Μπέος: "Καταδότες Πατέρας και Κούγιας"


Σκληρή επίθεση του Αχιλλέα Μπέου στους Νικόλα Πατέρα και Αλέξη Κούγια, τους χαρακτηρίζει καταδότες για το σκάνδαλο των στημένων ματς. Ο "κουτάλιας" κι ο "ψηλός". Νέοι διάλογοι, σπαρταριστοί όσο και οι προηγούμενοι, από τη δικογραφία του σκανδάλου. Στο φως συνομιλίες – ντοκουμέντο με πρωταγωνιστές τους Μπέο, Ψωμιάδη και Τσακογιάννη.Βρώμα, ντόπα, μπράβοι και απειλές. Όλοι οι διάλογοι των στημένων στοContra.gr. Κόντης:"Δεν είμαι εγώ...". Η νέα εμπλοκή παικτών του Αρη στη δικογραφία. Λογαριασμoί εκατομμυρίων ευρώ για μεγαλοπαράγοντα και ποδοσφαιριστή. Ο διάλογος σοκ του Μ. Ψωμιάδη με τον αθλητή "Γιάννη".Οι... "δεν ξέρω, δεν έχω σχέση" του σκανδάλου. (vid)
Αναλυτικά οι δηλώσεις στο sportfm Μαγνησίας 89,5:
«Θα ήθελα να πω πέντε πράγματα ουσίας γιατί δεν υπάρχει χρόνος. Είναι δύσκολες οι καταστάσεις που περνάω και θέλω να πω πέντε πράγματα για να μάθει ο κόσμος την αλήθεια. Θέλω να πω πώς περνάω ένα δράμα γιατί δεν μου έχει ξανατύχει να ζήσω κάτι τέτοιο. Θα το χειριστώ και θα το διαχειριστώ εγώ προσωπικά. Δεν θέλω ο κόσμος του Βόλου να προβεί σε ακρότητες. Τους παρακαλώ, να μην δώσουν καμία έκταση και να κάνουν συλλαλητήρια και να πουν ότι τους υποκινώ εγώ. Τους ευχαριστώ και δεν χρειάζονται ακρότητες. Είναι υποχρέωση του κόσμου, όλης της Μαγνησίας, να στηρίξουν αυτή την ομάδα μοντέλο, που είναι δημιούργημα δικό μου και που πλέον είναι δημιούργημα και κάνει περήφανο όλο τον Βόλο.

Επειδή υπάρχουν κακόβουλοι που ψάχνουν σε στιγμές δύσκολες να εκμεταλλευτούν τις καταστάσεις, να τους πω μερικά πράγματα από εδώ που είμαι. Στις συνομιλίες, που δεν αντιλέγω ότι είμαι εγώ, ούτε δωροδοκώ, ούτε χρηματίζω, ούτε απειλώ, ούτε εκβιάζω κανέναν. Είναι μια σκευωρία, που δημιουργήθηκε από ανθρώπους, που στην Κατοχή ήταν καταδότες και φορούσαν κουκούλες. Έτσι έχει γίνει και με τον κ. Νίκο Πατέρα, που έχει ξεκινήσει αυτή τη διαδικασία μετά την προσωπική μου ρήξη. Δυστυχώς λυπάμαι που ήπια 5 ή 15 καφέδες μαζί του και λυπάμαι που έκατσα στο ίδιο τραπέζι.
Ένας άλλος καταδότης είναι και ο Αλέξης Κούγιας. Μπορεί να έχουν γίνει και κάποια λάθη, όπως έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο. Όχι όμως να το πληρώσουν κι αθώοι. Και δεν μιλάω για το άτομό μου. Ελπίζω η δικαιοσύνη να σταθεί στο ύψος της. Με τον κ. Νίκο Αλέφαντο έχω να μιλήσω για τουλάχιστον 8 χρόνια. Με πήρε τηλέφωνο ο άνθρωπος για να με συλλυπηθεί για τον χαμό του πατέρα μου και να έρθει στην κηδεία την Δευτέρα, αλλά έγινε την Παρασκευή. Παρουσιάζουν μια συνομιλία με τον κ. Αλέφαντο που δεν έχει γίνει ποτέ. Όχι ότι προκύπτει τίποτα. Αλλά θέλω να δείξω πόσο αξιόπιστο είναι αυτό το οικοδόμημα. Τώρα συναντώ ανθρώπους που δεν τους γνωρίζω καθόλου και λένε πως έχω συνεργασία».
