Κόλπος Μεξικού: αυστηρότερες κυρώσεις επιβάλλουν οι ΗΠΑ


Η κυβέρνηση Ομπάμα με αφορμή την περιβαλλοντική καταστροφή στο Κόλπο του Μεξικού, τάσσεται υπέρ της σημαντικής αύξησης του ανώτατου ορίου των αποζημιώσεων,  που πρέπει να καταβάλλουν οι πετρελαϊκές εταιρείες που ρυπαίνουν το περιβάλλον.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», οι πετρελαϊκές εταιρείες οφείλουν να καταβάλλουν ένα ποσό έως 75 εκατ. δολάρια για τις επιχειρήσεις καθαρισμού σε περίπτωση ατυχήματος για το οποίο φέρουν ευθύνη, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Ο συγκεκριμένος νόμος ψηφίστηκε μετά την προσάραξη του δεξαμενόπλοιου Exxon Valdez στην Αλάσκα το 1989.
Μια πρόταση που έγινε από μια μερίδα Αμερικανών γερουσιαστών, συνιστά την αύξηση του ανώτατου ορίου των αποζημιώσεων από 75 εκατ. σε 10 δις δολάρια.
Ο Ρόμπερτ Γκιμπς εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, δήλωσε ότι «Είμαστε υπέρ μιας σημαντικής αύξησης του πλαφόν. Δεν έχω ένα συγκεκριμένο ποσό κατά νου. Όπως δήλωσε ο Αμερικανός Πρόεδρος, η ΒΡ θα λάβει τιμολόγιο για τις επιχειρήσεις, τον καθαρισμό και τις ζημιές που προκλήθηκαν».
Η ΒΡ που είχε την εκμετάλλευση της πλατφόρμας Deepwater Horizon, η οποία βυθίστηκε στον Κόλπο του Μεξικού ύστερα από έκρηξη, διαβεβαίωσε ότι θα πληρώσει για τις επιχειρήσεις καθαρισμού της πετρελαιοκηλίδας.
Το εν λόγω κείμενο, το οποίο κατατέθηκε προς ψήφιση θα έχει αναδρομική ισχύ, ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί στην περίπτωση της ΒΡ για την πετρελαιοκηλίδα στον Κόλπο του Μεξικού.
Ο Ρας Χολτ εκπρόσωπος των Δημοκρατικών και ένας από τους συντάκτες του νομοσχεδίου, δήλωσε ότι «Σε ένα κόσμο δίκαιο, οι εταιρείες όπως η British Petroleum θα πληρώνουν μέχρι και το τελευταίο λεπτό για τη ζημιά που προκάλεσαν, όχι ο φορολογούμενος, ούτε η βιομηχανία του τουρισμού, ούτε οι αλιείς».

