Το Facebook “επεκτείνεται” σε συνδρομές για περιοδικά


Η Synapse, μία μεσολαβήτρια εταιρία που αναλαμβάνει την προώθηση των συνδρομών για κορυφαίους εκδοτικούς οίκους περιοδικών, πρόκειται να συνεργαστεί με την Alvenda.
Η εταιρία αυτή ειδικεύεται στις εφαρμογές αγορών μέσω Facebook, με σκοπό να βοηθήσει τους εκδότες να πωλούν συνδρομές απευθείας στις σελίδες του Facebook.
Έτσι τόσο η Vanity Fair όσο και άλλα μεγάλης κυκλοφορίας περιοδικά, προβλέπεται να είναι διαθέσιμα μέσω των newsfeeds του Facebook.
Με αυτό τον τρόπο ο χρήστης δεν θα χρειάζεται να φεύγει από το σχετικό περιβάλλον και θα έχει την δυνατότητα να δημοσιεύει στη σελίδα περιεχόμενο από τα διάφορα περιοδικά όπως ακριβώς γίνεται και με τα άρθρα.
«Οι καταναλωτές δεν θέλουν να φύγουν από εκεί που βρίσκονται στο διαδίκτυο, όπου κι αν είναι αυτό. Το Facebook είναι ένα μέρος στο οποίο, νομίζουμε, τον επόμενο χρόνο θα υπάρξουν όλο και περισσότερες ευκαιρίες προβολής των περιοδικών, με τρόπο οικείο προς τους καταναλωτές, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς έχουν αρχίσει να μοιράζονται μεταξύ τους ύλη από διάφορα online περιοδικά πιο έντονα από ποτέ». », δήλωσε χαρακτηριστικά η Alix Hart, υπεύθυνη marketing της Synapse, στο AdAge.
Οι πρώτες συνδρομές για περιοδικά μέσω Facebook προβλέπεται να εμφανιστούν τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!

Ευχαριστούμε...