ASTEIA STATUS ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΤΑΚΕΣ

Σοφά λόγια και έξυπνες ατάκες #39..χθές βράδυ ήπια τόσο
πολύ που έπιασα κουβέντα με τον τοίχο...
Το χειρότερο ήταν οτι μ' άρεσαν οι απόψεις του...!!!!


Μου αρέσει που στα θρίλερ ουρλιάζουν "είναι κανείς εκει?" 
Λες και ο δολοφόνος θ'απαντήσει "ναι στην κουζίνα,θες κανένα σάντουιτς?"


Εγραψα ένα ποίημα για τον έρωτα:
''Εφυγες & έγιναν σωρό τα πιάτα της κουζίνας...
Τα ρούχα μου είναι άπλυτα & εγω ψοφώ της πείνας..."



Τυπος μες στη νυχτα χτυπαει κουδουνι σε πολυκατοικια:
-Φιλε ερχεσαι να με σπρωξεις;
-Ντυνομαι και κατεβαινω!...Που εισαι;
-Εδω,στις κουνιες!


Θα κανω και εγω εκπομπη μαγειρικης... "Κατι καιγεται"!!!!!!!!!!

Έβαλα την κάρτα μου στο ΑΤΜ και είχε επιλογές:
1) Ανάλχαχαχα
2) Κατάθεχαχαχα
3) Άκυρο.
Πάτησα 3 και έγραψε "Να ξανάρθεις να γελάσουμε."


Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε μένα γιατί αν περιμένω απ' τους άλλους δε θα το ακούσω ποτέ!!!

-Μάνα, έτσι όπως πάω, νομίζω ότι θα μείνω στο ράφι...
- Αν είναι στο πάνω-πάνω να πάρεις ζακέτα!!


Στις 31 Δεκεμβριου στις 23:55 θα παραγγειλω πιτσα και μολις ερθει ο ντελιβερας θα του πω:
"Αυτο το παρηγγειλα περσι ρε φιλε... Βάλε τα στο κωλο σου τωρα!!!!!! "


Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν ίσως ...περιμένουν εσένα να πας;

Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια.

"Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια, σε ένα τυχαίο γεγονός" Albert Einstein


Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι:
Είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;

Αναπολώ την εποχή που χρωστούσα μόνο μαθήματα.
 
Μητσοτάκης σε Τατσόπουλο: Και εγώ έχω θάψει τη μιση Ελλάδα, αλλα δεν το κάνω θέμα.


Το shopping πλεον εχει καταντήσει βλέπing.

Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη . μαμ, κακά, και νάνοι

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου κόστισαν, θα είχες χεστεί στο τάληρο..

Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση:-Έχετε πιει;;; Έχετε

πιει;;; Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει.

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.

Ο χρόνος ειναι σαν το string. Πίσω, δεν εχει!

Πωπωπω τι καυτό σώμα είναι αυτό;
- Ευχαριστώ, γυμνάζομαι..
- Για το καλοριφέρ λέω.

Όσοι δεν μπορείτε να γελάσετε με τους εαυτούς σας, αφήστε να το κάνουν οι άλλοι

Γιε μου που πας;
-Μάνα, .... θα πάω στα φανάρια!


Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν
αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν!!!!!

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον.
Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα!

Ηθελα να μουνα κοριος,
να μπω στο κινητο σου,
να βλεπω που τηλεφωνας
γαμω το κερατο σου!

Αν όλοι οι αντρες ειναι ιδιοι, γιατι κανετε τοσο καιρο να διαλεξετε;


