η στιγμή που έχεις πάρει απόφαση να κάνεις αυτό το κορίτσι δικό σου (για σήμερα ή για πάντα δεν έχει σημασία). Είναι η στιγμή που έχεις αναιρέσει όποιους λόγους σε κρατάνε μακριά της μέχρι που λέει αυτές τις (μερικές φορές αθώες) ατάκες που εσένα σε ξενερώνουν απόλυτα.
Να σημειωθεί ότι όλες οι παρακάτω ατάκες έχουν ειπωθεί έστω σε έναν από την συντακτική ομάδα του ONEMAN.
Αγαπητές γυναίκες, δεν θέλουμε να ακούμε τα παρακάτω ή παραπλήσια αυτών:

“Να ξέρεις είμαι δύσκολη εγώ. Δεν θα με ρίξεις εύκολα στο κρεβάτι”

Δεν είναι αγώνας, δεν είναι πρωτάθλημα, δεν φτιαχνόμαστε με το να πεις ότι η επόμενη πίστα θα έχει πολλούς σωλήνες με δηλητηριώδη λουλούδια για τον Super Mario. Για τον άντρα είναι ένα μυστήριο το πότε θα τον αφήσεις να φτάσει στο κρεβάτι σου. Που ναι μεν δεν θέλει να παραγίνει μυστήριο αλλά δεν θέλει και να τον προϊδεάζεις αρνητικά. Ειδικά αν είναι λόγια του αέρα.

“Σα βόδι έφαγα πάλι, δεν θα τα χάσω ποτέ αυτά τα κιλά”

Αντιλαμβανόμαστε πόσο λυτρωτικό είναι να μιλάς για τη γουρουνιά που έχεις κάνει. Να το βγάζεις από μέσα σου και να θες να κάνεις χιούμορ με τα κιλά σου και την σιλουέτα σου. Αλλά όχι. Δεν θες να υπενθυμίζεις σε κάποιον που έχεις απέναντί σου τα μειονεκτήματά σου όσο αστείο και να ήταν αυτό που είπες για τα κιλά σου. Το έχει ξεπεράσει, σε θέλει έτσι όπως είσαι, σε γουστάρει με τα κιλά σου αλλά μην του το τρίβεις και στη μούρη.

“Είσαι πολύ καλό παιδί”

Εδώ να μου πεις δεν φλερτάρουμε, εδώ έχουμε φτάσει οριακά στο να φάμε χυλόπιτα για να ακουστεί αυτή η ατάκα αλλά υπάρχουν και οι περιπτώσεις που στο λέει επειδή είσαι πράγματι καλό παιδί. Όπως έγραψα και στην αυτοβιογραφία μου, αυτή είναι μια ατάκα που δεν θες να ακούς. Τι ταινίες νομίζεις ότι βλέπαμε μικροί; Τι είδωλα είχαμε; Τίποτα καλά παιδιά; Το πρότυπο λέει να είμαστε ωραίοι, macho και δυναμικοί. Άσε μας να νομίζουμε ότι είμαστε.

“Ρε μαλάκα”

Δεν μιλάς στην κολλητή σου. Όλοι μας θέλουμε σε κάποια φάση της ζωής μας ένα κορίτσι που να είναι ταυτόχρονα και dude, να τρώει σαν εμάς, να πίνει σαν εμάς, να βρίζει σαν εμάς. Αλλά δεν είναι ανάγκη να βρίζεις μπροστά μας. Τουλάχιστον όχι στην αρχή. Γιατί αν σου ξεφεύγουν τώρα στην αρχή που υποτίθεται προσέχεις, σκέψου τι θα γίνει μετά. Μαλάκες είμαστε, οι μεγαλύτεροι του κόσμου, στο εγγυώμαι εγώ. Αλλά δεν θέλουμε να το μάθουμε από εσένα.

