Ένα Home Theater.. όνειρο!






Ένας Σουηδός κατάφερε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα (και εμάς να τον ζηλεύουμε).
Δημιούργησε το πιο extreme Home theater για τις κρύες νύχτες του Σουηδικού χειμώνα. Τα χαρακτηριστικά του…

Audiovector AV3Ci Avantgarde, Audiovector S3 Avantgarde, Euroscreen Frame Vision Light VLS190-W 16:9 86 “(190×107), Logitech Illuminated Keyboard K800 (S), NAD 32A2, Philips Prestigo SRT9320, Primare CD31, και Primare SPA22.
Αν δεν σας λένε τίποτα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ίσως πρέπει να δείτε τις φωτογραφίες…


























































pistepseto


Δείτε τι έκανε Έλληνας στο Μιλάνο όταν του είπαν να πληρώσει για να κατουρήσει!







Τι να μας πει μετά ο...

Σαλονικιός που πλέον κάνει διαφημίσεις μήπως και βγάλει κανα φράγκο;;


Δείτε τι έκανε αυτός σε δημόσια τουαλέτα του Μιλάνου, όταν του ζήτησαν 1 ευρώ για να κατουρήσει!

Τα σχόλια δικά σας...




pistepseto


Γίνε συντάκτης ή συνεργάτης

Γίνε συντάκτης ή συνεργάτης
Γίνε συντάκτης:

Το blog αναζητεί συντάκτες.
Οι συντάκτες ΔΕΝ θα πληρώνονται.
Δεν θα έχουν καμιά δέσμευση ή υποχρέωση, ούτε θα πρέπει να αναρτούν έναν συγκεκριμένο αριθμό αναρτήσεων. Όποτε έχουν όρεξη και μεράκι θα γράφουν.
Οι συντάκτες θα μπορούν να αυτοδιαφημίζονται μέσα από τις αναρτήσεις τους.
Θα πρέπει να απαντούν στα σχόλια των αναρτήσεών τους.
Θα πρέπει να γράφουν αναρτήσεις σχετικές με την θεματολογία του blog.
Δεν επιτρέπεται να αντιγράφουν αναρτήσεις από άλλα sites, με εξαίρεση το δικό τους site (αν έχουν).

Πιστεύω να απάντησα σε μερικές από τις απορίες σου. Αν θες κάποια άλλη διευκρίνηση ή επιθυμείς να γίνεις συντάκης, επικοινώνησε μαζί μου γράφοντας ένα σχόλιο στο malvazia.blogspot.com


Γίνε συνεργάτης:

Το blog αναζητεί άτομα για να καλύψουν τον τομέα διαφήμισης ΜΕ πληρωμή. Αν ενδιαφέρεσαι και θέλεις λεπτομέρειες, επικοινώνησε μαζί μου γράφοντας ένα σχόλιο στο malvazia.blogspot.com

Εύχομαι να έχουμε μια καλή συνεργασία :) 

Aνέκδοτo

Πήγε ο Κωστίκας με τον Γιωρίκα για κυνήγι και ξαφνικά βλέπει ο Κωστίκας μια αρκούδα. Στοχεύει και αστοχεί. Η αρκούδα τον παίρνει στο κυνήγι και ο Κωστίκας ανεβαίνει σε ένα δέντρο και φωνάζει :
- Γιωρίκα, βοήθεια! Πυροβόλα την στο κεφάλι!
Οπλίζει ο Γιωρίκας, στοχεύει και μπάμ, βαράει την αρκούδα στο δεξί @ρχ*δι.
- Στο κεφάλι, Γιωρίκα! Στο κεφάλι! φωνάζει ο Κωστίκας!
Ξαναοπλίζει ο Γιωρίκας, στοχεύει και μπαμ, βαράει την αρκούδα στο αριστερό @ρχ*δι.
- Στο κεφάλι, ρε μ@λάκα, σου είπα! Να με φάει θέλει, όχι να με γ@**σει!!!

Και το φεγγάρι ματώνει...‏


Το φεγγάρι απόψε είναι μόνο του στον ουρανό...
Ούτε ένα άστρο δεν είναι δίπλα του για να του χαρίσει το φως και την συντροφιά του...
Το μυαλό μου περιπλανιέται στα σκοτεινά σοκάκια της νύχτας καθώς αναρωτιέμαι το  γιατί...
Γιατί το φεγγάρι να εξακολουθεί να θέλει τον ουρανό...
Γιατί να εξακολουθεί να αφηνει να το αγκαλιάζει αυτός που το προδίδει κάθε χάραμα...
Να ξέρεις οτι το φεγγάρι πονάει...
Εκείνες τις νύχτες που σου χαρίζει το τέλειο ερωτικό φόντο κόβεται στην μέση και κρύβει επιμελώς τα σημάδια του...
Και όταν ο ήλιος ανατείλει καίει την σάρκα του και το στέλνει να κρυφτεί τραυματισμένο...
Εκεί,μέσα στο μικρο σκοτεινό του καταφύγιο γλύφει τις πληγές του να επουλωθούν για να είναι έτοιμο για το επόμενο μακελειό...

