Τίτλοι τέλους για Μπελέτι


Τίτλοι τέλους για ΜπελέτιΤην απόσυρσή του από την ενεργό δράση ανακοίνωσε ο Ζουλιάνο Μπελέτι.

Ο πρώην ποδοσφαιριστής των Μπαρτσελόνα, Τσέλσι και νυν της Σεαρά ταλαιπωρείται από έναν τραυματισμό στον αχίλλειο τένοντα, ο οποίος δεν του επιτρέπει να αγωνίζεται. 


«Εγώ ήθελα να συνεχίσω, αλλά δεν μου το επέτρεψε σώμα μου. Βάζω τέλος στην καριέρα μου, λόγω σωματικών προβλημάτων», έγραψε στο Twitter ο 34χρονος Βραζιλιάνος, ο οποίος πριν από λίγους μήνες υπέγραψε συμβόλαιο με τη Σεαρά.

«Ο ενθουσιασμός και η δύναμη της θέλησης, φανήκαν αδύναμα μπροστά στον πόνο», τόνισε αργότερα, ενώ ο λόγος που αποσύρεται είναι ένα πρόβλημα στον αχίλλειο τένοντα: «Το πρόβλημα στον αχίλλειο τένοντα δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω. Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τη Σεαρά, τους φιλάθλους και τον πρόεδρο που δεν κατάφερα να εξαντλήσω το συμβόλαιό μου, παρά την ευκαιρία που μου έδωσαν».

Όσον αφορά στο μέλλον του, είπε: «Θα μπορούσα να πάω ως σχολιαστής στην τηλεόραση ή να έχω μία συμβουλευτική θέση σε κάποια ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...