Συγκινημένος ο Cisse... Μένει ή φεύγει??



Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού αποθέωσαν τον Τζιμπρίλ Σισέ στο πάρτι του, του ζήτησαν να μείνει για αυτούς στην ομάδα και εκείνος δακρυσμένος δήλωσε πως δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα φύγει.
Αν και όλα έδειχναν πως το αποψινό πάρτι του Σισέ στην Χαλκίδα, όπου έπαιξε μουσική ως Dj, ήταν πάρτι αποχαιρετισμού, ο Γάλλος δεν άντεξε να πει το «αντίο» στους οπαδούς των «πρασίνων».
Οι φίλοι του Παναθηναϊκού αποθέωσαν με συνθήματα τον επιθετικό της ομάδας τους, του έφτιαξαν ειδική τούρτα και του βράβευσαν για ακόμα μία φορά। Μάλιστα, είχαν ετοιμάσει για αυτόν και δύο...
ειδικά πανό. Το ένα ήταν με τον Σισέ να φοράει τη φανέλα «1966» και να γράφει «Θα είσαι για πάντα παιδί της 13» και το άλλο, τεράστιο διαστάσεων, πράσινο με άσπρα γράμματα και επιγραφή «Stay For Us (Μείνε για εμάς)».
Μάλιστα, μετά την εμφάνιση του δεύτερου πανό, ο κόσμος συνέχισε να τραγουδάει ρυθμικά το όνομα του Σισέ, γεγονός που τον υποχρέωσε να σταματήσει να παίζει μουσική και να τους μιλήσει.

«Ειλικρινά δεν μπορώ να εκφράσω τα συναισθήματα μου, δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον μου, δεν έχω αποφασίσει, αλλά θα σας έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου» είπε εμφανώς συγκινημένος.

Στην συνέχεια άφησε το μικρόφωνο, έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο και έκατσε για πολλά λεπτά εμφανώς σκεπτικός. Γρήγορα εμφανίστηκαν και τα δάκρυα στα μάτια του, καθώς οι στιγμές ήταν φορτισμένες συναισθηματικά…

Πηγή: 
www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...