Ναρκισσιστές οι χρήστες του Facebook με…πόρισμα

Τις προσωπικότητες και τις συνήθειες ενός τυπικού χρήστη του Facebook εξέτασε μελέτη το Πανεπιστημίου του York, και το πόρισμα του ήταν σαφές:
Ο ναρκισσισμός είναι το νούμερο ένα χαρακτηριστικό.
Η μελέτη απέδειξε την άμεση σχέση που έχει ο χρόνος που σπαταλά κάποιος στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, και πόσο ναρκισσιστής είναι.
Στην έρευνα πήραν μέρος 
100 φοιτητές, 50 άνδρες και 50 γυναίκες και τους ρώτησε πως αλληλεπιδρούν με το Facebook.
Έπειτα , απάντησαν σε ένα ψυχολογικό τεστ, μέρος του οποίου αφορούσε τα επίπεδα ναρκισσισμού τους.
Έτσι λοιπόν, οι χρήστες που έμπαιναν πολλές φορές την ημέρα στο λογαριασμό τους, είχαν... υψηλότερο σκορ στο ψυχολογικό τεστ που αφορούσε το ναρκισσισμού.
Στο σημείο αυτό, να διευκρινήσουμε πως ο ορισμός του ναρκισσισμού, έτσι όπως τον εξηγούν οι συγκεκριμένοι επιστήμονες δεν έχει κάνει ακριβώς με τον ορισμένο από την ψυχιατρική επιστήμη ορισμό.
Αντίθετα, για την εν λόγω έρευνα, ο ναρκισσισμός ως η ανάγκη για θαυμασμό από τους άλλους, η εμμονή για επίδειξη των ικανοτήτων τους και η υπερβολική αίσθηση ότι είναι πάρα πολύ σημαντικοί για την κοινωνία.
Επιπλέον, η μελέτη απέδειξε πως οι ενεργοί χρήστες του Facebook έχουν παρ' όλα αυτά πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση.
Πράγμα που βέβαια στην ψυχιατρική επιστήμη, αποτελεί σύμπτωμα του ναρκισσισμού.
Σύμφωνα με τους ερευνητές του York, ο τυπικός χρήστης του Facebook ενδόμυχα αποζητά την αποδοχή ενός ευρύτερου συνόλου και την επαφή με πολλά άτομα.
Κάτι το οποίο δεν συμβαίνει στην πραγματική του ζωή.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την comScore, οι χρήστες του Facebook πλέον αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο Facebook παρά στο Google.
Τον Αύγουστο, οι 500 εκατομμύρια χρήστες του κοινωνικού δικτύου πέρασαν περίπου 41.1 εκατομμύρια λεπτά , που αντιπροσωπεύει το 9.9% του μέσου χρόνου παραμονής στο Internet.
Viewpress
 maxomeni dimosiografia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...