Τι σκέφτεται πραγματικά ?





Oταν την κοιτάς στα μάτια -όχι, δεν τα ρίχνει χαμηλά- συνήθως σκέφτεσαι: «Τι μπορεί να σκέφτεται τώρα;». Πράγματι, πεθαίνεις να το μάθεις. Καημενούλη μου. Μερικές φορές, η περιέργειά σου είναι πιο δυνατή κι από τους μεγαλύτερους φόβους σου. Πολύ καλά, λοιπόν. Δεν θα σου χαλάσω χατίρι, θα σου πω. Καταρχήν, κάθε γυναίκα αντιδρά διαφορετικά, ωστόσο με αυτά που θα διαβάσεις, είμαι σίγουρη ότι θα σου λυθούν μερικές απορίες και θα μείνεις και με ανοιχτό στόμα. Εντάξει, κλείσ' το προς το παρόν και διάβασε. Αν εξακολουθήσεις να μη μας καταλαβαίνεις, συμβουλέψου ψυχολόγο - κατά προτίμηση, γυναίκα.
Τι σκεφτόμουν... τη νύχτα που γνωριστήκαμε
* Είσαι όντως τόσο ωραίος ή προσπαθώ απλώς να βρω κάτι ωραίο πάνω σου, μόνο και μόνο για να μη βαρεθώ και πιω δέκα Cosmopolitan, τα οποία τα φτιάχνουν και πολύ ωραία εδώ;
* Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι πρέπει να κάνω τη γλυκιά στις φίλες σου, οι οποίες είναι φως φανάρι ότι είναι ηλίθιες και δεύτερες, αν είναι να βγω μαζί σου.
* Επιτέλους! Με κοιτάς. Μμμ, ωραία μύτη. Και τα μάτια, τα χείλη μια χαρά... μια στιγμή. Μήπως αυτό το κούρεμα είναι λίγο gay; Μπα.
* Σταμάτησε να με κοιτάει. Βαριέμαι. Ας πιω ένα Cosmo, ας μιλήσω λίγο με τη φιλενάδα. Κοίτα τον πάλι. Μου χαμογελάει. Καλά, τι περιμένει; Να κάνω εγώ την πρώτη κίνηση; Α, όχι, κύριε. Αυτή είναι δική σου δουλειά. Πάρε τα πόδια σου κι έλα εδώ. Αντε, ξεκουνήσου.
Τι σκεφτόμουν... όταν ήρθες να με πάρεις για να βγούμε το πρώτο μας ραντεβού
* Γιατί δεν έχει έρθει ακόμη; Καλά, αυτό το σουτιέν μου κάνει ένα στήθος. Θα ξενερώσω όμως...

έτσι και σε πιάσω να τα κοιτάς και θα με κάνεις να αισθανθώ και πολύ εύκολη. Αχ, η ζωή μου είναι ωραία. Είμαι θεά. Εχεις αργήσει ήδη 5 λεπτά. Δείχνω λίγο φτηνή; Πού είσαι; Δέκα λεπτά. Δεν το πιστεύω. Δεν είσαι άνθρωπος για ευθύνες εσύ.
* Επιτέλους. Ηρθες. Με έχει πιάσει το στομάχι μου. Είσαι πολύ γλυκός. Ωραία ρούχα - δείχνεις τόσο άνετος, φαίνεται ότι ξέρεις τι σου πηγαίνει. Αλλά πραγματικά αν θέλεις να σε ερωτευτώ, κάτι πρέπει να κάνουμε με αυτό το μαλλί. Μήπως διαγράφεται το εσώρουχό μου; Γαμώ το, θα πάω να το βγάλω. Κι αν κάνω καμιά απρόσεκτη κίνηση και δεις ότι δεν φοράω; Θα με περάσεις για την Πάρις Χίλτον και θα με πας στα ΧΧΧ. Εγώ είμαι μία κυρία, δεν κάνω τέτοια. Είμαι ήδη τρελή για σένα, φαντάσου τι θα γίνει αν με πας εκεί.
Τι σκεφτόμουν... στο πρώτο μας ραντεβού
* Λοιπόν, τι θα γίνει; Θα με ρωτήσεις κάτι ή θα αρχίσω να σου λέω για το παράλυτο σκυλί της μαμάς μου, το οποίο προχωράει με ρόδες; Αν δεν με ρωτήσεις σε 5 δευτερόλεπτα, μάλλον δεν είναι να είμαστε μαζί. Εντάξει, 10, 15. Επιτέλους: «Σου αρέσει η δουλειά που κάνεις; Είσαι ευχαριστημένη;». Δεν πειράζει που είναι το προβλεπόμενο. Τουλάχιστον ρώτησες πριν φτάσω τα 100.
* Ωραίο εστιατόριο. Σύγχρονο, αλλά όχι δήθεν. Τι; Δεν βρίσκουν το όνομα; Ωραία, τώρα θα φωνάξεις και θα γίνω εγώ ρεζίλι...
* Τι άντρας είναι αυτός; Είπες: «Εντάξει, δεν πειράζει. Θα πιούμε ένα ποτό στο μπαρ μέχρι να βγάλετε άκρη». Εχω μείνει με ανοιχτό στόμα. Λες να μου φύγει το κραγιόν;
* Μια στιγμή... πολύ άνετος το παίζεις. Μήπως σε ξέρουν; Εχεις ξαναφέρει κι άλλες εδώ; Ηταν καλύτερες από μένα; Πιο αδύνατες; Πιο νέες; Πιο όμορφες; Ψέματα έλεγα ότι σκεφτόμουν ότι δεν θέλω να προσέξεις το στήθος μου. Σταμάτα να κοιτάς τον κατάλογο και κοίταξέ τα! Σιγά, τώρα που σε ξαναβλέπω, δεν μου αρέσεις καν.
* Πρέπει να σκεφτώ κάτι νόστιμο να πω για να δω αν θα ανταποκριθείς και πώς θα απαντήσεις. Ευτυχώς που έχω πιει μόνο ένα ποτό και μπορώ να πάω μέχρι την τουαλέτα και να ξαναφορέσω το εσώρουχό μου.
* Μόλις είπες ότι το μενού είναι «εύπεπτο»; «Πες μου ότι δεν είπες ότι το μενού είναι εύπεπτο». Χριστέ μου. Το είπα φωναχτά; Αυτό ήταν κακό. Γιατί πρέπει να γίνομαι σαρκαστική όταν είμαι νευρική;
* Χρυσούλι μου. Κοίτα κοκκίνισες και λες: «Είμαι νευρικός. Συγγνώμη. Είσαι πολύ όμορφη» και τώρα που το είπες κι αυτό αισθάνεσαι γελοίος. Εμπιστέψου με, όμως, ήταν αυτό που έπρεπε να πεις.  Είμαστε τόσο ταιριαστό ζευγάρι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω παρέα με τις φίλες σου, μόνο μη μου ζητήσεις να πάω για ψώνια
μαζί τους. Ολα κι όλα, δεν είμαστε όλες ίδιες.
minimarket

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...