Πριν από όλα δική μου υπόθεση

photo: Panayiotis Tzamaros@fosphotos.com
photo: Panayiotis Tzamaros@fosphotos.com
Στην αρχή δικαίωση, χαρά σε υπερβολή «σαν να έπεσε η χούντα» όπως έγραψαν πολλοί στα social media. Ύστερα σκέψεις...
Έχω μια εμμονή με τη νοοτροπία μας. Πιστεύω βαθιά πως ευθύνεται αν όχι για όλα σίγουρα για τα περισσότερα. Και δεν ξέρω αν αυτές οι εικόνες και το γεγονός της εξάρθρωσης αυτής της -όπως όλα δείχνουν- εγκληματικής οργάνωσης, αρκούν για το επόμενο πολύ προσωπικό μας βήμα. Αυτό που εγώ αναγνωρίζω ως βασικό και πρώτο χαρακτηριστικό μιας φασιστικής «τάσης», «ομάδας», «κίνησης» είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί συναλλάσσονται με τη βία κι αυτό από μόνο του προκαλεί αποστροφή. Η ΧΑ σήμερα δεν θα ήταν θέμα αν δεν είχε συγκεντρώσει αυτό το μεγάλο ποσοστό ψηφοφόρων. Συνεπώς η ιδεώδης δημοκρατία που θα ήθελα για τη χώρα μου είναι πριν από όλα δική μου υπόθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...