ΑΠΕ: η ανάπτυξη δικτύων αποτελεί προτεραιότητα


Η ανάπτυξη δικτύων αποτελεί εθνική προτεραιότητα για την προώθηση των ΑΠΕ.
Πιο συγκεκριμένα με το νέο νόμο:
-Δίνεται η δυνατότητα κατασκευής ιδιωτικών δικτύων.
-Διευκρινίζεται η διαδικασία για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης αιγιαλού, παραλίας ή θαλάσσιου χώρου για την εκτέλεση εργασιών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ με τρόπο που επιταχύνει τις διαδικασίες και βασίζεται στον ιδιωτικό τομέα για την υλοποίηση των επενδύσεων διασφαλίζοντας όμως ταυτόχρονα το «δημόσιο συμφέρον».
-Δίνεται η δυνατότητα και τα κίνητρα σε ιδιώτες επενδυτές να υλοποιήσουν έργα διασύνδεσης των νησιών με το ηπειρωτικό σύστημα.
Έτσι δίνεται προσαύξηση της τιμολόγησης της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από έργα ΑΠΕ σε νησιά, όταν ο επενδυτής αναλαμβάνει το κόστος της διασύνδεσης.
Η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, στην ομιλία της στη Βουλή την πρώτη ημέρα συζήτησης του νομοσχεδίου επεσήμανε ότι «Η διασύνδεση των Μη Διασυνδεδεμένων νησιών με το Σύστημα αποτελεί έργο γενικότερης σημασίας και εθνικής προτεραιότητας με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία της χώρας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Ήδη εκπονούμε σε συνεργασία με τον Διαχειριστή του Συστήματος το Στρατηγικό Σχεδιασμό Διασυνδέσεων Νησιών, ο οποίος εντάσσεται στη Μελέτη Ανάπτυξης του Συστήματος (Μ.Α.Σ.Μ.).
Μέσα σε ένα εξάμηνο από τη θέση σε ισχύ του παρόντος νόμου ο σχεδιασμός αυτός θα έχει ολοκληρωθεί. Ο στόχος είναι τριπλός.
Με τις διασυνδέσεις θα αποφευχθεί η λειτουργία ακριβών και ρυπογόνων τοπικών πετρελαϊκών σταθμών που επιβαρύνουν την εθνική οικονομία, θα αναβαθμιστούν και θα ανακουφιστούν από την τοπική ρύπανση οι περιοχές στα νησιά που σήμερα φιλοξενούν τοπικές πετρελαϊκές μονάδες και θα αξιοποιηθεί επιτέλους το πλούσιο αιολικό και ηλιακό δυναμικό των νησιών μας, δυναμικό που αποτελεί εθνικό πλούτο».
Οφέλη για το κοινωνικό σύνολο
Η κ. Μπιρμπίλη αναφέρθηκε στη σημασία αποδοχής των ΑΠΕ από τις τοπικές κοινωνίες: «διάχυτη είναι η εντύπωση στον τοπικό πληθυσμό ότι οι επενδύσεις αποφέρουν ελάχιστα στην οικονομική ευμάρεια κάθε ατόμου ξεχωριστά, παρά το γενναίο ειδικό τέλος 3% επί του κύκλου εργασιών που αποδίδεται στους οικείους Ο.Τ.Α. και παρά τις παράπλευρες αναπτυξιακές δράσεις που αναπτύσσονται.
Παράλληλα με το πρόγραμμα ενημέρωσης το οποίο θα υλοποιηθεί, ο νέος νόμος δίνει μια νέα κατεύθυνση, για να βοηθήσει στην αποδοχή των ΑΠΕ.
Έτσι, στις περιοχές που εγκαθίστανται έργα ΑΠΕ, ενισχύεται η συμμετοχή των πολιτών στα άμεσα οφέλη των ΑΠΕ, με το ειδικό τέλος, να μοιράζεται πλέον πρωτίστως στον καταναλωτή και στη συνέχεια και στους δήμους».
Κλείνοντας την ομιλία της στη Βουλή, η υπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ώθηση που θα δώσει η ανάπτυξη των ΑΠΕ στην οικονομία της χώρας, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό: «Θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, θα αναπτυχθεί η εγχώρια βιομηχανία η οποία θα κληθεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην προμήθεια του εξοπλισμού που θα απαιτηθεί, θα μειωθεί η εξάρτηση από τους εξαντλήσιμους πόρους (κυρίως ορυκτά καύσιμα), θα ενισχυθεί η ενεργειακή αυτάρκεια και η ασφάλεια του ενεργειακού εφοδιασμού της χώρας».
Πηγή: econews

Μέσι εσύ σούπερ σταρ!!


