Men’s top 10 down

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ανάγνωση του παρόντος άρθρου απαγορεύεται σε αγόρια στην εφηβεία και παντός τύπου ανασφαλή αρσενικά καθώς και σε άτομα δίχως χιούμορ.
Εκ της διευθύνσεως
men's top 10 down
(Σιδερώνει κιόλας το μανάρι μου. Κομμάτια έχω γίνει σαν τους κοιλιακούς του!)
Το λατρεμένο Λυσιππάκι, με κάλεσε σε ένα παιχνίδι όπου σκοπός του είναι, να αναφέρουμε δέκα χαρακτηριστικά που μας ενοχλούν στους άντρες και η ύπαρξη τους κατοχυρώνει την απουσία των συγκεκριμένων αντρών απ’ την ζωή μας. Αποφάσισα να το γράψω σήμερα που είναι η Παγκόσμια Ημέρα του Άνδρα, για να τους τιμήσω (θα φάω ξύλο, το βλέπω να έρχεται). Να σας χαιρόμαστε λοιπόν και να ‘στε καλά και να μας κάνετε ευτυχισμένες.
Σε τυχόν ανάγνωση από άντρες, θα ήθελα να παρακαλέσω να μην υπάρξουν γκρίνιες. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι περισσότερο χιουμοριστικός παρά διδαχτικός -τι κομψά που το έθεσα η άτιμη;! – ωστόσο μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το τι μας ενοχλεί και ναξεστραβωθείτε, το αλλάξετε. Αν παρόλα αυτά πληγωθεί τόσο πολύ ο εγωισμός σας, μπορείτε να κάνετε ένα top 10 down και για εμάς και να ανεχτείτε και την γκρίνια μας, γιατί θα υπάρξει!
Ξεκινάω παραθέτοντας τους κανόνες:
-Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν κάποιος άντρας έκανε δεν θα τον βάζαμε ποτέ στην ζωή μας.
-Καλούμε 10 φίλες να ομολογήσουν το δικό τους Top 10 Down (thumbs down).
-Μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του.
-Αναφέρουμε ποιος μας έδωσε πάσα.
Πάμε λοιπόν:
  1. Σουλειμάν: Υπάρχουν άντρες που τους μεγάλωσαν οι μητέρες τους σαν πασάδες και καλά έκαναν. Θεωρούν όμως πως μαζί με το αξίωμα πάει και το χαρέμι. Συγνώμη αλλά εγώ αυτό το “χαρακτηριστικό” δεν το ανέχομαι. Ούτε κατά την διάρκεια γνωριμίας, ούτε και κατά την διάρκεια σχέσης. Είναι που δεν είμαι κι η Χουρρέμ να έχω μια κάποια αντοχή!
  2. Νάζι και κακό: Ο άντρας είναι άντρας. Και όταν τον ακούω να μου λέει λέξεις συνέχεια με υποκοριστικά, εγώ εκνευρίζομαι. Όπως εκνευρίζομαι αν συνέχεια στα μηνύματα κολλάει σε κάθε πρόταση και μια καρδούλα. Εμένα μια καρδιά με αφορά, οι υπόλοιπες απλώς (παρ-)ενοχλούν το νευρικό μου σύστημα.
  3. W for Wikipedia: Αυτό που σε διορθώνει σε κάθε πρόταση, που σε διακόπτει για να μιλήσει και να εκφράσει την δική του άποψη άσχετα αν δεν έχεις ολοκληρώσει την δική σου, που έχει συνέχεια κάτι να προσθέσει, κάτι να πει… ναι αυτό! Είναι κινητή εγκυκλοπαίδεια και το γουστάρει ρε παιδί μου. Ε λοιπόν με εκνευρίζει, διότι όπως λέει και ο σοφός λαός “αυτοί που παριστάνουν πως τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε”.
  4. Μου θυμίζεις την μάνα μου, γι αυτό σε αγαπάω: Σε κάθε συζήτηση θα αναφέρει την μαμά του.  Πως θα είσαι με κάποιον που θα σε έχει σε συνεχή σύγκριση με κάποια που τον μεγάλωσε, ξέρει τα χούγια του, τον έχει δει σε όλες τις εκφάνσεις του, τον ξέρει όπως καμιά άλλη κ.τ.λ, το οιδιπόδειο μου μέσα; Και εμείς αγαπήσαμε τις μαμάδες μας αλλά δεν κάναμε έτσι. Στην μάνα του λοιπόν και ησυχάζουμε.