  • Η βλακεία πρέπει να ρέει γιατί αλλιώς θα πήξει.
  • Οι εξετάσεις έρχονται και φεύγουν, οι παραλίες όμως μένουν.
  • Μην κατουράτε στη θάλασσα... Θα το φάτε στο αλάτι.
  • Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία ... αλλά εμένα τι με νοιάζει;
  • Τα σχολεία φωτίζουν μόνο όταν καίγονται.
  • Στου κουφού την πόρτα... πάρε την πόρτα και φύγε.
  • Χαμογελάτε ! Κάνει τους άλλους να ανησυχούν.
  • Χώρισα την ανώριμη γυναίκα μου. Μου βούλιαζε τα παπάκια μου στο μπάνιο.
  • Γκαρσόν !  Μία σούπα στην μύγα μου.
  • Χαμογέλα... Το αφεντικό αγαπά τους ηλίθιους.
  • Ευτυχώς που βγήκαν άσπρες σοκολάτες ώστε να λερώνονται και τα μαύρα παιδάκια.
  • Μη χαμογελάτε, φαίνονται τα απαίσια δόντια σας.
  • Αυτός που μπορεί να χαμογελάει, όταν όλα πάνε κατα διαόλου, σίγουρα σκέφτηκε κάποιον άλλον στον οποίο μπορεί να τα φορτώσει.
  • Το πρόβλημα με το να είσαι συνεπής στα ραντεβού σου είναι ότι δεν υπάρχει κανείς εκεί για να το εκτιμήσει...
  • Τι να τα κάνεις τα λεφτά, άμα δεν έχεις μία.
  • Αν ο Θεός δεν ήθελε να γράφουμε στους τοίχους θα μας έδινε τις δέκα εντολές σε τετράδιο.
  • Θεέ μου δώσ' μου υπομονή, ΤΩΡΑ!
  • Αν τα σκατά είχαν αξία, οι φτωχοί δε θα' χαν κώλο.
  • Η κυβέρνηση έχει ένα πρόβλημα για κάθε λύση.
  • Μην ταϊζετε τα ζώα... είναι βαλσαμωμένα.
  • Οι περισσότεροι πολιτικοί είναι συνεπείς... λένε ψέματα ακόμα και όταν δεν είναι υποχρεωμένοι.
  • Πιστεύει ότι το μικρό όνομα του Χίτλερ ήταν Χαϊλ.
  • Διαβάζει όλη τη νύχτα για να κάνει εξέταση ούρων.
  • Παίρνει καινούριο τηλεφωνικό κατάλογο μόνο άμα έχει διαβάσει τον παλιό.
  • Τραβήξτε το καζανάκι... Μερικοί τρώνε τα πάντα.
  • Δυο σπίρτα παίζαν τριανταένα και το ένα κάηκε.
  • Πλεονέκτημα του αυνανισμού: Δεν χρειάζεται να σκεφθείς τι να φορέσεις.
  • Tον αράπη και αν τον πλένεις, τον εβραίο σου χαλάς.
  • Μια στο καρφί και μια στο δάχτυλο.
  • Μην τρώτε ποτέ με άδειο στομάχι.
  • Οποιος έχει τη μύγα να τη φέρει πίσω.
  • Η πιο σίγουρη μέθοδος για να μην γεράσεις ποτέ: Κοιμήσου στο τιμόνι.
  • Απαγορεύεται το απαγορεύεται.
  • Πως αρχίζουν οι αλβανικές συνταγές μαγειρικής; "Κλέβουμε δυο αυγά, ληστεύουμε 1 κιλό ζάχαρη..."
  • (Τραγουδιστά) Το νομοσχέδιο Σημίτη, ειν'άσχημο, κοντό, μ'ελιά στη μύτη.
  • Very funny Scotty. Now beam down my clothes.
  • Η Ζωή είναι ωραία... αλλά τα' χει με άλλον.
  • Ο θεός πέθανε / Κώστας....  Ο Κώστας πέθανε / Θεός
  • Σήμερα έχασα 120 κιλά... με άφησε η γυναίκα μου.
  • Μη πετάτε τσιγάρα στη λεκάνη... εμείς δεν χέζουμε στα τασάκια σας.
  • Ενώ φιλούσα τη φίλη μου στα χείλη, έκλεισε τα πόδια της και μου έσπασε τα γυαλιά.
  • Αν δεν επιτύχεις με την πρώτη, τότε όρισε πάλι τι σημαίνει επιτυχία.
  • Ναι, αλλά πια είναι η ταχύτητα του σκοταδιού;
  • Backup not found: (A)bort,  (R)etry, (P)anic
  • Το sex είναι βρώμικο μόνο όταν γίνεται σωστά.
  • Be cool! Get into the refrigerator....
