Πρώτο θέμα στην ιστοσελίδα της SUN ο Τέβες και τα στημένα

Με τα στημένα της Ελλάδας ασχολείται και η βρετανική SUN η οποία έχει ως πρώτο θέμα την Δευτέρα (27/06) στην ιστοσελίδα της, την εμπλοκή του ονόματος του Κάρλος Τέβες.Στο κείμενο φιλοξενείται μέρος του διάλογου του Μενδρινού με τον Ανδρέα Δημόπουλο (κατηγορούμενο επίσης) όπου αναφέρεται το όνομα του Αργεντινού, ενώ υπάρχουν και δηλώσεις του μάνατζερ του ποδοσφαιριστή.

"Είναι αδύνατον. Ο Κάρλος ποτέ δεν άκουσε τίποτα τέτοιο και κανείς δεν τον πλησίασε ουδέποτε", δήλωσε κατηγορηματικά ο εκπρόσωπος του παίκτη.

Οι διάλογοι του Μενδρινού:

"Κ: Κοίτα, επειδή θα είμαι στο γήπεδο εγώ.
Α: Μμμ.
Κ: Θα συνεννοηθώ κατά πάσα πιθανότητα με τον Καστίγιο.
Α: Ναι.
Κ: Να πάει να πιάσει τον Τέβες που είναι αρχηγός [ενν. τον Carlos TEVEZ της Manchester City].
A: Ναι
Κ: Και θα χουμε πει και του Κόκε μάλλον εδώ για τη σέντρα.
Α: Ναι.
Κ: Θα θέλω εκείνη την ώρα να μπεις στον κωδικό μας, θα στον δώσω.
A:Ναι
Κ: Να δεις τον κωδικό να μου πατήσεις ό,τι σου πω ρε παιδί μου.
Α: Ναι.
Κ: Κατάλαβες;
Α: Ναι, διπλό ή άσσο;
Κ: Όχι, όχι, τη σέντρα ρε να πάρουμε τη σέντρα.
Α: Και το χει αυτό;
Κ: Το χει, τώρα το βλέπω μέσα το χει.
Α: Ναι.
Κ: Και επειδή το 'χω παρατηρήσει, το χει καμιά ώρα πριν το...
Α: Ναι αλλά μήπως όταν αρχίζει το βγάζει έξω ρε παιδί μου;
Κ: Όχι δεν το βγάζει. Και το 'χω δει εγώ και ένα τέταρτο πριν.
Λ: Στη Betfair; Στα ασιατικά;
Κ: Στο ασιατικό, ναι
Α: Ποιος θα κάνει τη σέντρα;
Κ: Ναι.
Α: Α, το χει, δεν το χω δει αυτό, σοβαρά;
Κ: Το χω τώρα εδώ, Kick off.
Α: Άντε ρε, πόσο;
Κ: Το 'χει 1.90.
Α: Πώς θα ξέρουμε;
Κ: Αυτό, λέω, ότι θα πάρω εγώ τον Έντι ένα τηλέφωνο, τον πήρα τηλέφωνο ήδη, το 'χουνε πει δηλαδή, να πάει να πιάσει τον Τέβες και να του πει το και το ότι άσε μας να πάρουμε τη σέντρα, Ή εμείς ή αυτοί ρε παιδί μου.
Α: Αφού θα το γυρίσουν όμως
Κ: Ε;
Α: Αυτό πάτε θα το μάθετε, πόση ώρα πριν
Κ: θα το γυρίσουνε, ότι θα το γυρίσουνε, θα το γυρίσουνε, αλλά θα... θα του πουν ας πούμε ξέρεις, εγώ θέλω το γήπεδο εσύ βάλε τη σέντρα ας πούμε.
Α: Ναι.
Κ: Ανάλογα με το τι θα χουμε πει. Κατάλαβες;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...