I love …


Op één van mijn vele ontdekkings-shop-tochten. Zag ik deze flessen in de rekken van de DI staan. Ze trokken onmiddellijk mijn aandacht door hun leuke kleurtjes en opschrift. I love … :) Klinkt gewoon al goed, niet?
OK, het uitzicht vind ik al super. Maar wat met de inhoud?
Na een hartverscheurende keuze van welke fles ik als eerste aan een geurtest zou onderwerpen, kwam strawberry milkshakes uit de bus als winnaar. En terecht I love de geur! Echt WAUW fantastisch mega lekker!
Met volle overtuiging begon ik te ruiken aan alle flessen. En oh! Echt! Stuk voor stuk rook het fantastisch!
Staat er mango en papaya op de fles geschreven? Wees dan maar zeker dat het ook daar naar ruikt.
Dit geldt ook voor de anderen.
Er zijn ook nog andere producten in dit gamma: zoals lippenbalsem, lipgloss, body butter,… Er bestaat ook een minipakketje met enkele producten erin voor €9,90 ideaal om er mee kennis te maken!
Een beetje meer over het merk: I love … cosmetics:
Het is een nieuw verzorgingsgamma recht uit Engeland. Speciaal om je zintuigen te prikkelen.
I love … staat voor zoet, fruitig en kleurig, het laat je genieten van badschuim met aardbei, zachte douchegels, peelings met kokosnoten, glinsterende lipbalms met mango en papaya, …
Volgens mij een echte aanrader en heel leuk om cadeau te krijgen ;) hint hint:p
De producten kosten rond de 5 à 8 euro en zijn verkrijgbaar in DI (België) of Douglas (Nederland)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...