  • Γιος: Μπαμπαααα, σήμερα το απόγευμα βρήκα στο πάρκο έναν κύριο που μου είπε πως θα μου έδινε αυτό το ρολοϊ εάν καθόμουν να με γαμίσει.
  • Γιος: Μπαμπαααα, σήμερα είχα την πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία.
    Μπαμπάς (περιχαρής): Α, ναι; Κάτσε, γιε μου, να μου τα πεις... 
    Γιος: Δε μπορώ, μπαμπά... πονάει ο κώλος μου... 
  • Νομίζω πως θα δουλέψει καλύτερα άμα το συνδέσετε...
  • Η συνολική εξυπνάδα είναι σταθερή. Απλά, ο πληθυσμός αυξάνεται.
  • Ο πιο σύντομος διάλογος σε δημόσιες τουαλέτες: -Τοκ τοκ... κλικ,  -Εεεεεεε, -Αααααα
  • Γιατί η αγελάδα, έχει μόνιμα θλιμμένο βλέμμα; -Εσάς αν σας τραβούσαν τα βυζιά κάθε μέρα, και σας γαμούσαν μια φορά το χρόνο, πώς θα 'σασταν δηλαδη;
  • Η στάση 69 τι είναι; Μάθε πρώτα τις άλλες 68 και μετά ρώτα...
  • Τι είναι το 81 για μια πόρνη; Το 69 με Φ.Π.Α.
  • Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ, κι'αν δεν φέξεις χέστηκα, έχω και φακό.
  • Αν δεν λάβετε αυτό το email παρακαλώ ειδοποιείστε με!
  • Αν δεν μπορείς να τους πείσεις, μπέρδεψέ τους.
  • Αν η μαλακία ήταν εργόχειρο θα έκανες την προίκα σου.
  • Αυτοί που νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε.
  • Διακόπτουμε το έκτακτο δελτίο ειδήσεων, για να μεταδώσουμε το κανονικό.
  • Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Ταχυδρομήστε τα σκουπίδια σας στο Βόλο.
  • Είχε πει οτι θα πέθαινε αν δεν την παντρευόταν και το'κανε... 75 χρόνια αργότερα.
  • Η μουσική δεν είναι πάντα τόσο κακή όσο ακούγεται.
  • Θέλω να γίνω αυτό που ήμουνα, όταν ευχόμουνα να γίνω αυτό που είμαι.
  • Μειώστε τα δυστυχήματα στο δρόμο. Οδηγείτε στο πεζοδρόμιο.
  • Νεκροί όλου του κόσμου ενωθείτε - Θάνατος στον προδότη Λάζαρο.
  • Όλοι έχουνε φωτογραφική μνήμη, απλά κάποιοι δεν έχουν φιλμ.
  • Όλοι θέλουν να πάνε στον Παράδεισο, αλλά κανείς δε θέλει να πεθάνει.
  • Όταν παίρνεις λάθος τηλέφωνο ποτέ δεν είναι κατειλημμένο.
  • Προτιμώ ένα σκύλο από μια γυναίκα. Δεν μιλάει και έχει ήδη γούνα.
  • Σ’ έχω γραμμένο… στην καρδιά μου.
  • Στο πόκερ το περίστροφο είναι καλύτερο από το φλος.
  • Το Πάσχα φέτος ματαιώνεται. Βρέθηκε το πτώμα.
  • Τρώω μόνο μια φορά την ημέρα. Από το πρωί μέχρι το βράδυ.
  • Μα δε φταίω κύριε Πρόεδρε, αυτός έπεσε πάνω στο μαχαίρι που κρατούσα... 38 φορές... με τη πλάτη.
  • Υπάρχει και κάτι το παρήγορο στις εκλογές, μόνο ένας μπορεί να βγει.
  • Τα πάντα ήταν διαφορετικά πριν αλλάξουν όλα.
  • Στην Eλλάδα κανείς δε δουλεύει, απλώς ο ένας δουλεύει τον άλλο.
  • Όταν ένας άνδρας φέρει λουλούδια στη γυναίκα του χωρίς να υπάρχει λόγος, υπάρχει λόγος.
  • Είμαι ελεύθερος να κάνω ό,τι θέλουν.
  • Είναι καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε τον εαυτό μας.
  • Στο Άουσβιτς: Εβραίοι ενωθείτε. Τώρα και σε οικονομική συσκευασία των 6.
  • Τι κοινό έχουν οι Εβραίοι και τα κινητά; Και τα δυό θέλουν τον Γερμανό τους.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...