Η ανάλαφρη τενίστρια

Στην ηλικία των 17, η Simona Halep αποφάσισε ότι τίποτα δεν θα σταθεί εμπόδιο της φιλοδοξίας της να κατακτήσει την κορυφή στο τένις... συμπεριλαμβανομένων και των γενναιόδωρων καμπύλων της.
Την ώρα που άλλες πληρώνουν αδρά για να αποκτήσουν ένα μεγάλο στήθος η νεαρή έκανε επέμβαση για να το μικρύνει ώστε να μπορεί να κινείται πιο εύκολα και να αναρριχηθεί κάποιες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη.

 Η 20χρονη πλέον  Ρουμάνα πέρσι πήρε την απόφαση -προς απογοήτευση αρκετών θαυμαστών της- να προχωρήσει σε χειρουργική επέμβαση για να μικρύνει το στήθος της!


 Στο πρώτο γύρω του τουρνουά του Wimbledon κατάφερε να κερδίσει αποδεικνύοντας ότι "ελαφρύνοντας" θα είναι πιο εύκολο κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, να αναρριχηθεί στην παγκόσμια κατάταξη.

Η ξανθιά τενίστρια από την Costanza  είχε δηλώσει στο παρελθόν "Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις αναλογίες μου, όμως είμαι τενίστρια και το στήθος μου δημιουργεί αρκετά προβλήματα την ώρα του παιχνιδιού. Είναι ένα έξτρα βάρος που κουβαλάω και το οποίο μειώνει την ταχύτητα στις μετακινήσεις μου μέσα στο κορτ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...