Tulisa Contostavlos: Ήμουν μεθυσμένη όταν έκανα την sex tape, δε θυμάμαι τίποτα



Tulisa Contostavlos: Ήμουν μεθυσμένη όταν έκανα την sex tape, δε θυμάμαι τίποτα
Το σήριαλ Tulisa Contostavlos - sex tape συνεχίζεται! Μετά από τις διαψεύσεις, το video που τα παραδέχεται όλα και τις κατηγορίες για τον πρώην σύντροφο της, έρχεται και η οκτασέλιδη μηνυτήρια αναφορά της ελληνικής καταγωγής τραγουδίστριας.

"Πιστεύω ότι ήμουν μεθυσμένη όταν ο τότε σύντροφος μου, Τζάστιν Έντουαρντς, γύρισε το συγκεκριμένο βίντεο. Δεν θυμάμαι να το έχω γυρίσει. Πρέπει να ήμουν πολύ μεθυσμένη για να τον αφήσω να το κάνει" λέει η ίδια. "Επίσης, δεν ισχύει αυτό που ισχυρίστηκε εκείνος, ότι δηλαδή συνήθιζα να παίρνω φωτογραφίες και να τραβάω βίντεο ενώ κάναμε σεξ. Και ότι έχω τα συγκεκριμένα αρχεία στο σπίτι μου. Είναι εντελώς ψέματα" αναφέρει στη μήνυση η Tulisa!
Όσο για το μέρος που έγινε όπως αναφέρει το δημοσίευμα της Sun η Tulisa λέει πως πρέπει να είναι σε κάποιο καμαρίνι ή τουαλέτα κατά τη διάρκεια συναυλίας ενώ δε διστάζει να πει πώς πιστεύει ότι ο πρώην σύντροφός της έχει video και από άλλες κοπέλες του..
Και όλα αυτά, να θυμησουμε, λίγες μέρες αφού η Tulisa παραδέχτηκε με δικό της video ότι γύρισε το sex tape...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...