Μαντινάδες ερωτικές, πόνου, παραπόνου

"Δε με φοβίζει ο θάνατος, άλλα 'ναι τα σπουδαία,
το ν'αγαπάς,να μη μπορείς ν'αλλάξεις την ιδέα...."

"το να μεθυσεις με κρασι αυτο δεν ειναι μεθη...
εμεθυσα που η νιοτη σου στην αγκαλια μου εβρεθη..."

Κάμε τα χέρια σου σταυρό
και κάρφωσέ με επάνω
ακόμα και ανάσταση
ποτέ μου να μην κάνω!

Είναι μεγάλο βάσανο
να ερωτευτείς με πάθος
και του έρωτά σου ο καημός
να θεωρείται λάθος.

Κατέβα Θε μου να τη δεις
κι ύστερα εμένα κρίνε,
να δεις το λόγο που σαφή
στην αμαρτία είμαι...!

 Όνειρο είσαι άπιαστο από τα πιο φευγάτα
σαν να'μουνα διαβητικός και να'σουν σοκολάτα

Λένε πως αν ζητάς πολλά ποτέ σου δεν θα τα 'χεις
γι αυτό και γω σ' ευχαριστώ μονάχα που υπάρχεις

Αν είχα τα μαλλάκια σου, Θεό να μη πιστεύω
να τα χτενίζω πρωινά σπερνά να τα μπερδεύω!

Ηθελα να 'χα μια αγκαλια σα θαλασσα μεγαλη..
να χανεσαι μα οπου κι αν πας..ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΝΑ'ΣΕ ΠΑΛΙ..

Οτι αγαπω,δεν μ'αγαπα και φευγει μακρια μου..
κι οτι απο πισω μου κλουθα..
δε τ'αγαπα η καρδια μου..

ΑΝ Μ\’ΑΓΑΠΑΣ ΜΗ Μ\’ΑΓΑΠΑΣ
ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΩ…
ΦΤΩΧΗ ΚΙ ΑΝ ΕΧΩ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ
ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΙΑΝΕΥΩ

Είσαι τώρα μακριά
κι η καρδιά μου σιγοσβήνει
μα σαν σε ξαναδώ από κοντά
πάλι καλά θα γίνει

καρδια μου περασες πολλα...
μα θα 'ρθει και η σειρα σου...
αυτοι που σε πληγωσανε...
να σενορνται...μπροστα σου...!!!

Tράβα λοιπόν το δρόμο σου
κι άσε με μένα πίσω
και γω θα βρω τη δύναμη 
μπροστά να συνεχίσω!

ΕΓΩ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ....ΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΤΟΥΤΗ....
ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΑΝΘΡΩΠΙΑ.....ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ....

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΝ Η ΖΩΗ...ΓΟΡΓΟ ΟΠΩΣ Η ΣΦΑΙΡΑ...
Η ΚΑΤΑΚΤΑΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ... Η ΡΙΧΝΕΣΑΙ ΣΕ ΞΕΡΑ...

Εγω δεν σου ζητω πολλα αγαπη θελω ΕΧΕΙΣ ?
Αν οχι να περνας καλα ....φευγω...και να προσεχεις !!!

Όταν κοπέλι κάποτε δικό σου αποκτήσεις
πες του το παραμύθι μας φως μου να το κοιμήσεις...

Γιατι το κανεις τωρα αυτο μια ζεστη και μια κρυο 
αφου το ξερω ετοιμο το εχεις το αντιο

....ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ...ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΓΩ ΟΝΤΕ ΠΡΕΠΕΙ...ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΘΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ..ΣΑΝ ΦΙΛΟ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ...

Μη περιμένεις από 'με, χαρά να σου χαρίσω,
γιατί και ΄γω την έχασα προτού να τη γνωρίσω !!!!!!!!!

Οταν κοιτω τα ματια του στα συννεφα πεταω
αχ θεε μου και να κατεχε ποσο τον αγαπαω...

Η μερα μου εφτιαχτηκε με το που μου 'πες γεια σου
σα να μου πες αγαπη μου εγω θα'μαι κοντα σου.

Τι κι'αν σ'αγάπησα πολύ
τι κι'αν στο είπα φως μου
εσυ δεν έπαψες ποτέ να είσαι ο ουρανός μου...!!

ΕΛΑ Ν'ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΡΔΙΕς........./ ΝΑ ΔΕΙς....... ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ........./ ΝΑ ΠΕΙς....... ΑΝ ΕΧΕΙς ΔΥΝΑΜΗ......../ΝΑ Μ' ΑΓΑΠΗΣΕΙς ΤΟΣΟ.......!!!!!!!

Θελω καλα να το σκεφτεις
τί ειμαι εγω για σενα
ανάμνηση ή ονειρό
ή μηπως ενα ψέμα...

Μ αρεσουν κεινες οι καρδιες που χτιζουνε με κοπο
Μονάκριβο το "Σ αγαπώ" στα χειλη των αθρώπω...