Τα «σάρωσε» όλα ο Μέσι! Ο Αργεντινός σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα κατέκτησε τον τίτλο του πρώτου σκόρερ της Ισπανίας, αλλά και της Ευρώπης!
Στη χθεσινή τελευταία αγωνιστική της Πριμέρα Ντιβιζιόν, ο Μέσι σημείωσε τα δύο από τα τέσσερα τέρματα που πέτυχε η Μπαρτσελόναστη νίκη της με 4-0 επί της Βαγιαδολίδ, η οποία της χάρισε και μαθηματικά τον 20ό τίτλο στην ιστορία της.
Με τα δύο αυτά τέρματα, ο «βραχύσωμος» επιθετικός έφτασε τα 34 στο φετινό πρωτάθλημα και τα 47 στη σεζόν, καθώς έχει σημειώσει οχτώ στο Τσάμπιονς Λιγκ, ένα στο Κόπα Ντελ Ρέι, δύο στο Σούπερ Καπ Ισπανίας και ισάριθμα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων!!
Έτσι τερμάτισε στην κορυφή των σκόρερ της Πριμέρα Ντιβιζιόν, αφήνοντας πίσω του με 27 τέρματα τον συμπατριώτη του Γκονσάλο Ιγκουαΐν της Ρεάλ Μαδρίτης και με 26 έναν άλλον παίκτη της «βασίλισσας», τον Κριστιάνο Ρονάλντο.
Ο 23χρονος άσος ισοφάρισε την επίδοση – ρεκόρ στην ιστορία της «Μπάρτσα», που κατείχε από τη σεζόν 1996-97 ο Βραζιλιάνος Ρονάλντο, ο οποίος τότε μεγαλουργούσε στα γήπεδα της Ευρώπης. Ο Αργεντίνος μεσοεπιθετικός χρειαζόταν ένα ακόμα γκολ για να “καταρρίψει” το ρεκόρ που κατείχε ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ, το οποίο όμως δεν ήρθε.
Ο Μέσι κατέκτησε το «Χρυσό Παπούτσι», καθώς τα 34 γκολ που σημείωσε στο πρωτάθλημα, πολλαπλασιάζονται με τον συντελεστή δυσκολίας «2» της Πριμέρα Ντιβιζιόν και του χαρίζουν έτσι 68 βαθμούς. Οι Αντόνιο Ντι Νατάλε της Ουντινέζε και Ντιντιέ Ντρογκμπά της Τσέλσι με 29 γκολ σε Ιταλία και Αγγλία αντίστοιχα έχουν 58 βαθμούς, ενώ ο Λουίς Σουάρες του Άγιαξ πέτυχε μεν 35 γκολ, ωστόσο στο ολλανδικό πρωτάθλημα ο συντελεστής είναι «1,5» κι έτσι περιορίστηκε στους 52,5 βαθμούς.

Cathrine Zeta Jones : “Δεν είμαι όμορφη”


Ανασφάλειες όσον αφορά την εξωτερική της εμφάνιση παραδέχτηκε πως έχει η 40χρονη, βραβευμένη με Όσκαρ, ηθοποιός, Cathrine Zeta Jones, παραβλέποντας προφανώς το γεγονός, ότι θεωρείται ως μία από τις διαχρονικά πιο όμορφες γυναίκες στον κόσμο.
“Δεν είμαι αισθητικά όμορφη”,δήλωσε σύμφωνα με την Telegraph σε συνέντευξή της που θα δημοσιευτεί τις επόμενες ημέρες.
“Η μύτη μου είναι σπασμένη. Έκανα τραχειοτομή όταν ήμουν παιδί. Έχω σπασμένα τριχοειδή αγγεία και συνεχώς ρωτάω το σύζυγό μου 'μήπως φαίνομαι χοντρή με αυτό ή το άλλο φόρεμα.. μήπως βλέπει αυτό το σημαδάκι στο πρόσωπό μου'”, είπε.
Παραδέχτηκε ακόμη πως είναι “τρελά ερωτευμένη” με τον επί πολλά έτη - και κατά πολλά έτη μεγαλύτερο - σύζυγό της, Michael Douglas.
Στη συνέντευξή της ανέφερε πως κανέναν από τους δυο τους δεν ενδιέφερε η διαφορά ηλικίας, καθώς “η ηλικία είναι στη φαντασία μας”.
Η μεγαλύτερη παρανόηση μου όσον αφορά το πρόσωπό μου, είναι ότι ο κόσμος με θεωρεί απρόσιτη και φιλόδοξη τόσο, ώστε να έκανα τα πάντα. Ωστόσο, είμαι πολύ ντροπαλή και προτιμώ να περνάω το χρόνο μου στο σπίτι, με το σύζυγο και τα παιδιά μας”, δήλωσε.
Είμαι ενθουσιασμένη με τον τρόπο που το Hollywood άνοιξε την αγκαλιά του και με υποδέχτηκε, ωστόσο δεν καταλαβαίνω πώς άνθρωποι με παιδιά μπορούν και ζουν εκεί”, τόνισε.
Αναφέρθηκε ακόμα στο πόσο απολαμβάνει το ρόλο της ως μητέρας, τονίζοντας πως “όλα υποβαθμίζονται όταν αποκτά κανείς παιδιά. Μου δίνει τόσο μεγάλη χαρά το να είμαι με τους γιους μου”.
Η Jones άρχισε την καριέρα της όταν ήταν 12 ετών, οπότε και συμμετείχε σε μία παραγωγή του Annie at the Swansea Grand Theatre, ενώ τον προηγούμενο μήνα δήλωσε πως θα την ενδιέφερε πάρα πολύ να υποδυθεί τη Susan Boyle σε μια ταινία με θέμα τη ζωή της.
www.cosmo.gr