Το φεγγάρι απόψε είναι μόνο του στον ουρανό...
Και η μοναξιά του γεμίζει τον αγέρα φόβο και δάκρυα...
Φόβο για τις μοναχικές ψυχές...
Φόβο για την αιωνιότητα...
Κάθε νύχτα το φεγγάρι γέρνει από τις  προσευχές που κρέμονται επάνω του...
Και εκείνο δεν ξέρει αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να εισακούσει την δικιά του...
Και εγώ εδώ κάτω μικρός αδύναμος θνητός...
Ανίκανος να κάνω τον πόνο του να απαλύνει...
Εσύ όμως που με ακούς και είσαι νεράιδα,αερικό,μάγισσα..
Σε παρακαλώ βοήθησε το...
Δωστου μια αγάπη χωρίς αμφιβολίες ...
Δωστου ένα λόγο,μια αιτία να μπορεί να υπομένει τον πόνο...
Κανε ένα αστέρι να θέλει να μοιραστούν το ίδιο κομμάτι ουρανού...
Καν το να λάμπει ολόγιομο από την χαρά του...

Ξέρω ότι η παράκληση μου αυτή παράλογη μοιαζει...
Ποιος είμαι εγώ που θέλω να σε πείσω να σώσεις το φεγγάρι...
Ένας ανόητος ονειροπλοος είμαι...
Που απλά ξέρω ότι κάποιες νύχτες και το φεγγάρι ματώνει...
Εκείνες τις νύχτες πονάω και εγώ γιατί είναι διάφανο...
Και όταν το κοιτώ, μέσα του βλέπω την ψυχή μου...

http://ianos-sonai.blogspot.be/

Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια


Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια (1)

