Οι γρήγορες εκδόσεις ποτέ δεν έλειπαν από την γκάμα του Golf. Από την προηγούμενη γενιά η VW παρουσίασε την έκδοση R, που στεκόταν στην κορυφή των εκδόσεων. Σήμερα σας παρουσιάζουμε την έκδοση R του τελευταίου Golf.
Εξωτερικά ξεχωρίζει από το πιο επιθετικό body kit με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα πλαϊνά μαρσπιέ, νέες ζάντες σε διάσταση 18” και 19” και νέο πίσω διαχύτη που αγκαλιάζει τις δυο διπλές εξατμίσεις. Για τους πιο παρατηρητικούς, σημειώνουμε πως τα φανάρια είναι πιο σκουρόχρωμα και τεχνολογίας LED. Την εξωτερική εικόνα ολοκληρώνουν οι καθρέφτες σε ματ χρώμιο απόχρωση και οι μαύρες δαγκάνες των φρένων.
Εικόνες για το εσωτερικό η VW δεν έχει δημοσιεύσει, ωστόσο η VW υποστηρίζει πως το Golf R έχει αρκετές βελτιώσεις στο εσωτερικό με νέα εμπρός σπορ καθίσματα, νέα όργανα με το λογότυπο R, ανασχεδιασμένο ραδιόφωνο και σύστημα πλοήγησης και, τέλος, στον εξτρά εξοπλισμό θα υπάρχει πακέτο με Nappa-Carbon δέρμα.
Κάτω από το καπό υπάρχει ο ίδιος κινητήρας με το Audi S3. Δίλιτρος, TSI, με turbo και απόδοση 300 Ps και 380 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1800rpm έως τις 5500 rpm.
Η δύναμη περνά στον δρόμο μέσω συστήματος τετρακίνησης που περιέχει 5ης γενιάς Haldex. Αυτό συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων χειροκίνητο ή σαν extra 6τάχυτο DSG. Η ανάρτηση είναι νέα με πιο σπορ ρύθμιση, ενώ χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20mm, σε σύγκριση με το νορμάλ Golf. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το Golf GTI φτάνει τα 100 Km/h σε 5,3 sec στη χειροκίνητη έκδοση και σε 4,9 sec στην έκδοση με DSG. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Τέλος, σύμφωνα με την VW, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση με το DSG είναι 6,9 lt/100km.
Η πρώτη επίσημη του μοντέλου θα γίνει φυσικά στην έκθεση της Φρανκφούρτης, από όπου θα σας μεταφέρουμε live όλα τα νέα.
Με λίγα λόγια
• Το Golf R επιστρέφει
• Πιο γρήγορο, πιο οικονομικό
capital.gr
Εξωτερικά ξεχωρίζει από το πιο επιθετικό body kit με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα πλαϊνά μαρσπιέ, νέες ζάντες σε διάσταση 18” και 19” και νέο πίσω διαχύτη που αγκαλιάζει τις δυο διπλές εξατμίσεις. Για τους πιο παρατηρητικούς, σημειώνουμε πως τα φανάρια είναι πιο σκουρόχρωμα και τεχνολογίας LED. Την εξωτερική εικόνα ολοκληρώνουν οι καθρέφτες σε ματ χρώμιο απόχρωση και οι μαύρες δαγκάνες των φρένων.
Εικόνες για το εσωτερικό η VW δεν έχει δημοσιεύσει, ωστόσο η VW υποστηρίζει πως το Golf R έχει αρκετές βελτιώσεις στο εσωτερικό με νέα εμπρός σπορ καθίσματα, νέα όργανα με το λογότυπο R, ανασχεδιασμένο ραδιόφωνο και σύστημα πλοήγησης και, τέλος, στον εξτρά εξοπλισμό θα υπάρχει πακέτο με Nappa-Carbon δέρμα.
Κάτω από το καπό υπάρχει ο ίδιος κινητήρας με το Audi S3. Δίλιτρος, TSI, με turbo και απόδοση 300 Ps και 380 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1800rpm έως τις 5500 rpm.
Η δύναμη περνά στον δρόμο μέσω συστήματος τετρακίνησης που περιέχει 5ης γενιάς Haldex. Αυτό συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων χειροκίνητο ή σαν extra 6τάχυτο DSG. Η ανάρτηση είναι νέα με πιο σπορ ρύθμιση, ενώ χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20mm, σε σύγκριση με το νορμάλ Golf. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το Golf GTI φτάνει τα 100 Km/h σε 5,3 sec στη χειροκίνητη έκδοση και σε 4,9 sec στην έκδοση με DSG. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Τέλος, σύμφωνα με την VW, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση με το DSG είναι 6,9 lt/100km.
Η πρώτη επίσημη του μοντέλου θα γίνει φυσικά στην έκθεση της Φρανκφούρτης, από όπου θα σας μεταφέρουμε live όλα τα νέα.
Με λίγα λόγια
• Το Golf R επιστρέφει
• Πιο γρήγορο, πιο οικονομικό
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!
Ευχαριστούμε...