Γιώργος Κιμούλης: Αυτός που θέλουν οι γυναίκες. Really;


Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να ησυχάσω. Κάθομαι στον καναπέ και κοιτάω το ταβάνι προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτή η σκέψη που σαν σίφουνας έρχεται και φεύγει μπροστά από την οθόνη του μυαλό μου, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο μία πλάνη. Ένα ψέμα. Ρίχνω τον πόνο σε κουβάδες Ben & Jerry's με γεύση φυστικοβούτυρο (πολύ ωραία γεύση, να τη δοκιμάσεις). Πηγαίνω για τρέξιμο. Κάνω yoga. Μιλάω στο σκύλο μου. Έχω μιλήσει ακόμα και στον ψυχολόγο μου γι αυτό. Για μασάζ πήγα και ρώτησα μέχρι και την Ταϋλανδέζα που δεν καταλάβαινε γρι ελληνικά. Όλα τα έχω δοκιμάσει, αλλά τίποτα δεν γίνεται.
Η ιδέα ότι ο Γιώργος Κιμούλης είναι αυτός που θέλουν όλες οι γυναίκες, με ξεπερνά.
Έφτασε αυτή η εποχή που το "κορίτσια, ο Μπάρκουλης" έχει αντικατασταθεί από το "κορίτσια, ο Κιμούλης". Τώρα που το σκέφτομαι Μπάρκουλης και Κιμούλης μοιάζουν λίγο. Στις γωνίες και στην ανύπαρκτη κουαφίρ.
O Έλληνας γόης είναι ο εγχώριος George Clooney και η Samantha από το Sex & the City. Και ο Μπάρκουλης. Όλα σε 'να. Τρέξτε γυναικόπαιδα να κρυφτείτε.
Όχι, όχι δεν υπερβάλλω. Όποιο περιοδικό και να ανοίξω, ανεξάρτητα από σεζόν, θα διαβάσω για κάποιο νέο έρωτα του 57χρονου ηθοποιού. Είναι σαν το little black dress. Χειμώνα-καλοκαίρι φοριέται. 
 
Ούτε το μέλι Αττική τέτοια πέραση. Αφού σκέφτομαι να τα παρατήσω όλα, να γίνω μελισσοκόμος και να βγάλω μέλι "Γιώργος Κιμούλης". Πάταγος θα γίνει. Θα λύσω και το πρόβλημα της οικονομικής μου κρίσης.
Κρίση είπα και θυμήθηκα τον Σαμαρά. Μήπως να στείλω επίσημη πρόταση να εξάγουμε τον Γιώργο Κιμούλη και στο εξωτερικό;
 
Ή έστω να βγάλουμε άρωμα "Giorgio Kimoulis" (φαντάζομαι και σλόγκαν "το φοράς και ....(συμπλήρωσε το κενό).
 
 
Δεν υπερβάλλω καθόλου κυρίες μου. Θέλετε να σας πω τα ονόματα των γυναικών που έχουν γίνει βούτυρο στο ψωμί του ή έστω έχουν ακουστεί ότι έχουν γίνει; Από που να πρωτοξεκινήσω. Μαργαρίτα Ζορπαλά (που ήταν και η πρώτη του σύζυγος), η η συντρόφισσα Μαρία Δαμανάκη (η δεύτερη σύζυγος και μητέρα της κόρης του, Μαριάννας), Ελισάβετ Μουτάφη, Δήμητρα Ματσούκα, Ελεωνόρα Ζουγανέλη, Πέγκυ Σταθακοπούλου, Μίνα Αδαμάκη, Έφη Λογγίνου, Κατερίνα Λέχου, Ιωάννα Τιμοθεάδου, Λίλη Τσεσμετζόγλου, Θάλεια Ματίκα, Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους , Σταυριάνα Πανδή, Ευδοκία Ρουμελιώτη. Πέντε ανάσες δεν σου φτάνουν να πεις όλα αυτά τα ονόματα.
Οι φήμες λένε πως αυτή που χαίρεται τώρα την αγκαλιά του είναι η twenty something Κατερίνα Γερονικολού. Οι δυο τους που βρέθηκαν να συμπρωταγωνιστούν στην παράσταση "Δον Ζουάν, η επιστροφή" γνωρίζονται από παλιά, καθώς ο Κιμούλης ήταν καθηγητής της στη σχολή υποκριτικής που σπούδασε η Γερονικολού.  H ίδια ωστόσο το έχει διαψεύσει, λέγοντας πως "δύο φορές μέσα σε ένα έτος τον είδα τον άνθρωπο". Άρα στη σχολή ή στην παράσταση να φανταστώ ότι δεν πήγαινε η Κατερίνα.
 