Το 1978, σοβιετικοί γεωλόγοι εξερευνώντας τις ερημιές της Σιβηρίας ανακαλύπτουν εξαμελή οικογένεια χαμένη στα βάθη της τούνδρας.
Το καλοκαίρι λοιπόν εκείνης της χρονιάς, το ελικόπτερο που μετέφερε την αποστολή των γεωλόγων διακρίνει μέσα στο έρημο τοπίο της σιβηρικής παγωνιάς ανθρώπινα ίχνη: έναν κήπο! Επρόκειτο για αναπάντεχη ανακάλυψη, καθώς το βουνό απείχε τουλάχιστον 200 χιλιόμετρα από τον κοντινότερο οικισμό, αποτελώντας ανεξερεύνητο και αχαρτογράφητο τοπίο. Οι σοβιετικές Αρχές δεν είχαν μάλιστα μητρώα για την ύπαρξη ανθρώπων εκεί.
Οι 4 επιστήμονες αποφάσισαν να ερευνήσουν το περίεργο εύρημα, ετοιμάζοντας ωστόσο τα πιστόλια τους. Στην πορεία τους, άρχισαν να συναντούν ολοένα και συχνότερα ίχνη ανθρώπινης δράσης, ώσπου κατέληξαν τελικά στην παράγκα, που έμοιαζε με παράπηγμα μεσαιωνικής εποχής!
Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια (2)
Μέσα στο σκοτάδι δεν διέκριναν αρχικά τις ανθρώπινες φιγούρες που καραδοκούσαν, όταν η σιωπή έσπασε ξαφνικά από λυγμούς και φωνές σε υστερία. Μόνο τότε συνειδητοποίησαν οι επιστήμονες ότι δεν ήταν μόνοι: οι σιλουέτες δύο γυναικών φαίνονταν πλέον καθαρά, με τη μία να μοιρολογεί: «αυτό γίνεται για τις αμαρτίες μας, τις αμαρτίες μας»…
Οι επιστήμονες εγκατέλειψαν την παράγκα τρομαγμένοι, περιμένοντας έξω μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα. Μισή ώρα αργότερα, η πόρτα της καμπίνας άνοιξε και ένας ηλικιωμένος άντρας με τις δυο του κόρες ξεπρόβαλαν. Ήταν σε ημιάγρια κατάσταση και αρνήθηκαν οτιδήποτε τους πρόσφεραν οι επιστήμονες -μαρμελάδα, τσάι, ψωμί-, λέγοντας «δεν μας επιτρέπονται αυτά!».
Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια (3)
Όταν η υπεύθυνη της αποστολής, Galina Pismenskaya, ρώτησε τον άντρα αν έχει δοκιμάσει ποτέ ψωμί, αυτός απάντησε πως είχε φάει παλιότερα, οι κόρες του ωστόσο ποτέ. Ο λόγος του ήταν καθαρός και εύληπτος, δεν ίσχυε ωστόσο το ίδιο και για τα κορίτσια: μιλούσαν μια γλώσσα διαστρεβλωμένη από μια ζωή στην απομόνωση, που σίγουρα δεν έμοιαζε με ρωσικά…
Σύντομα, μέσα από πολυάριθμες επισκέψεις των γεωλόγων στην «οικία» της οικογένειας, η πλήρη τους ιστορία αποκαλύφθηκε. Ο ηλικιωμένος ονομαζόταν Karp Lykov και ήταν μέλος της αίρεσης «Παλιός Πιστός», μιας φονταμενταλιστικής ρωσο-ορθόδοξης σέχτας που παρέμενε απαράλλακτη από τον 17ο αιώνα. Τα μέλη της αίρεσης είχαν διωχθεί λυσσαλέα από τις μέρες του Πέτρου του Μέγα ακόμα, γεγονότα που ανακαλούσε ο Lykov λες κει συνέβησαν χθες.
Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια (4)
Τα πράγματα για την οικογένεια έγιναν ακόμα χειρότερα όταν οι άθεοι Μπολσεβίκοι κατέλαβαν την εξουσία, με τις ούτως ή άλλως απομονωμένες κοινότητες των πιστών της αίρεσης, που διέμεναν ήδη στη Σιβηρία για να γλιτώσουν τους διωγμούς, να αναγκάζονται να αποσυρθούν ακόμα πιο μακριά από τον ανθρώπινο πολιτισμό.
Κατά τη διάρκεια των σοβιετικών «εκκαθαρίσεων» στη δεκαετία του ’30, σοβιετική περίπολος θα σκοτώσει τον αδερφό του Lykov στα περίχωρα της κοινότητας όπου ζούσε η αίρεση. Ήταν ώρα για την οικογένεια να πάρει τα βουνά για να γλιτώσει, γεγονός που συνέβη το 1936, όταν η τετραμελής τότε οικογένεια (ο Karp, η γυναίκα του Akulina, ο 9χρονος γιος του Savin και η μόλις 2 χρονών Natalia) αποσύρθηκε στις εσχατιές της σιβηρικής τούνδρας, όπου έπειτα από περιπέτεια ετών κατέληξαν τελικά στο σημείο που τους βρήκαν οι επιστήμονες.
Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια (5)
Δύο ακόμη παιδιά θα γεννιόνταν στην πλήρη απομόνωση, ο Dmitry το 1940 και η Agafia το 1943, τα οποία δεν συνάντησαν ποτέ άλλον άνθρωπο και ό,τι ήξεραν για την ανθρωπότητα το είχαν μάθει από τις διαστρεβλωμένες απόψεις των γονιών τους για τον κόσμο. Ήξεραν ας πούμε ότι υπάρχουν πόλεις όπου ζουν οι άνθρωποι «στοιβαγμένοι» ή ακόμα και χώρες έξω από τη Ρωσία, οι ιδέες αυτές παρέμεναν ωστόσο στο απόλυτο θεωρητικό πεδίο και παραήταν αφαιρετικές για να παίξουν ρόλο στις ζωές τους. Και βέβαια η σύγχρονη ιστορία παρέμενε στο σκοτάδι: δεν γνώριζαν για τον φονικό πόλεμο που αιματοκύλησε την Ευρώπη, με τον Β’ Παγκόσμιο να μην έχει συμβεί ποτέ για την οικογένεια των σύγχρονων Μόγληδων…
Όσο βέβαια οι σοβιετικοί γεωλόγοι γνώριζαν καλύτερα τα μέλη της οικογένειας Lykov, συνειδητοποιούσαν ότι είχαν παραγνωρίσει τις ικανότητες και τη νοημοσύνη τους, με το κάθε μέλος να διαθέτει τη δική του προσωπικότητα.
Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια (6)
Το πλέον λυπηρό χαρακτηριστικό της παράξενης ιστορίας των Lykov ήταν η ταχύτητα με την οποία χτύπησε η συμφορά την οικογένεια όταν επανεγκαθιδρύθηκε η επαφή με τον έξω κόσμο (είχε επισκεφτεί την οικογένεια και δημοσιογράφος για να καταγράψει τα χρονικά της). Το φθινόπωρο του 1981, τρία από τα τέσσερα παιδιά της οικογένειας ακολούθησαν τη μητέρα τους στον τάφο με διαφορά λίγων ημερών το ένα από το άλλο.
Ο Savin και η Natalia έπασχαν από νεφρική ανεπάρκεια (πιθανότατα λόγω της διατροφής), ενώ ο Dmitry πέθανε από πνευμονία, αρνούμενος τη βοήθεια των γεωλόγων, οι οποίοι προσφέρθηκαν να τον μεταφέρουν με το ελικόπτερο στο πλησιέστερο νοσοκομείο. «Δεν μας επιτρέπεται αυτό», ήταν τα τελευταία λόγια του Dmitry.
Οικογένεια ζούσε αποκομμένη από κάθε ανθρώπινη επαφή για 40 χρόνια (7)
Όταν έθαψαν τα τρία παιδιά, οι επιστήμονες προσπάθησαν να πείσουν τους εναπομείναντες Lykov να εγκαταλείψουν την απομόνωση και να μετακομίσουν στο πάλαι ποτέ χωριό τους, με τους διωγμούς να έχουν σταματήσει από χρόνια και την κοινότητα της αίρεσης να έχει ήδη ξανασυσταθεί. Η οικογένεια αρνήθηκε ωστόσο σθεναρά, με τον Karp Lykov να πεθαίνει στον ύπνο του στις 16 Φεβρουαρίου 1988, 27 χρόνια μετά τον θάνατο της γυναίκας του, ο οποίος μάλιστα συνέβη την ίδια ακριβώς μέρα.
Η Agafia παραμένει ακόμα μόνη στις ερημιές της παγωμένης τούνδρας, ως γνήσιο παιδί της Σιβηρίας, πλέον στα 70 της χρόνια…
Πηγή: newsbeast.gr

Perfect Match - Bar Refaeli's Big Kiss! | Official GoDaddy.com Commercial

Φέτα και ελαιόλαδο, τα αντίδοτα στην κρίση.


Πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας ένα άρθρο των New York Times το οποίο αναφέρεται στην ελληνική οικονομία. Όχι, δεν πρόκειται για ένα ακόμη άρθρο που περιγράφει με μελανά χρώματα την εικόνα της χώρας μας. Αντιθέτως, μιλάει για μια διαχρονική ανεκμετάλλευτη ευκαιρία, η οποία, αν κάποια στιγμή λάβει σάρκα και οστά, μπορεί να προσδώσει σημαντική ώθηση στην ελληνική οικονομία.

Σύμφωνα λοιπόν με το εν λόγω άρθρο, αν οι Έλληνες επενδύσουν σε πράγματα που ήδη γνωρίζουν να κάνουν, μπορεί να σημειωθεί αξιοσημείωτη βελτίωση στην αγορά εργασίας και στην αύξηση των φορολογικών εσόδων. Συγκεκριμένα μιλάει για τη φέτα και το ελαιόλαδο, δύο παραδοσιακά προϊόντα τα οποία δυστυχώς δεν έχουμε εκμεταλλευτεί όσο πρέπει.

Δεν είναι τυχαίο ότι σε μια εποχή που η δημοτικότητα της φέτας, ελληνικού προϊόντος με βούλα,  αυξάνεται κατακόρυφα, η χώρα μας κατέχει μόλις το 28% της παγκόσμιας πίτας. Αντιστοίχως, στο ελαιόλαδο, όπου η Ελλάδα παράγει μία από τις καλύτερες ποιότητες, υστερούμε έναντι της Ιταλίας και της Ισπανίας, καλύπτοντας μόλις το 4% της παγκόσμιας αγοράς.

Η χώρα μας, συνεχίζει το άρθρο, μπορεί να αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία στους τομείς αυτούς, καθώς και στον τουριστικό κλάδο (για χρόνια προσηλωμένο στα μεσαία εισοδήματα – άλλον ένα κλάδο που εθελοτυφλεί, αδιαφορώντας να προσελκύσει τον ποιοτικό τουρίστα), καθότι τα προϊόντα αυτά είναι οι καλύτεροι «πρεσβευτές» της χώρας μας.

Για να επιτευχθεί, όμως, αυτό θα πρέπει, επιτέλους, οι Έλληνες παραγωγοί να πάψουν να επιδεικνύουν προχειρότητα στην προώθηση των προϊόντων τους και να εγκαταλείψουν τη «λογική της αρπαχτής». Χρειαζόμαστε μια νέα γενιά παραγωγών, απαλλαγμένης από τις συντεχνιακές επιδοτήσεις, με όραμα και πλάνο, η οποία, με τη συμβολή του κράτους, θα καταφέρει να εκμεταλλευτεί αυτά τα δύο προϊόντα που η φύση μάς μοίρασε απλόχερα.
http://protopapadakis.blogspot.be

Είναι τα ΙΚΕΑ πραγματικά φθηνά;


Πρόσφατα διάβασα στο διαδίκτυο για τη σύγκριση ορισμένων τιμών ανάμεσα στα ΙΚΕΑ της Ελλάδας και της Γερμανίας. Ε, λοιπόν, να η απάντηση. Το έπιπλο που βλέπετε διαφημίζεται στον ελληνικό κατάλογο της εταιρείας στα 59,99 και στον γερμανικό στα 39,99 (περίπου 30% φθηνότερα).
Μία από τα ίδια και για το άλλο έπιπλο που βλέπετε, το οποίο τιμολογείται στη χώρα μας στα 29,99 και στη Γερμανία στα 19,99 (πάλι κάτι παραπάνω από 30% φθηνότερα).
Δεν μπορώ να γνωρίζω που μπορεί να οφείλεται αυτή η απίστευτα μεγάλη (για τα οικονομικά δεδομένα των δύο χωρών) απόκλιση. Φορολογία, υψηλό κόστος μεταφοράς, ασυδοσία ή απλώς εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης των ΙΚΕΑ στην ελληνική αγορά;
Ισως να έχει να κάνει και με εκείνη την έρευνα αγοράς, που εκπόνησε η εταιρεία πριν μία πενταετία περίπου, όταν ανακάλυψε ότι οι Ελληνες αποφεύγουν ένα κατάστημα με χαμηλές τιμές επειδή δεν τους καταξιώνει κοινωνικά. Ως εκ τούτου, η εταιρεία αύξησε τις τιμές περίπου 10-20% πιο ακριβά από αυτές στην ευημερούσα Σουηδία...
Τα συμπεράσματα δικά σας.
http://protopapadakis.blogspot.be