“Αγόρι μου θα μπορούσα να είμαι μάνα σου”

Κατ' αρχάς συνηθίζουν να το λένε γυναίκες που δεν θα μπορούσαν να είναι μανάδες μας και απλά έχουν πατήσει λίγο στα τριάντα. Κατ' αρχάς ποιος άνδρας σταμάτησε στη θέα μιας γυναίκας που θα μπορούσε να είναι μάνα του; Τσάμπα θησαυρίζουν χιλιάδες site που βασίζονται στις κατηγορίες milf και cougar; Κι ακόμα κι αν βρεις εσύ τον έναν που ξενερώνει με την ηλικιακή διαφορά, τι του το λες; Θα μπορούσες τη διαφορά ηλικίας να την χρησιμοποιήσεις για λογαριασμό σου. Θα σε μάθω και τέτοια. Όλα εγώ;

“Πηγαίνω σε έναν φοβερό βελονιστή για την κυτταρίτιδα”

Αλήθεια τώρα; Άκουσες εμένα να σου λέω για την κοιλιά μου; Να σου εξηγώ ότι έχω πάρει μερικά κιλά; Γιατί να αναφέρεις το μεγαλύτερο κόμπλεξ που μοιράζονται άνδρες και γυναίκες, “τη γυναικεία κυτταρίτιδα”; Εγώ πρώτος από όλους θα υπερθεματίσω για την αναγκαιότητα της ύπαρξης έστω λίγης κυτταρίτιδας. Την “απαραίτητη κυτταρίτιδα” που λέει και ο @Avrachos. Αυτή που μας κάνει να σας αγαπάμε τα καλοκαίρια ένα τσαφ περισσότερο. Αλλά μην την κάνεις και πρωτοσέλιδο πριν καν πέσετε στο κρεβάτι.

“Είμαι αδιάθετη”

Εδώ υπάρχουν πολλές σχολές αντιμετώπισης του θέματος. Υπάρχει η σχολή που λέει “γιατί μου είπες να βγούμε δεύτερο ραντεβού αφού είσαι αδιάθετη”. Υπάρχει η σχολή που λέει “δεν με νοιάζει τίποτα, εγώ στρατιώτης θα ριχτώ στη μάχη”. Υπάρχει όμως και η βέλτιστη σχολή που λέει ότι δεν είναι ανάγκη να το αναφέρεις καν. Δεν υπάρχει λόγος να τον ξενερώσεις τον άλλον. Φρόντισε με τον δικό σου τρόπο να μην πάει η βραδιά προς τα εκεί και αν σε θέλει θα περιμένει το επόμενο ραντεβού.

"Δεν τρώω κρέας, είμαι χορτοφάγος"

Μισό να κάνω μια μίνι σύσκεψη εδώ να δω αν είμαι μόνο εγώ περίεργος. (Μίνι σύσκεψη με Ηλία, Στέλιο, Θοδωρή). Όχι εντάξει, νορμάλ είμαι. Τι εννοείς δεν τρως κρέας; Γιατί μας τα χαλάς από τώρα; Δηλαδή ρε παιδί μου αν θέλουμε απλά να παίξουμε μαζί σου όλα καλά. Αλλά αν μας αρέσεις πραγματικά, τι θα γίνει; Δεν θα τρώμε σουβλάκια; Δεν θα τρώμε τηγανητά κοτόπουλα; Δεν θα τρώμε burger; Ειλικρινά δεν ξέρω τι κοινά μπορούμε να έχουμε αν όχι το φαγητό. Sorry Νίκη.

“Τον σκέφτομαι τον γάμο καμιά φορά”

Όχι όχι όχι. Ο γάμος είναι κάτι που δεν αναφέρεις στα πρώτα ραντεβού ούτε για να τον κοροϊδέψεις. Γιατί όσο προσωπικά δεν τον φοβάμαι καθόλου, η συντριπτική πλειοψηφία των ανδρών βγάζει καντήλες στο άκουσμά του. Δεν θες να τρομάξεις τον άλλον λέγοντάς του από την αρχή ότι ψάχνεις κάτι σοβαρό. Μπορεί να χαλάσεις μία υπέροχη σεξουαλική σχέση του ενός μήνα σοβαρεύοντας τα πράγματα.

“Εμένα ο πρώην μου...”

Λες και είναι φίλος μας ή γνωστός μας. Μπορεί να θεωρήσεις ότι ο άντρας που έχεις απέναντί σου είναι πολύ κουλ και ότι μπορείς να συζητήσεις μαζί σου για τα περασμένα ξεχασμένα. Αλλά αν αναφερθείς σε έναν πρώην, στον πρώην, πάει να πει ότι σε αφορά. Ότι δεν έχει τελειώσει κι ας έχει τελειώσει. Δεν μας νοιάζει τι έκανες πριν από εμάς. Δηλαδή μας νοιάζει αλλά όχι ακόμα. Θα τα μάθουμε όλα σε λίγο καιρό.
Πείτε κι εσείς καμιά ατάκα που να σας ξενερώνει στα πρώτα ραντεβού...
Facepalms και στο @christoschatzi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...