Ο κύριος λόγος που είμαι ερωτευμένος με τα νομικά είναι πως στο δικαστήριο δεν υπάρχει τμήμα marketing και δημοσίων σχέσεων να αντιμετωπίζει τις δυσάρεστες πληροφορίες με έξυπνο τρόπο, κοινώς όλες οι εταιρίες “αναγκάζονται” να βγάλουν αληθινά στοιχεία τα οποία μαρτυρούν τις πραγματικές κινήσεις τους. Ας πάρουμε για παράδειγμα το YouTube. Χθες το απόγευμα, δόθηκαν στη δημοσιότητα στοιχεία της δικογραφίας για την υπόθεση Viacom εναντίον YouTube, στην οποία η γνωστή εταιρία παραγωγής τηλεοπτικού και μουσικού υλικού έχει μηνύσει το YouTube για $1 δις.
Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας είναι έχει να κάνει και με τα ποσά τα οποία αποκόμισαν οι μέτοχοι του YouTube με τη πώληση της εταιρίας στη Google το 2006. Από τα συνολικά $1.65 δις που κόστισε το YouTube στο Google, τα $334 εκατ. πήγαν στη τσέπη του Chad Hurley, CEO και co-founder της εταιρίας, ο επίσης βασικός συνιδρυτής Steve Chen έβαλε στο λογαριασμό του $301 εκατ., ενώ ο τρίτος συνιδρυτής της σελίδα Jawed Karim, ο οποίος είχε μικρότερο ποσοστό συμμετοχής, έβγαλε “μόλις” $66 εκατ.
Η επενδυτές του YouTube μάλιστα τα πήγαν ακόμα καλύτερα! Η Sequoia Capital έβγαλε $516 εκατ. από μια επένδυση $9 εκατ. που είχε κάνει, ενώ η Artis Capital πήρε $85 εκατ. έχοντας επενδύσει μόλις $3 εκατ. Και τώρα πείτε μου, δεν είναι αυτά πολλά λεφτά;
[via]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκφραστείτε ελεύθερα, πείτε ότι θέλετε αλλα μην βρίζετε χυδαία για να μην μπαίνουμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, κάτι που δεν το θέλουμε!
Ευχαριστούμε...