Γκρουπ του facebook ζητά τον θάνατο του Ομπάμα


Γκρουπ του facebook ζητά τον θάνατο του Ομπάμα

Πολλές και ποικίλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ένα γκρουπ στο Facebook που εύχεται εμμέσως πλην σαφώς να φύγει από τη ζωή ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.
Η σελίδα δημιουργήθηκε από έναν ανώνυμο χρήστη, ο οποίος έγραψε: «Θεέ μου, αυτή τη χρονιά, μου πήρες τον αγαπημένο μου ηθοποιό Πάτρικ Σουέζι, την αγαπημένη μου ηθοποιό Φάρα Φόσετ, τον αγαπημένο μου τραγουδιστή Μάικλ Τζάκσον. Θέλω να ξέρεις ότι αγαπημένος μου πρόεδρος είναι ο Μπαράκ Ομπάμα. Αμήν».
Αξίζει να σημειωθεί ότι τουλάχιστον 28.000 άνθρωποι έχουν ζητήσει τη διαγραφή του συγκεκριμένου γκρουπ από το facebook, ωστόσο αυτός ο αθριθμός είναι ελάχιστος μπροστά στους... 950.000 που έχουν δηλώσει ότι «συμφωνούν» και «τους αρέσει». Πάντως, το ανησυχητικό είναι ότι όλο και πιο ακραίες απόψεις αρχίζουν να βρίσκουν πρόσφορο έδαφος καλλιέργιας στο facebook και τους άλλους τόπους διαδικτυακής κοινωνικής συμβίωσης...
Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...