Τζορτζ Τζον: “Θέλω να παίξω στην εθνική Ελλάδας”

Ο Τζορτζ Τζον θεωρείται τα τελευταία χρόνια από τους πιο αξιόπιστους σέντερ μπακ του MLS πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις με τα χρώματα του Ντάλας.
Τον Ιανουάριο του 2012 παραχωρήθηκε με την μορφή δανεισμού στη Γουέστ Χαμ, ενώ την ίδια χρονιά ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς με συνέπεια να βρεθεί στα “πιτ”.  
Ο ύψους 1.91 σέντερ μπακ έχει βρει ξανά την φόρμα του στο Ντάλας, αποτελώντας τον στυλοβάτη της άμυνας για την ομάδα του Σίλας Χάϊντμαν.
Τον περασμένο Ιούλιο ο Τζορτζ Τζον συμπεριελήφθη στο ρόστερ για το ΜLS All-Star Game κόντρα στην Ρόμα.
Πριν από μερικές εβδομάδες ψηφίστηκε ως ο 3ος καλύτερος Αμερικανός -μη διεθνής- ποδοσφαιριστής.
Ο ομογενής αμυντικός βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο μικροσκόπιο του Φερνάντο Σάντος. Μάλιστα τον Μάιο του 2011 ο ομοσπονδιακός τεχνικός είχε ζητήσει να προπονηθεί ο Τζορτζ Τζον με την Εθνική στο ταξίδι που πραγματοποίησε στη Νέα Υόρκη για το φιλικό με τον Ισημερινό.
Ο πρώην παίκτης της Γουέστ Χαμ ωστόσο ήταν τραυματίας και δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στην τιμητική πρόσκληση.
Ο άσος τoυ FC Ντάλας εξήγησε γιατί αποφάσισε να επιλέξει τα ελληνικά χρώματα.
“Toν περασμένο Ιούνιο έστειλα ένα email στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία με το οποίο δήλωσα πως είχα αποφασίσει να θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση της εθνικής ομάδας.
Επιβεβαίωσα πως έλαβαν το μήνυμα μου, όμως ακόμη δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις.
Φυσικά έχω συνειδητοποιήσει ότι δεν με χρειάζονται άμεσα, ή ότι μπορεί να μην με χρειαστούν ποτέ, αλλά ήθελα να καταστήσω σαφές πως είμαι εδώ για την εθνική Ελλάδας.
Πιστεύω πως μπορεί να βοηθήσω την ομάδα και θα περιμένω ελπίζοντας πως θα έχω κάποια ευκαιρία.
Αισθάνθηκα πως αυτό ήταν απαραίτητο επειδή το 2011 όταν η Ελληνική Εθνική ομάδα αλλά και η εθνική ομάδα των ΗΠΑ έδειξαν ενδιαφέρον, ήμουν ακόμη αναποφάσιστος. Ήταν δύσκολο για μένα.
Στο 2012 όλη την χρονιά αντιμετώπισα προβλήματα τραυματισμών και έτσι δε σκεφτόμουν τις εθνικές ομάδες, όπως δεν νομίζω πως και οι εθνικές ομάδες σκεφτόντουσαν εμένα".

πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...