H τελευταία δημόσια δήλωση του Μιχάλη Ασλάνη - Είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση

Διαβάστε τι είχε πει στις 21/8
O Μιχάλης Ασλάνης, όπως υποστηρίζει, έπεσε θύμα εξαπάτησης από δύο γυναίκες, η μία εκ των οποίων ήταν υπεύθυνη για τις υποχρεώσεις του σπιτιού του. 
Σύμφωνα με την εφημερίδα "Espresso", ο σχεδιαστής επέστρεψε στο Κολωνάκι κλείνοντας το ατελιέ στην Πλάκα, καθώς δύο γυναίκες τον κατέστρεψαν οικονομικά αλλά κι έχουν εξαφανιστεί χωρίς να αφήσουν ίχνη πίσω τους.

Ο Μιχάλης Ασλάνης εξομολογείται ότι φοβάται ακόμη και για τη ζωή του και περιγράφει πώς εξαπατήθηκε: «Τους έδινα χρήματα για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις που είχα στο ΙΚΑ, στην Εφορία και στις διάφορες τράπεζες. Εκείνες όμως ούτε τακτοποιούσαν τις εκκρεμότητες, ούτε έκαναν αποδόσεις, π.χ. ΦΠΑ. Κρατούσαν τα λεφτά για λογαριασμό τους, με αποτέλεσμα να μαζεύονται τα χρωστούμενα, τα οποία όμως εγώ δεν γνώριζα».

Όπως αναφέρει ο κ. Ασλάνης: «Ανησυχώ ακόμη και για τη ζωή μου, νομίζω ότι έχω μπλέξει, είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Εκκρεμούν πολλές υποθέσεις».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...