  5. 50 shades of Grey: Όχι δεν θα αναφερθώ σε μαστίγια και χειροπέδες, που να τα ξέρω εγώ αυτά; Εγώ είμαι μικρό και αθώο. Αλλά πας να μάθεις δύο πραγματάκια γι αυτόν και σου αλλάζει κουβέντα, κατσουφιάζει, χρησιμοποιεί το σεξ ως όπλο, σαν άλλος Κρίστιαν Γκρέυ …. νομίζοντας πως είσαι η Αναστάζια Στιλ και θα του τα αποσπάσεις με όργια. Guess again!
  6. Όσα βλέπει η πεθερά: Επικριτικός σε όλα. Στο στυλ σου, στα ρούχα, στο φαγητό, στην μουσική, στις ταινίες, στα βιβλία. Και τι να σε κάνω μάνα μου; Θα αποκτήσω κανονική πεθερά κάποια μέρα.
  7. “Σας ξέρω εγώ εσάς, όλες ίδιες είστε”: Με αγχώνει η σκέψη πως θα γνώριζα έναν άντρα που έχει γνωρίσει όλες τις γυναίκες στον κόσμο και καταστάλαξε στην άποψη πως είμαστε όλες ίδιες. Μειώνομαι, πληγώνομαι, εκνευρίζομαι, στην σκέψη πως θα έκανα κουβέντα με αυτό τον άντρα, πόσο μάλλον σχέση. Διότι είναι σαφές πως αν σε κάθε μία που έχεις απέναντι σου, συμπεριφέρεσαι σαν να είναι μία ακόμα, ποτέ δεν θα βρεις την μία. Και επίσης είναι βέβαιο πως θα πληγώσεις και θα πληγωθείς.
  8. Είμαι πολύ ωραίος, βεβαίως, βεβαίως : Η αυτοπεποίθηση σε έναν άντρα είναι πολυπόθητη και sexy. Απλά το να επιδεικνύει το “μεγαλείο” της προσωπικότητας του, μειώνοντας εσένα σε διάφορα ζητήματα δεν είναι αυτοπεποίθηση, αλλά μάσκα προστασίας για να κρύψει τα κόμπλεξ του. Αν κάποιος έχει στα αλήθεια καλή σχέση με τον εαυτό του, δεν έχει ανάγκη να “επιβληθεί”, αλλά ακόμα και αν το κάνει, σαφώς το καταφέρνει με πιο διακριτικούς τρόπους.
  9. Εγώ για εμένα: Ο “παρτάκιας” σαν τύπος με εκνευρίζει γενικά στους ανθρώπους. Όπως λοιπόν είναι λογικό, όταν γνωρίζω έναν άντρα με αυτό το χαρακτηριστικό, ξενερώνω. Σαφώς ο άντρας πρέπει να παίρνει πρωτοβουλίες, αλλά εκτός και αν θέλεις γλάστρα και όχι έναν άνθρωπο δίπλα σου, πρέπει να λαμβάνεις υπόψιν και τα δικά του “θέλω” και τις δικές του διαθέσεις.
  10. Βρωμιάρικο και άξεστο αγόρι : Είναι που είμαι και σιχασιάρικο όσο δεν πάει, είναι που δεν μπορώ και τους ανθρώπους χωρίς τρόπους. Θέλω μια στοιχειώδη υγιεινή και μια κόσμια συμπεριφορά. Να βγαίνω με κάποιον και να μην ντρέπομαι.
Σαφώς υπάρχουν κι άλλα χαρακτηριστικά που με απωθούν και τα διάβασα σε άλλα top 10 down, όπως η τσιγκουνιά, η κακομοιριά, η έλλειψη ενδιαφερόντων και η έλλειψη ευφυίας, αλλά είπα να μην επεκταθώ! Αυτά τα λίγα, τα απλά, τα συγκεκριμένα.
Με την σειρά μου το δίνω σε όλες τις φίλες που δεν το έχουν παίξει, να το φτιάξουν κι αυτές γιατί έχει πλάκα και θα δούμε και τις απόψεις τους!
960201_450157111760878_1337610523_n

2 σχόλια:

  1. Σε γενικες γραμμες αρκετα κσλες πσρατηρησεις αλλα και καπου υπαρχουν υπερβολες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορείτε να μας πείτε που υπάρχουν αυτές οι υπερβολές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...