Έρχεται στις αρχές του 2014 με εκπομπές CO2 99 g/km
Με εκπομπές CO2 99 g/km και μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km, το νέο Focus 1.0 EcoBoost θα είναι το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο οικογενειακό αυτοκίνητο της Ford όταν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στις αρχές του 2014.
Κύριος υπεύθυνος για την επιτυχία αυτή είναι ο βραβευμένος ως «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2013 και 2012», ο 1.000άρης Ecoboost σε μία ειδικά ρυθμισμένη έκδοση 100 ίππων που χρησιμοποιεί ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, βελτιωμένη αεροδυναμική, νέες σχέσεις κιβωτίου καθώς και μία σειρά αποδοτικών χαρακτηριστικών της Ford ECOnetic Technology, συμπεριλαμβανομένων των Auto-Start-Stop, Smart Regenerative Charging, Active Grille Shutter και του Ford EcoMode που υποστηρίζει ένα πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον οδηγικό στυλ.
Οι εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km σημαίνουν πως η νέα έκδοση του Focus δεν θα έχει υποχρέωση καταβολής τέλους κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
Είναι αξιοσημείωτο πως η αποδοτικότητα του βενζινοκίνητου Focus είναι πολύ κοντά σε αυτή του ακριβότερου diesel 1.6 ECOnetic (88 g/km εκπομπές CO2 και μέση κατανάλωση 3,4 lt/100 km), ενώ την ίδια στιγμή είναι ισχυρότερο από την προ δεκαετίας περίπου, πρώτη γενιά Ford Focus με κινητήρα 1,6 λίτρων!
Ο χιλιάρης EcoBoost της Ford χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, βελτιωμένο σύστημα ψύξης και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.
Πηγή: gocar.gr
Κύριος υπεύθυνος για την επιτυχία αυτή είναι ο βραβευμένος ως «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2013 και 2012», ο 1.000άρης Ecoboost σε μία ειδικά ρυθμισμένη έκδοση 100 ίππων που χρησιμοποιεί ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, βελτιωμένη αεροδυναμική, νέες σχέσεις κιβωτίου καθώς και μία σειρά αποδοτικών χαρακτηριστικών της Ford ECOnetic Technology, συμπεριλαμβανομένων των Auto-Start-Stop, Smart Regenerative Charging, Active Grille Shutter και του Ford EcoMode που υποστηρίζει ένα πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον οδηγικό στυλ.
Οι εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km σημαίνουν πως η νέα έκδοση του Focus δεν θα έχει υποχρέωση καταβολής τέλους κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
Είναι αξιοσημείωτο πως η αποδοτικότητα του βενζινοκίνητου Focus είναι πολύ κοντά σε αυτή του ακριβότερου diesel 1.6 ECOnetic (88 g/km εκπομπές CO2 και μέση κατανάλωση 3,4 lt/100 km), ενώ την ίδια στιγμή είναι ισχυρότερο από την προ δεκαετίας περίπου, πρώτη γενιά Ford Focus με κινητήρα 1,6 λίτρων!
Ο χιλιάρης EcoBoost της Ford χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, βελτιωμένο σύστημα ψύξης και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.
Πηγή: gocar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!
Ευχαριστούμε...