Εκτός MV Agusta ο Massimo Bordi

Ο άνθρωπος που έφτιαξε τη Ducati Corse σε νέες αναζητήσεις

Εκτός MV Agusta ο Massimo BordiΣύμφωνα με ένα online ρεπορτάζ του αμερικάνικου Cycle World, ο Massimo Bordi δεν υπηρετεί πλέον ως διευθύνων σύμβουλος στη MV Agusta. Στην πραγματικότητα, γράφουν οι Αμερικανοί, το συμβόλαιό του έληξε και δεν ανανεώθηκε από το διοικητικό συμβούλιο της ιταλικής εταιρείας.

Ο Bordi είχε αναλάβει στη MV Agusta μετά από ενέργειες του εκλιπόντος «πατριάρχη» της φίρμας, του Claudio Castiglioni, όταν πια είχε καταφέρει να ξαναγοράσει την αγαπημένη του εταιρεία από την Harley-Davidson, κατά φήμες για ένα μόλις ευρώ.

Τότε ο «Μεγάλος» Gastiglioni, ενώ αντιμετώπιζε ήδη τα τελευταία στάδια της αρρώστιας του, είχε προάγει το γιο του σε πρόεδρο της εταιρείας και το Bordi σε διευθύνοντα σύμβουλο. 

Η κίνηση είχε θεωρηθεί ιδανική, φέρνοντας ένα έμπειρο στέλεχος στο κουμάντο της εταιρείας, ενόσω ο «μικρός» Giovanni μάθαινε τα κατατόπια στην εταιρεία που διηύθυνε με σιδερένια πυγμή ο πατέρας του.

Οπότε μπορεί κανείς να δει με δύο τρόπους την απομάκρυνση του Bordi. Αφενός ως δείγμα της «ενηλικίωσης» του Giovanni Castiglioni, εφόσον νιώθει έτοιμος να αναλάβει όλο το βάρος της πατρικής κληρονομιάς. 

Αφετέρου όμως σαν μια απώλεια, αφού ο Massimo Bordi αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους σχεδιαστές μοτοσυκλετών της Ιταλίας. Σχεδίασε τους τετραβάλβιδους κινητήρες Desmo της Ducati και την 851 στη δεκαετία του '80, δούλεψε πάνω στην εικονιζόμενη θρυλική 916 στις αρχές της δεκαετίας του '90, και δημιούργησε το αγωνιστικό τμήμα Ducati Corse. 



H MV Agusta δείχνει να βρίσκεται σε ανοδική πορεία, έχοντας παρουσιάσει τα τελευταία 2 χρόνια τα πολυαναμενόμενα εξ' ολοκλήρου νέα MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 675, και MV Agusta Rivale 800. 

Όμως κάποιοι, ειδικά πέραν του Ατλαντικού πιστεύουν πως η επιτυχία οφείλεται στη βασική δουλειά που είχε κάνει η πρώην ιδιοκτήτρια, η Harley-Davidson, η οποία όμως από τους Ιταλούς αντιμετωπίζεται σαν «ένας άλλος πλανήτης» που ποτέ δεν κατανόησε τις ειδικές ανάγκες και απαιτήσεις της εκλεκτικής ιταλικής εταιρείας, και ποτέ δεν ταίριαξε μαζί της.

Όπως και να 'χει, είτε η σημερινή πορεία οφείλεται στην Harley-Davidson είτε όχι, οι μοτοσυκλέτες έχουν πλέον περάσει στην παραγωγή και τώρα ο 33χρονος Giovanni, φανατικός μοτοσυκλετιστής ο ίδιος (ενώ περιέργως, ο Bordi δεν ήταν) θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία στην επόμενη σειρά μοντέλων, φέροντας ολόκληρη την ευθύνη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...