Ισχύει δεν ισχύει αυτή η σχέση,  το θέμα είναι πως μέσα στο μυαλό μου τον Κιμούλη τον έχω ικανό να ρίξει ακόμα και μένα.
 
Έπεσα πρόσφατα πάνω σε άρθρο καναρινί περιοδικού που υποστήριζε πως ο ηθοποιός λέει στις γυναίκες αυτά που θέλουν να ακούσουν ακόμα και αν ο ίδιος δεν τα πιστεύει, πως ξέρει πολύ καλά πώς να χρησιμοποιεί τη γοητεία του και πως τις μαγεύει.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι για όλα φταίει το ζώδιό του. Γεννημένος 18 Σεπτεμβρίου. Ξέρεις τι θα πει αυτό. Ότι είναι Παρθένος. Ξέρω τη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό: "ειρωνεία". Ο άντρας Παρθένος, σου λέει, είναι ερωτήλος, την περιπλάνηση την έχει στο τσεπάκι του, δεν είναι και ζηλιάρης, σε τυλίγει με αγάπη και φροντίδα και όταν κάτι τελειώσει τελείωσε. Συνδυασμός, δηλαδή, που τρελαίνει.
Που έφτασα η γυναίκα; Να αναλύω μέχρι και τα χαρακτηριστικά του Παρθένου.
Μα τι λέμε όμως τώρα...μέχρι και ο Λιάγκας τον έχει παραδεχθεί και του έχει πει "τέτοια λες και τις τρελαίνεις" για να έρθει αμέσως ο Κιμούλης και να του απαντήσει  'αν θέλεις κάποια μαθήματα..τα οποία νομίζω πως δεν σου χρειάζονται, αφού η Φαίη είναι σπουδαία και δεν πρέπει να την χάσεις". Και να σου η Φαίη να έχει λιώσει από το κοπλιμάν.
Α πα πα να μην με αξιώσει ο Βούδας να δω παράσταση του Κιμούλη, αν είναι να πάω από έρωτα για εκείνον. θα μου πετάξει ένα "το μέλλον της ανθρωπότητας είναι η γυναίκα" και ένα "Η απόρριψη δεν φτάνει σε μένα γιατί είναι ακραία ευγενικός ο τρόπος με τον οποίο κινούμαι προς ένα πλάσμα που μου αρέσει. Δεν υπάρχει πιθανότητα να το φέρω σε δύσκολη θέση ούτε μία στο εκατομμύριο. Εννοείται πως δεν ακολουθώ αυτή τη στάση, για να μην εισπράξω την άρνηση. Το λέω αυτό και ας ξέρω πως μπορεί να μην με πιστέψει κανένας. Δεν έχει καμία σημασία εγώ ξέρω. Δεν θέλω να φέρω καμία γυναίκα σε δύσκολη θέση, καθώς τις περισσότερες φορές χειρότερα νιώθει αυτός που απορρίπτει, από αυτόν που απορρίπτεται" και θα με μαζεύουν από τα πατώματα και θα σβήνω τον πόνο μου ακούγοντας Πάολα και Παντελίδη (θα βγάλω και videoclip μέσα από τη μπανιέρα).
Ακόμα και τη χυλόπιτα την κάνει να φαίνεται ωραία αυτός ο άνθρωπος. Μωρέ μπας και είμαι κρυφά ερωτευμένη μαζί του και δεν το ξέρω;
 
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...