Έρχεται κι ο Howard



Κι ο Dwight Howard ετοιμάζει τις βαλίτσες του! Ο "Superman" του ΝΒΑ αποκάλυψε σε κυριακάτικη συνέντευξη που έδωσε ότι αν συνεχιστεί το λοκ-άουτ θα αγωνιστεί είτε στην Ευρώπη, είτε στην Κίνα.
"Δεν έχω τη δυνατότητα να πω πολλά για αυτό, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάω στην Κίνα ή στην Ευρώπη για να παίξω μπάσκετ" τόνισε ο 5 φορές all-star σέντερ.
"Πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά, αλλά δεν είναι μια απόφαση για την οποία πρέπει να βιαστώ. Η Κίνα μου προσφέρει περισσότερες επιλογές. Το έχω σκεφτεί λίγο, αλλά όχι εις βάθος. Και σίγουρα η περίπτωση τραυματισμού αποτελεί ένα μεγάλο θέμα" εξήγησε ο άσος των Orlando Magic.
"Δεν θέλω απλά να κάτσω εδώ και να χάσω χρόνο ή τη δυνατότητα να γίνω καλύτερος" τόνισε αναφορικά με το ενδεχόμενο του λοκ-άουτ. "Αυτό που θέλω παίζοντας αλλού είναι να συνεχίσω να βελτιώνομαι, όχι να κάνω πράγματα που ξέρω ότι είμαι καλός, αλλά να γίνω καλύτερος σε αυτά που δεν κάνω. Οπότε μπορώ να χρησιμοποιήσω το ταλέντο του, να δουλέψω και να μείνω σε καλή κατάσταση" πρόσθεσε.
Ολοκληρώνοντας αναφέρθηκε και στο κοινωνικό του έργο. Αυτή τη στιγμή διατηρεί ένα καμπ με 400 μικρά παιδιά στην Ισπανία, ενώ σκοπεύει να κάνει το ίδιο και στην Κίνα. "Το να είσαι πρότυπο διαρκεί περισσότερο από το να είσαι απλά παίκτης. Έχω τη δυνατότητα να κάνω κάποια πράγματα. Είμαι ευλογημένος κι ένα από τα ταλέντα μου είναι η ικανότητα μου να δουλέψω με τα παιδιά".
Πηγή: www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...