To eMarketer με έρευνά του προβλέπει ότι τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook θα
φτάσουν τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2010.
φτάσουν τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2010.
Πρόκειται για το διπλάσιο ποσό σχεδόν σχέση με τα 665 εκατομμύρια της περασμένης
χρονιάς.
χρονιάς.
Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει το λεγόμενο εμπόριο εικονικού χρήματος του Facebook, που ούτως ή άλλως όμως αποτελεί προς το παρόν ένα μικρό μόνο μέρος του συνόλου των εσόδων της εταιρείας.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία διαφημίσεων είναι η πλατφόρμα direct-marketing του Facebook, που εγκαινίασε το 2007.
Όπως και στην περίπτωση της Google, η πλειοψηφία των διαφημιζομένων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα είναι τοπικές επιχειρήσεις που επενδύουν εκεί τα χρήματα που κάποτε έδιναν σε έντυπους οδηγούς επιχειρήσεων.
Ταυτόχρονα, το MySpace, μόλις και μετά βίας μπορεί να συγκρατήσει τα έσοδα από τις διαφημίσεις.
Η υπηρεσία, ιδιοκτησίας της News Corporation, προβλέπεται να σημειώσει έσοδα 347 εκατομμυρίων δολαρίων για το 2010, μειωμένα κατά 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την ίδια μελέτη, ενώ για το 2011 η κατάσταση αναμένεται να επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο και να κυμανθεί στα 300 εκατομμύρια δολάρια.
i-live.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!
Ευχαριστούμε...