Η Adele «καλοβλέπει» τον Πρίγκιπα Harry!

Η Adele «καλοβλέπει» τον Πρίγκιπα Harry!
Η Adele είναι η περίπτωση του «ποτέ μη λες ποτέ». Μπορεί παλιά να ορκιζόταν ότι ποτέ δεν θα έβγαινε με έναν άντρα που έχει κόκκινα μαλλιά, όμως τώρα φαίνεται έτοιμη να κάνει την εξαίρεση! Ποιος είναι ο τυχερός; ο πρίγκιπας Harry, που μπορεί να είναι κοκκινομάλης, όμως η ταλαντούχα τραγουδίστρια το παραβλέπει γιατί θεωρεί ότι ο πρίγκιπας είναι η εγγύηση του γέλιου και της καλοπέρασης.
Σε συνέντευξη της, η Βρετανίδα τραγουδίστρια παραδέχεται ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι δεν θα την «χάλαγε» να είναι το κορίτσι του πρίγκιπα Harry! «το ξέρω ότι παλαιότερα είχα πει πως δεν θα έβγαινα ραντεβού με ένα κοκκινομάλλη, αλλά εδώ πρόκειται για τον πρίγκιπα Harry.Αν έβγαινα μαζί του, θα γινόμουν μια αληθινή “Δούκισσα”! Θα ήθελα πολύ ένα βράδυ να βγω μαζί του. Είναι εγγύηση για πολύ γέλιο».
Η 23χρονη Adele, μίλησε και για την προσωπική της ζωή, αποκαλύπτοντας ότι αυτό το διάστημα μπορεί να είναι μόνη της, αλλά «πλέον οι άντρες μου δίνουν περισσότερη προσοχή. Αν ήμουν άντρας, θα το εκμεταλλευόμουν!»
Μάλιστα έχει βγει και ραντεβού με κάποιους διάσημους αλλά όπως είπε «δεν μ΄άρεσε. Βγαίνεις έξω και όλοι κοιτάνε εσάς τους δυο. Γι΄αυτό και πάμε σε συγκεκριμένα μέρη, που ξέρουμε ότι κρατάνε κλειστό το στόμα τους».
Και πρόσθεσε: «γενικά μ΄αρέσουν πολύ τα΄αγόρια. Νομίζω ότι είναι φανταστικά. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια αγκαλιά. Ωστόσο είναι πολύ περίπλοκα».
Στο σπίτι μένει με τη μαμά της ακόμα, κάτι που παραδέχεται ότι είναι πολύ δύσκολο ειδικά όταν έχει σχέση με ένα αγόρι: «βάζουμε πρόγραμμα ώστε όταν εγώ είμαι στο σπίτι με αγόρι, να μην είναι η μαμά μου. Πάντα της γνώριζα τους φίλους μου, αλλά την επόμενη μέρα είναι λίγο άβολα τα πράγματα όταν ξυπνάμε στο ίδιο σπίτι όλοι μαζί». 

Πηγή:star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...