«Νυστέρι δεν θέλω να βάλω ποτέ! Θεωρώ μεγάλο λάθος το να “κόβεσαι”» (Ποια παρουσιάστρια έκανε αυτή τη δήλωση;)

 «Νυστέρι δεν θέλω να βάλω ποτέ! Θεωρώ μεγάλο λάθος το να “κόβεσαι”» (Ποια παρουσιάστρια έκανε αυτή τη δήλωση;)
Για το αν φοβάται τη φθορά του χρόνου και αν θα έκανε πλαστική επέμβαση εξομολογήθηκε η γνωστή παρουσιάστρια σε συνέντευξή της.

«Νυστέρι δεν θέλω να βάλω ποτέ! Θεωρώ μεγάλο λάθος το να "κόβεσαι" γενικά - είναι λόγος να φύγει από τα τσάκρα η ενέργειά σου. Δεν πρέπει να δημιουργείς τέτοιου τύπου "τομές" στο σώμα - άλλο το να κάνω μία εγχείρηση επειδή, για παράδειγμα, έχει πρόβλημα η χολή μου. Αλλά, για την εμφάνισή μου, δεν θα έμπαινα ποτέ σε αυτή τη διαδικασία. Και επίσης, έχω μεγάλο πρόβλημα με τη νάρκωση. Σκέψου ότι δεν έκανα ούτε επισκληρίδιο για να γεννήσω - έκανα δύο γέννες με απόλυτα φυσιολογικό τρόπο. Και αυτό προέρχεται από την εφηβική μου ηλικία, όταν χρειάστηκε να κάνω εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας που δεν ξυπνούσα και χρειάστηκε να μου δώσουν αντίδοτα. Από τότε μου είπαν ρητά ότι θα πρέπει να προσέχω τη νάρκωση», είπε η Βίκυ Χατζηβασιλείου στο περιοδικό «Down Town Κύπρου».
  • Click to enlarge image viki_xatzibasileioy_2.jpg
  •  

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...