Ποια ελληνικά προϊόντα διαπρέπουν στο εξωτερικό


Κέρδη κρύβουν οι εξαγωγές αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, με την αξία τους να ανέρχεται σε 3,9 δισ. ευρώ και 12 από αυτά να γίνονται ανάρπαστα σε ξένες αγορές.
Η μειωμένη εγχώρια ζήτηση και η οικονομική ύφεση δημιουργούν ευκαιρίες για όσους ασχοληθούν με τη γεωργία και την κτηνοτροφία στο εξωτερικό. Με απλά λόγια, η οργανωμένη αγροτική παραγωγή σε συνδυασμό με την τυποποίηση και τις εξαγωγές προσφέρει σίγουρα έσοδα.
Λαχανικά, βερίκοκα, κεράσια, ροδάκινα, πορτοκάλια, ντομάτες, φρούτα με κουκούτσια, σταφύλια, ελαιόλαδο, τυριά, σιτάρι, αλλά και καπνός ξεπουλάνε σε Αυστραλία, Πολωνία, Ιταλία, Αγγλία, Γερμανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Βέλγιο, Κύπρο και Ουγγαρία.
Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε από την εφημερίδα το ΕΘΝΟΣ, βασίστηκε σε επίσημα στοιχεία των τελευταίων 22 ετών και από τη διαχρονική εξέλιξη των εξαγωγών προκύπτει ανά προϊόν:
  • Τα βερίκοκα, τα κεράσια και τα ροδάκινα αναδεικνύονται οι «πρωταθλητές» όλων των αγροτικών προϊόντων. Η αξία των εξαγωγών τους είναι στα 234,5 εκατ. ευρώ και γίνονται ανάρπαστα χτυπώντας πρωτιές στην Πολωνία και αποσπώντας το 69% των εισαγωγών τους, στην Ιταλία με μερίδιο 49,7%, στην Αγγλία (39,4%) και στη Γερμανία (28,1%), ενώ στη Γαλλία η χώρα μας είναι δεύτερος προμηθευτής έχοντας το 20% των εισαγωγών τους.
  • Στα λαχανικά η Ελλάδα είναι ο πρώτος προμηθευτής της Αυστραλίας και οι εξαγωγές μας αντιστοιχούν στο 19,9% των εισαγωγών τους. Στην Ιταλία, στις ΗΠΑ και στην Αγγλία είμαστε τρίτοι προμηθευτές με τα προϊόντα μας να αντιπροσωπεύουν το 19,8%, το 11,2% και το 8,5% των εισαγωγών τους, αντίστοιχα. Η αξία των εξαγόμενων λαχανικών είναι 237,9 εκατ. ευρώ.
  • Το παρθένο ελαιόλαδο αγοράζεται από την Ιταλία, όπου είμαστε δεύτεροι προμηθευτές της χώρας με μερίδιο 15,7%, ενώ δεύτεροι είμαστε και στη Γερμανία και στον Καναδά αποσπώντας το 12,9% και το 10,5% των εισαγωγών τους. Στις ΗΠΑ είμαστε τέταρτοι προμηθευτές με το 2,7% των εισαγωγών τους. Η αξία του εξαγόμενου ελαιολάδου είναι 198,1 εκατ. ευρώ.
  • Οι ελληνικές ντομάτες «τραβιούνται» από τη Φινλανδία, όπου είμαστε οι δεύτεροι προμηθευτές της χώρας με μερίδιο 20,1% στις εισαγωγές τους, την Αγγλία με 13,2% όπου καταλαμβάνουμε την τέταρτη θέση, την Ολλανδία με 10,1% και είμαστε οι τρίτοι προμηθευτές, ενώ και στην Πολωνία οι ελληνικές ντομάτες είναι στην πέμπτη θέση των εισαγωγών τους με 6,2%.
  • Εντυπωσιακή είναι η ζήτηση και των ελληνικών πορτοκαλιών. Η αξία των εξαγωγών είναι 150 εκατ. ευρώ. Είμαστε πρώτοι προμηθευτές της Ρουμανίας κερδίζοντας το 72,9% των εισαγωγών τους, αλλά και της Ουγγαρίας με το 51,3%. Στην Πολωνία είμαστε δεύτεροι πωλητές με 13,5% και τρίτοι στη Γερμανία με 7,9%.
  • Τα τυριά μας κερδίζουν έδαφος στην Κύπρο, όπου είμαστε δεύτεροι προμηθευτές με 21,2% και στη Σουηδία πέμπτοι με 9,5%.
  • Τα ελληνικά σταφύλια αρέσουν στη Ρουμανία, όπου η χώρα μας είναι ο τρίτος προμηθευτής με 12,7%, όπως και στη Γερμανία με 10,5%.
  • Τα νωπά φρούτα με κουκούτσια φτάνουν πρώτα στη Ρουμανία με μερίδιο 37,4% στις εισαγωγές τους, ενώ η χώρα μας είναι πέμπτος προμηθευτής της Γερμανίας με 5,5%.
  • Αλλά και το σκληρό, ανάλεστο σιτάρι αγοράζεται κατά προτίμηση πρώτο από την Τουρκία και στην Ιταλία είμαστε οι τέταρτοι εξαγωγείς της.
  • Ψηλά είναι η χώρα μας και στις εξαγωγές καπνού. Η Ελλάδα είναι πρώτος προμηθευτής της Βουλγαρίας με 53,9% των εισαγωγών της, επίσης πρώτος του Βελγίου με 34,3%, ενώ η χώρα μας είναι στη δεύτερη θέση της Γερμανίας και της Ολλανδίας με 14,2% και 11,4% των εισαγωγών τους.
  • http://protopapadakis.blogspot.be/

