Ηλιε μου – Δημήτρης Αποστολάκης


Το “Ηλιε μου” είναι ένα υπέροχο τραγούδι από τον Δημήτρη Αποστολάκη. Προσεγμένο από όλες τις μεριές. Μελωδία, που βγάζει μια συναισθηματικότητά  που είχα χρόνια να νιώσω από νέο Κρητικό τραγούδι. Μαντινάδες προσεκτικά επιλεγμένες, δεξιοτεχνία στο παίξιμο των μουσικών οργάνων και ένα καλό παράδειγμα, πως μια απλή (χωρίς πολλά-πολλά) ενορχήστρωση, μπορεί να δέσει διακριτικά, μόνο για όσο χρειάζεται, ακόμα και το ξενόφερτο μπάσο.
Ηλιε μου παντοκράτορα, να’χε γραθείς να σβήσεις
το πλια γλυκό μου όνειρο,  δε’θελα μου στερήσεις.
Στο βίντεο που ακολουθεί  από  τηλεοπτική εκπομπή, τον συντροφεύουν οι Γιώργος Φλουρής και Δημήτρης Χουρδάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...