Ελληνικά Smileys


:-i Κάνω τσιγάρο γαμώ την τρέλα μου
3:-) Αγελάδα (και τρελή και νορμάλ)
O:-) Aγιος… Οχι δεν…

είμαι εγώ…
x-) Αλήθωρησες ???
:-/ Αναποφάσιστη είσαι μωρό μου ???
:-e Απογοήτευμενη !! Γιατί ??
:-( Λυπημένη ??? Γιατί ??
:-) Χαρούμενη ??? Πώς και έτσι ?
:-} Βαμμένα χείλη έχεις γλυκιά μου ???
:-[ Vampire, Δράκουλας έγiνα για χάρη σου...
/:-) To καπελάκι μου φόρεσα στραβά ... και άντε γειά!
:'-( Δάκρυσες για μένα !!! (γίνονται και κουφά)
%+) Ωχ ρε μάγκα τις έφαγα, δεν με βλέπεις !!!
:-& Γλωσεψες την μπέρδα σου ???
:-D Μην Γελάς τοσο δυνατά !!!
:-V Δυνατή φωνή ο δικός σου !!!
(:-) Καράφλα ! Δεν έκανες Μέχρι τώρα ??? ... έχεις χρόνο
:-) ' Μου τρέχουν τα σάλια... (φταίει η ξανθιά απέναντι)
;-) Σου κλείνω το μάτι... Αμα ενοάς τι ενοάο ...πάμε
|-) Κοιμισμένος είμαι σήμερα (πάλι γαμώ τη τρέλα μου)
:-) > Έχω γένια... (και χτένια)
:-) X Φοράς παπιγιόν ρε φλώρε ???
|:-) Πυκνά τα φρύδια σου !! Τσουμάδατα...
:-( #) Σιδερακια στα δοντια...
R-) Μου σπάσαν τα γυαλιά !!!
:^) Μου σπάσαν τη μύτη !!
:-6 Ξυνίλα....
:-7 Πικρό χαμόγελο
:-( ( Πολύ λυπημένος !!!
:'''-( Δάκρυ κορόμηλο....
=:-) Pang :-] Robocop
:-’) Σου τρέχει η μύτη ???
:*) Πω πω μια μύτη !!!
:-O Εμεινες με ανοιχτό το στόμα ???
:-x Φιλάκι … Mάτς μούτς … Kiss me baby!
:-i Ξανακάνω τσιγάρο γαμώ την τρέλα μου … καμία τράκα ?
endiaferonta.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...