Η ιστορία της Amazon


«Μπορεί να είναι τρελό, αλλά θα το τολμήσω. Θα ανοίξω μια εταιρεία που θα πουλάει βιβλία μέσω του διαδικτύου». Τάδε έφη Τζεφ Μπέζος, ο αποκαλούμενος βασιλιάς του ηλεκτρονικού εμπορίου, όταν το 1994 θα παρατούσε τη σιγουριά και την ασφάλεια της δουλειάς του για να ασχοληθεί με τις διαδικτυακές πωλήσεις. Ο κύριος αυτός, σε μια εποχή όπου η φράση «ηλεκτρονικό εμπόριο» ήταν παντελώς άγνωστη και φάνταζε με κακόγουστο αστείο, θα κατάφερνε να πετύχει εκεί που τόσοι άλλοι θα αποτύγχαναν παταγωδώς.
   Το παιδί μιας 17χρονης μητέρας από το Νέο Μεξικό, ο Τζεφ Μπέζος δεν θα γνώριζε ποτέ τον βιολογικό του πατέρα, παρά μόνο τον πατριό του, τον Μιγκέλ Μπέζος, μετανάστη από την Κούβα. Σε μικρή ακόμη ηλικία θα επιδείκνυε ένα σπάνιο ταλέντο σε οτιδήποτε είχε να κάνει με μηχανές. Ως σύγχρονος Κύρος Γρανάζης, θα εγκαθιστούσε ένα ηλεκτρικό κουδούνι στο δωμάτιό του για να μην αφήνει τα νεότερα αδέρφια του να τον ενοχλούν, ενώ θα μετέτρεπε το γκαράζ των γονιών του σε εργαστήριο για τα επιστημονικά του πειράματα. Λίγο αργότερα, στα σχολικά του χρόνια, θα ερχόταν για πρώτη φορά σε επαφή και, όπως ήταν φυσικό λόγω του ανήσυχου πνεύματός του, θα μαγευόταν από τον κόσμο των ηλεκτρονικών  υπολογιστών.
   Έχοντας αποκτήσει ένα πτυχίο στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ο Μπέζος απασχολήθηκε σε χρηματιστηριακή εταιρεία της Wall Street. Όμως τα χρηματοοικονομικά και οι επενδύσεις θα τον άφηναν αδιάφορο, με αποτέλεσμα σύντομα να αναζητά κάτι πιο ενδιαφέρον. Το 1994, o 30χρονος θα έβρισκε τελικά αυτό που αναζητούσε, όταν έπεσε στα χέρια του μια αναφορά σχετικά με τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης του Ιντερνετ, που ξεπερνούσαν το 2.300% σε ετήσια βάση.
   Τα χρόνια εκείνα η εμπορική εκμετάλλευση του διαδικτύου ήταν ακόμη στα σπάργανα, όπως ακριβώς και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο Μπέζος δεν έχασε χρόνο και αφού παραιτήθηκε από τη δουλειά του, ετοίμασε μία λίστα με 20 προϊόντα τα οποία θα μπορούσαν να πουληθούν ηλεκτρονικά. Ύστερα από ενδελεχή έρευνα, η λίστα αυτή περιορίστηκε σε πέντε μόλις προϊόντα, τα οποία έκρινε ότι ήταν τα πλέον υποσχόμενα. Αυτά ήταν τα δισκάκια, εξαρτήματα και λειτουργικό για υπολογιστές, βίντεο και βιβλία.
   Τελικά κατέληξε στα βιβλία για πολλούς και διάφορους λόγους. Θεώρησε ότι η αγορά για βιβλία, κυρίως λογοτεχνικά, ήταν πολύ μεγάλη, η ποικιλία των τίτλων ήταν εντυπωσιακή, οι τιμές προσιτές και ότι δεν υπήρχαν πολύ μεγάλα βιβλιοπωλεία που να έχουν στις αποθήκες τους απεριόριστους τίτλους και τα οποία φυσικά θα μονοπωλούσαν την αγορά. Μέσω του διαδικτύου, θα κατάφερνε να διαθέτει μια απίστευτη ποικιλία βιβλίων, ικανή για να ικανοποιήσει κάθε γούστο.
   Η ιδέα μπορεί να ήταν απλή, όμως ήταν ιδιοφυής. Ο Μπέζος θα ήταν ένας από τους πρωτοπόρους που θα εκμεταλλευόταν τις δυνατότητες του διαδικτύου, γι’ αυτό και η ιδέα του να ιδρύσει ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο θεωρήθηκε τρελή. Ο δαιμόνιος, όμως, επιχειρηματίας δεν θα άφηνε τίποτα στην τύχη. Αφού παρακολούθησε ένα διήμερο συνέδριο των βιβλιοπωλών της Αμερικής, όπου έμαθε τα μυστικά του βιβλίου, μετακόμισε με τη σύζυγό του στο Σιάτλ, την πόλη με τους δύο μεγαλύτερους χονδρεμπόρους βιβλίων της Αμερικής (από όπου θα προμηθευόταν τα βιβλία) αλλά και την πληθώρα αποφοίτων με ειδίκευση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Γνωρίζατε ότι…
Ο Μπέζος επέλεξε ένα εξωτικό και συνάμα ασυνήθιστο όνομα για την νεοσύστατη εταιρεία του, το AmazonΤο όνομα αυτό θα ήταν πρώτο στις μηχανές αναζήτησης που παρουσίαζαν τα δεδομένα με αλφαβητική σειρά, ενώ αναπόφευκτα θα γινόταν και ο συνειρμός με τον Αμαζόνιο, το μεγαλύτερο ποτάμι του κόσμου. Εξάλλου, από τα πρώτα της βήματα η εταιρεία είχε υιοθετήσει ως σλόγκαν το TheWorlds Largest Bookstoreαν και αργότερα, όταν πλέον θα εμπορευόταν και άλλα προϊόντα πέρα από βιβλία, θα άλλαζε σεEarths Biggest Selection.

