Ατάκες … για καμάκι !

mini-sideboob
Η σκηνοθετημένη
Πλησιάζετε την υποψήφια με ύφος Leonardo Dicaprio από το Great Gatsby:
- Συγνώμη μήπως είδες την μπάλα;
-Ποια μπάλα;
-Αυτή που έχασα όταν σε είδα…

Η απλή
-Είσαι για πολλές καλησπέρες.
Η ειλικρινής
-Ωραίος κώλος κοπελιά!

Η χρηστική
-Α, δε σου είπα είμαι ηλεκτρολόγος. Όποτε θες μπορώ να σου αλλάξω τα φώτα.
Η φιλόζωη
Αγόρασα μια γατούλα από το pet shop και μου είπε ότι θέλει οπωσδήποτε να σε γνωρίσει.
H καλλιτεχνική Στο μπαρ:
-Σ’ αρέσει αυτό το τραγούδι;
-Ναι
-Εγώ το χω γράψει..
Η ενημερωτική
- Ωραία πόδια, τι ώρα ανοίγουν;
Η επαγγελματική
-Έχω δυο επαγγέλματα: Τακουνάς και μ’ανάβεις
Ατάκα για γυναίκες σωματότυπου Σκλεναρίκοβα
-Θα μου πεις το όνομα σου να σε παίξω στον ιππόδρομο;
Η «καφεϊνική»
-Λέγομαι και “καφές” γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα.
Η παραδοσιακή, με ένα twist
-Καλησπέρα κούκλα… Ξέρεις πόσο ζυγίζει μια πολική αρκούδα;
-Πόσο;
-Αρκετά για να σπάσει ο πάγος, χάρηκα (όνομα).
Η φιλάνθρωπη
-Είμαι δωρητής οργάνων σώματος, μήπως σου χρειάζεται τίποτα;
Η μεταφυσική
-Πότε επιστρέφεις στον παράδεισο;
Η παραδοσιακή, με ένα twist, No2
-Μωράκι, σου έχει πει ποτέ κανείς ότι έχω πολύ ωραία μάτια;
H προεκλογική
-Γεια σου με λένε (όνομα) . Βάζω υποψηφιότητα για βουλευτής το 2016 και θα χρειαστώ την ψήφο σου. Γράψε μου το τηλέφωνο σου να σε πάρω να σου πω το πρόγραμμά μου.
Η ανθοκομική
-Γουστάρεις απόψε να λούσεις με γαρδένιες τον Μητσάρα; (όπου «Μητσάρας» αυτός που λέει την ατάκα)
Η ευαίσθητη
-Καλησπέρα, τσίμπα με να δω αν ονειρεύομαι…
Η αποφασιστική
-Σου αρέσω ή να φύγω;
Η ορεινή
- Είσαι από τον Όλυμπο;
- Ε; γιατί να είμαι από τον Όλυμπο;
- Από εκεί δεν κατεβαίνουν οι θεές;
Η ξενόγλωσση
-Are you a tactical grenade? Cause girl you are, stunning!
Η ποιητική
-Έπεσες μπροστά μου αστέρι μου !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...