ΠΡΑΞΕΙΣ...ΤΙΜΗ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ...ΚΙ ΟΧΙ ΦΤΩΧΑ ΛΟΓΑΚΙΑ...ΕΚΕΙΑ ΤΣΙ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΓΩ ...ΤΣ'ΑΝΤΡΕΣ...ΑΠ'ΤΑ ΑΝΤΡΑΚΙΑ....!!!

ΕΝ ΤΙΣ ΓΙΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ......ΓΙΑ ΝΑ ΧΩ ΝΑ ΘΥΜΟΥΜΑΙ
ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ......ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΜΠΟΡΟΥΝΕ.....

Λένε ο θάνατος αρχή
άλλης ζωής πως είναι
κι έδωσα όρκο πως κι εκεί
στο πλάι σου θα είμαι
 
ΠΑΡΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΔΙΚΟΠΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΚΙΣΕ.
ΜΑ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΠΛΗΓΩΘΕΙΣ
ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΕΙΣΑΙ

O αετος ειναι αετος
παντα ψηλα πεταει..
μπορει να κλαιει να πονα 
μα δε παρακαλαει!!!!!!!!!!

Εφτάξαμε μιαν εποχή που φίλος δεν υπάρχει
στσι χίλιους να βρεθεί κιανείς κι αυτός συμφέρον θα 'χει.

O erwtas sou 8alassa k kolumpw sti mesi...
de nostalgw na brw steria, i Agapi sou,m'aresei....

"Δεν έχει τόπο το κορμί άλλες πληγές ν'ανοίξει,
μα ξεματώνουν οι παλιές κάθε που με ξανοίξει....."

s'akrogialia anazitwntas ta deila sou bimata,
nostalgw tis yposxeseis pou 'fernan ta kumata....

"Χιονιζε κ με κοιταξε κ διχως να το ξερει,
μες στην πλατεια του χωριου επιασε καλοκαιρι...

Δώσε μου Χάρε δυο λεπτά δώρο να τση χαρίσω, θα 'χει μοναχα την καρδιά και τ' άλλα θα στ' αφήσω...

 Αν αγαπούνε οι νεκροί
και πάω ομπρός στον Άδη...
δε θ'αγαπήσω ώστε να'ρθεις
να'μαστε πάλι ομάδι...

"Την άνοιξη που πεθυμώ,μου φέρνει ο ερχομό σου,
μα χειμωνιάζει δυό φορές, φώς μου, στο μισεμό σου..."

"όλα σε τούτη τη ζωή Ψεύτικα και μικρά 'ναι, 
κι ο κόμπος που δε λύνεται να κόβεται καλλιά 'ναι..."

Δε λενε οι φιλοι ευχαριστω,
οι φιλοι δε χρωστουνε,
στα παρε και στα δωσε ντος,
τευτερια δε κρατουνε...

Θα σ΄αγαπώ ως αγαπά
ο γάιδαρος τα χόρτα
η αίγα το ριφάκι τζη
κι ο πετεινός την όρθα...

"Θλιμμένο μου χαμόγελο και 'συ παράπονό μου.....
ο τόπος που ρεχτήκετε είναι το πρόσωπό μου......."

"Δε μ'αγαπας και το θορρω στα ματια σου γραμμενο,
που να μην εσωνα ποτε να το'χω διαβασμενο.."

" Πρωτοχρονιά μα πως μπορώ τέτοια χαρά να νοιώσω...
Αν δε σου στείλω μήνυμα τσ΄ευχές μου να σου δώσω..."

" θυμάσαι που σου το 'λεγα να μην αγαπηθούμε,γιατί 'ναι η τύχη μας κακή κ λίγο θα χαρούμε.."

‎" ΑΔΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΕΡΘΗΚΕΣ,ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ ΘΛΙΜΕΝΟ,
ΛΕΣ Κ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΕΓΩ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΟ...."

" Γιαντα φεγγάρι του σεβντα,σταλια νερό δεν έχεις...που σε θυμούμαι άλλες χρονιές μερόνυχτα να βρέχεις!! "

"Πολλες φορες σε μια στιγμη,στο κοσμο ολα αλλαζουν...
κ 'κει που κανει μοναξια,δυο χερια σ'αγκαλιαζουν..."

Τόσο βαθιά με πλήγωσες
φως μου στο πέρασμά σου
που νιώθω ακόμα στην ψυχή
το κάθε άγγιγμά σου...

Τα πιο γλυκά και τρυφερά όνειρα που΄χω κάνει....
τα ζώ μαζί σου ξυπνητή τση πεθυμιάς φυντάνι...

Λησμόνησε παντοτινα κ διώξε καθ'ελπίδα...κ πες πως δε με γνώρισες μήτε κ 'γώ πως σ'είδα...

"Καλια 'χω εσε με θάνατο πάρ'άλλο με ζωή μου... Για σένα εγεννήθηκε στο κόσμο το κορμί μου...."

"Ψάχνω να βρω μα δεν μπορώ τον τρόπο π'αγαπώ σε...όντε μου λείπεις χαίρομαι και κλαίω όντε θωρώ σε..." 

κατεχωτο πως μ'αγαπας οσο κι αν δε το δειχνεις,
ε, το μπαντερμο εγωισμο με πραμα δε τον ριχνεις!!!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...