   Το ζευγάρι εγκαταστάθηκε σε ένα δυάρι διαμέρισμα με γκαράζ, το οποίο θα μετέτρεπαν σε εργαστήριο, όπου, πάνω σε ένα γραφείο που έφτιαξαν οι ίδιοι καρφώνοντας μεταξύ τους ξύλινες πόρτες που είχαν αγοράσει σε τιμή ευκαιρίας, θα σχεδίαζαν το site της εταιρείας. Όταν το site ήταν έτοιμο, ζήτησαν από 300 φίλους και γνωστούς να το επισκεφτούν για να το δοκιμάσουν. Στις 16 Ιουλίου 1995, το siteλειτούργησε επίσημα, ενώ οι 300 δοκιμαστές ανέλαβαν να το διαδώσουν προς τα έξω. 
   Αρχικά οι επενδυτές αντιμετώπισαν τον φιλόδοξο νεαρό με δυσπιστία, θεωρώντας το επιχείρημά του τρελό. Εξάλλου και ο ίδιος τους είχε προειδοποιήσει ότι υπήρχε 70% πιθανότητα να απολέσουν όλο το κεφαλαίο τους. Οι θετοί γονείς του, όμως, θα στεκόταν στο πλευρό του και θα του παραχωρούσαν εν λευκώ όλες τις οικονομίες τους, συνολικά 300.000 δολάρια, τονίζοντας με νόημα: «Μπορεί να μην πιστεύαμε στο Ιντερνετ, πιστεύαμε όμως στον Τζεφ».
   Μέσα σε τριάντα μέρες και χωρίς την παραμικρή διαφήμιση, τοAmazon πουλούσε βιβλία σε 50 πολιτείες και 45 χώρες, ενώ μέχρι το Σεπτέμβριο οι πωλήσεις του θα έφθαναν τα 20.000 δολάρια την εβδομάδα. Συν τοις άλλοις, η εισαγωγή καινοτομικών χαρακτηριστικών, όπως η αγορά με ένα μόνο κλικ, η δυνατότητα αξιολόγησης των βιβλίων αλλά και η ηλεκτρονική επιβεβαίωση κάθε αγοράς, θα καθιστούσαν σε λίγους μόνο μήνες το site του Μπέζος ως το πιο δημοφιλές του διαδικτυακού χώρου.
   «Ήξερα ότι αν αποτύγχανα δεν θα το μετάνιωνα, όπως και ήξερα ότι θα το μετάνιωνα αν δεν το δοκίμαζα». Ο Τζεφ Μπέζος τόλμησε να ακολουθήσει το επιχειρηματικό του όραμα και δικαιώθηκε, όπως δικαιώθηκαν και οι γονείς του που πίστεψαν σ’ αυτόν. Σύντομα ο γιος τους θα φιγούραρε στις πρώτες θέσεις της λίστας με τους πιο πλούσιους ανθρώπους στο κόσμο, ενώ το 1999 θα ανακηρυσσόταν από το έγκυρο περιοδικό Time ως ο «Άνθρωπος της Χρονιάς».

Πηγή: Γνωστά Ονόματα, Αγνωστες Ιστορίες 3, Εκδ. Σταμούλης

Ελαιόλαδο λ. Το ελαιόλαδο που έφθασε μέχρι τα Harrods.


Δημιούργησε το μοναδικό ελληνικό προϊόν που έχει συμπεριληφθεί σε άρθρο του περιοδικού Time μαζί με τρία από τα καλύτερα και ακριβότερα τρόφιμα που υπάρχουν στον κόσμο. Δημιούργησε το πρώτο λάδι πολυτελείας στον κόσμο, το οποίο έφθασε μέχρι το ξακουστό κατάστημαHarrods στο Λονδίνο.
Ο Γιώργος Κολλιόπουλος, ιδρυτής της εταιρείας speiron, δεν είναι ένας συνηθισμένος επιχειρηματίας. Παρ' όλο που δημιούργησε ένα παγκόσμιο προϊόν, ο ίδιος δεν έχει φύγει ποτέ από τη χώρα μας, ότι έκανε το έκανε μέσω διαδικτύου. Έχοντας εργαστεί για χρόνια ως κειμενογράφος σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες και αργότερα ως ελεύθερος επαγγελματίας, αισθάνθηκε την ανάγκη να εγκαταλείψει το χώρο των υπηρεσιών και να δημιουργήσει κάτι απτό, κάτι μοναδικό, ένα προϊόν υψηλής αισθητικής και προστιθέμενης αξίας.
Όλα ξεκίνησαν το 2006, όταν τυχαία παρατήρησε την ύπαρξη πολλών τυποποιητηρίων-ελαιοτριβείων στην Ελλάδα. Τότε γεννήθηκε μέσα του η ιδέα να δημιουργήσει ένα ελαιόλαδο που θα διαφοροποιείται από την ευρεία μάζα, καθώς τα υπόλοιπα ελαιόλαδα που εξάγονταν στο εξωτερικό διατίθεντο σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.
Όντας τελειομανής, εκπονεί ενδελεχή έρευνα, όπου μαθαίνει ότι η περιοχή Κριτσά Κρήτης έχει βραβευτεί, για την χαμηλή οξύτητα του λαδιού που παράγει, δύο φορές σε παγκόσμιους διαγωνισμούς. Συνεργάζεται λοιπόν με τους ελαιοπαραγωγούς της εν λόγω περιοχής, με στόχο τη δημιουργία ενόςultra premium ελαιόλαδου που θα κατακτήσει την αφρόκρεμα της παγκόσμιας αγοράς.