Ερωτηθείς για το λόγο που υποθέτει που έχουν γίνει όλα αυτά, απάντησε: «Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο... Θα πω ένα πράγμα. Έχετε υποχρέωση, οι Βολιώτες, να υπερασπιστείτε αυτή την ομάδα που είναι ομάδα-μοντέλο, που πληρώνει κάθε μήνα πάνω από...

150.000 ευρώ στην Εφορία και το ΙΚΑ και με ένα ποδόσφαιρο ποιότητας που χαίρεται ο κόσμος. Τον Αχιλλέα τον Μπέο δεν θέλω να τον προστατεύσει ο κόσμος. Ξέρει ο Αχιλλέας Μπέος θα προστατεύσει ο ίδιος τον εαυτό του. Είμαι σίγουρος ότι οι δικαστές δεν θα επηρεαστούν από τις πιέσεις. Είναι δυνατόν να προφυλακίζονται άνθρωποι γιατί είναι ύποπτοι φυγής; Έχω πέντε παιδιά. Που να πάω;».
Για τις συνθήκες που έχει αντιμετωπίσει ως κρατούμενος, ανέφερε: «Οφείλω να σεβαστώ τις Αρχές, γι' αυτό και μπορεί να κλείσει το τηλέφωνο. Όπως λένε ότι η ζωή είναι ένα σχολίο, έτσι και στα 53 μου μαθαίνω νέα πράγματα, αλλά θα με κάνουν πιο δυνατό. Είναι μια σκευωρία, που δικαστές που σέβονται αυτό που έχουν ορκιστεί, θα το καταλάβουν». Για το αν επηρεάζεται το μέλλον του συλλόγου, είπε: «Ο Ολυμπιακός Βόλου έχει δομηθεί για να αντέξει στα δύσκολα. Είναι ένα σύγχρονο αεροπλάνο, με αυτόματο πιλότο. Οι άνθρωποι στο ΔΣ είναι άξιοι και δεν χρειάζονται τον Αχιλλέα Μπέο. Αρκεί να τους στηρίξει ο κόσμος. Είναι ίσως η μοναδική ομάδα που έχει κεφάλαιο στον τραπεζικό της λογαριασμό».
Όσον αφορά στα σενάρια για τον ενδεχόμενο υποβιβασμό στην Football League, τόνισε: «Θεωρώ ότι στην Ελλάδα υπάρχει ένα δημοκρατικό πολίτευμα. Αν γίνει στρατιωτικός νόμος, ότι θέλεις κάνεις. Τα ποινικά δικαστήρια δεν το αποφασίζουν για την τύχη μιας ομάδας. Για αυτό είναι αρμόδια τα όργανα της ΕΠΟ, της Super League και αν διαπιστώσουν ότι ο Ολυμπιακός Βόλου εμπλέκεται είτε με απειλή, είτε με εκβιασμό, τότε να τον ρίξουν. Αν δεν το δείξουν πως θα το κάνουν; Αν θέλω κάποιος να με βοηθήσει ή θέλω κάποια χάρη ή έχω κάνει εκτιμήσεις, τι σημαίνει αυτό;».
Αναφορικά με τη διαδικασία της σύλληψής του, δήλωσε: «Νομικά από έγκριτους νομικούς, αυτό που έχει γίνει εδώ είναι μια καταπάτηση της νομικής διαδικασίας, δεοντολογιών των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Όμως είμαι έτοιμος να το δεχτώ. Δεν έχω πρόβλημα. Θα μου δώσει την δυνατότητα να αποδείξω με στοιχεία ότι σε όλα αυτά δεν υπήρχε δόλος, εκβιασμός, εγκληματική οργάνωση. Αν είναι δυνατόν να μετέχω σε εγκληματική οργάνωση. Οι λογαριασμοί μου είναι στην διάθεση της ελληνικής δικαιοσύνης. Αν πραγματικά, όσον αφορά εμένα, είναι αυτό που είπε ο κ. Γερουλάνος - που είναι ένας νέος πολιτικός και θα πάει μπροστά - στην Βουλή: «Να που πήγαν τα λεφτά», τι να πω; Αν θεωρούν πως το κατάντημα της Ελλάδας, το δημιούργησαν 5-10 παράγοντες, προπονητές, ποδοσφαιριστές και μάνατζερ, δεν ξέρω τι να πω. Έχω ένα σπίτι και δεν ξέρω αν έχω 1.000 ή 10.000 ευρώ, να τα διαθέσω υπέρ των προβλημάτων των Ελλήνων, αν νομίζουν ότι δημιουργήσαμε το έλλειμμα.