Ένα χρόνο μετά, παρασκευάζεται το ελαιόλαδο λ, ένα προϊόν που έβριθε παγκόσμιων καινοτομιών, όντας χειροποίητο, αφιλτράριστο, ιδιαίτερα χαμηλής οξύτητας, προερχόμενο από αιωνόβια ελαιόδεντρα και έχοντας περάσει πέντε ποιοτικούς ελέγχους.  Η δε συσκευασία του, εξίσου εντυπωσιακή: το μπουκάλι πλαισιώνεται με μια θήκη πολυτελείας που παραπέμπει σε άρωμα ή σε ακριβό ουίσκι. Στο πίσω μέρος του μπουκαλιού αναγράφεται το σλόγκαν "The most stunning olive oil in the world", όντας η πρώτη φορά που ένα ελαιόλαδο απέκτησε διαφημιστικό unique sellingproposition (USP).
Να σημειωθεί ότι στην προσπάθειά του αυτή, ο κ. Κολλιόπουλος δεν είχε την παραμικρή βοήθεια από την πολιτεία. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να επιδοτήσει έναν νεόκοπο επιχειρηματία με μια τόσο "τρελή" ιδέα.
Το λανσάρισμα του ελαιόλαδου λ ενσωματώνει τις βασικές αρχές της "από στόμα σε στόμα επικοινωνίας" και της δωρεάν δημοσιότητας, καθώς ο εμπνευστής του απέστειλε 80 κασετίνες-συσκευασία δώρου με κούριερ σε διασημότητες όπως η Ντονατέλα Βερσάτσε, ο Στέλλιος Χατζηιωάννου, ο Μπιλ Μάρριοτ, αλλά και σε κορυφαίους δημοσιογράφους ανά τον κόσμο, όχι τόσο για να τους κάνει πελάτες, αλλά για να ενθαρρύνει το word ofmouth. Λίγους μήνες μετά και ενώ το ελαιόλαδο λ έχει κερδίσει το ασημένιο βραβείο στο New York Festival, προκύπτει το πρώτο δημοσίευμα στοWallpaper.
Το λ αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται γνωστό στο χώρο ανώτερης κοινωνικής τάξης, που είναι διατεθειμένη να πληρώσει 50 ευρώ για τη συσκευασία των 500 ml και 150 ευρώ για το gift box, και ουσιαστικά προλειαίνεται το έδαφος για την είσοδό του στο Harrods, σε μια δύσκολη μάλιστα οικονομική συγκυρία και παρά τις γραφειοκρατικές τρικλοποδιές που του έβαλε το ελληνικό κράτος.
Θιασώτης της αποκλειστικής διανομής, δεν επιθυμεί να δει το προϊόν του στα απλά καταστήματα, προσδίδοντας ένα μυστήριο, ένα μύθο γύρω από τη μάρκα. Απώτερος στόχος δεν είναι η αύξηση των πωλήσεων καθώς πρέπει να διαφυλαχθεί ο χαρακτήρας του είδους πολυτελείας, ότι δηλαδή ισχύει με κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων.
Πρόσφατα μάλιστα λανσαρίστηκε το πρώτο υπογεγραμμένο ελαιόλαδο στον κόσμο, που μπορεί να παραγγελθεί με την υπογραφή του πελάτη πάνω ως μεταξοτυπία, θα είναι limited edition, με το κάθε μπουκάλι αριθμημένο και μέσα σε χειροποίητη κασετίνα από λευκό λακαρισμένο μασίφ ξύλο, με δύο πλακέτες λευκόχρυσου και τιμή πώλησης τα 11.000 ευρώ.
http://protopapadakis.blogspot.be/

Πως να φτιάξετε μια τεράστια μπάρα γεμιστής σοκολάτας!



Για τους λάτρεις της σοκολάτας είναι μια φανταστική απόλαυση!

Ένα κουτί παπουτσιών ως το καλούπι 


Πρώτον, ένα στρώμα κομμάτια ανανά με επικάλυψη σοκολάτας

  

Κάλυψη με σοκολάτα 

Ένα στρώμα καραμέλας
  

Οι γκοφρέτες 

Ακολούθησε .. από ένα στρώμα oreo
  

Στη συνέχεια, ένα στρώμα Mars και Crunchie bars
  

Τέλος ένα στρώμα marshmallows και Maltesers
  


Καλύψτε όλα σε περισσότερη σοκολάτα