Εγώ έκανα παρέμβαση γιατί θέλω να ενημερώσω  τον κόσμο του Βόλου. Δεν έχω να μιλήσω για κάτι νομικά. Τους έχω αποδείξει, ακόμα και με όποιες ακρότητες, που μπορεί να έχω έρθει σε κόντρες. Ζητάω ο κόσμος να γίνει πιο δυνατός, όπως εγώ. Σήμερα εγώ δίνω το φάκελο ως θεματοφύλακα, στον αγνό κόσμο του Βόλου και όχι σε αυτούς που έβγαλαν την χολή τους. Θα είμαι αυτός που σε συνέντευξη  Τύπου θα αποδείξω ότι είναι μια σκευωρία από τον καταδότη, ρουφιάνο, Νικόλα Πατέρα και τον Αλέξη Κούγια. Στα «στημένα» υπάρχει ένα παιχνίδι ΠΑΣ Γιάννινα – Καστοριά. Που είναι ο Κούγιας; Γιατί δεν φέρνουν τον κ. Πατέρα που συνομιλεί στις κασέτες; Αυτά θα τα υποστεί ο Αχιλλέας ο Μπέος. Χρειάζομαι να είμαι δυνατός. Συσπειρωθείτε για την ομάδα που σας έκανε περήφανους. Που έχει γίνει από δουλειά από τους ανθρώπους του ΔΣ και δεν είναι από κλεψιά».
Για το αν ο Ολυμπιακός Βόλου αντιμετωπίζει πρόβλημα με την έξοδο στο Europa League, τόνισε: «Πρέπει και εσείς να γίνετε δημοσιογράφοι. Τι να λέει ένα δημοσίευμα. Προκύπτει από πουθενά συμμετοχή της ομάδας; Τώρα τι θέλει ο Κούγιας ή ο Πατέρας ή ο Γιδόπουλος δεν μπορεί να έχει σημασία. Τη δουλειά του δεν μπορεί να την κάνει κανείς στην πλάτη του Ολυμπιακού Βόλου. Ηγέτης τώρα είναι ο κόσμος. Μόλις βγει το ΔΣ, σήμερα το βράδυ, πρέπει να πάνε δίπλα τους. Εγώ δεν θα μπορέσω να είμαι και δεν θα συνεχίσω να είμαι. Ανήκει πλέον στον κόσμο της. Ήδη οι εξελίξεις είναι στον δρόμο. Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνουν 2-3 που έχουμε προγραμματίσει. Ξέρω ότι έχει γίνει ο προγραμματισμός και θα συνεχίσει να γίνεται. Αρκεί ο κόσμος να σταθεί δίπλα στην ομάδα, σε αυτό το μοντέλο και είναι η ευχάριστη νότα στην πόλη αυτή. Να πάρουν θέση και οι πολιτικοί της πόλης».
Ερωτηθείς για τη δήλωση που έκανε ο Δήμαρχος Βόλου, απάντησε: «Να το δούμε. Με τα λόγια όλοι είναι κοντά. Τώρα χρειάζεται να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Οι πολιτικοί έχουν υποχρέωση να σταθούν δίπλα στην ομάδα νομότυπα».
Τέλος, υποστήριξε: «Εγώ εδώ που βρίσκομαι και θα είμαι μέχρι τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο ή τέλος πάντων να αποφασίσουν οι αξιότιμοι δικαστές. Τάσεις φυγής δεν έχω. Για όσο διάστημα θα είμαι εκτός, δύναμη θα μου δίνει ο κόσμος του Βόλου, αρκεί να μαθαίνω πως θα είναι δίπλα στην ομάδα».
http://contra.gr/Soccer/Hellas/330264.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...