Κρυφός γάμος για Jude Law και Sienna Miller

Ένα βήμα προτού ενωθούν με τα ιερά δεσμά του γάμου βρίσκεται ο Jude Law και η Sienna Miller που πρόκειται να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας το καλοκαίρι.

Δε θέλουν να γρουσουζέψουν τα πράγματα με το να μιλάνε για αυτό, αλλά το έχουν εκμυστηρευτεί σε πολύ κοντινούς τους ανθρώπους πως θα ήθελαν να παντρευτούν το καλοκαίρι”, σημείωσε φίλος του ζευγαριού.
Ο γάμος αναμένεται να γίνει στοGloucestershire με μποέμικο στυλ, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail, και το νυφικό της Sienna Millerπρόκειται να επιμεληθεί η αδερφή της, Savannah.
Υπενθυμίζεται πως το ζευγάρι είχε αρραβωνιαστεί στο παρελθόν, αλλά ο αρραβώνας τους έληξε άδοξα το 2005,όταν η Sienna Miller έπιασε στα πράσα τον Jude Law με την νταντά των παιδιών του. Το ζευγάρι έκανε την πρώτη δημόσια επανεμφάνισή του τον περασμένο μήνα.

“Sandro Botticelli”




Εγώ, ο Αλέξανδρος, ζωγράφισα το έργο αυτό, στο τέλος του έτους 1500, σε καιρούς ταραγμένους για την Ιταλία, στο μισό του χρόνου, κατά την εκπλήρωση της προφητείας του 11ου κεφαλαίου [της Αποκάλυψης] του Ιωάννη, στην εποχή της δεύτερης πληγής της Αποκάλυψης, όταν ο διάβολος αφήνεται ελεύθερος για τρεισήμισι χρόνια. Μετά θα αλυσοδεθεί σύμφωνα με το 12ο κεφάλαιο και θα τον δούμε να συντρίβεται, όπως σε αυτό τον πίνακα.
Ένα από τα σημαντικότερα έργα του Μποτιτσέλι σε αυτή την περίοδο, ενδεικτικό της επιρροής του Σαβοναρόλα αλλά και της θρησκευτικής έξαρσης της εποχής, υπήρξε  η Μυστική Γέννηση (1500), έργο που αποτελεί μία εκδοχή του θέματος της προσκύνησης των ποιμένων και φιλοτεχνήθηκε μετά τον απαγχονισμό του Σαβοναρόλα. Είναι ο μοναδικός πίνακας που φέρει την υπογραφή του Μποτιτσέλι καθώς και την ημερομηνία ολοκλήρωσής του, χάρη στην  αρχαία Ελληνική επιγραφή που φιλοτέχνησε ο ίδιος.
(1444/1445-1510)
Alessandro di Mariano di Vanni Filipepi γνωστός περισσότερο ως  (Sandro Botticelli) ήταν διακεκριμένος Ιταλός ζωγράφος της αναγέννησης.. Αποτέλεσε έναν από τους πιο γνωστούς και επιτυχημένους καλλιτέχνες της εποχής του, του οποίου η φήμη άρχισε να εξανεμίζεται κατά τις αρχές του  16ου αιώνα,  όταν οι φιλοσοφικές ιδέες που διαπερνούσαν τους πίνακές του άρχισαν να εκτοπίζονται. Το ενδιαφέρον για το έργο του, αναθερμάνθηκε στα μέσα του 19ου αιώνα, αποκτώντας τη θέση και την αναγνώριση που κατέχει μέχρι σήμερα.
Η Γέννηση της Αφροδίτης
Ο Μποτιτσέλι απεικονίζει την Αφροδίτη να στέκεται σε ένα κοχύλι που επιπλέει, ενώ ο Ζέφυρος και η Αύρα την οδηγούν στη στεριά, όπου μία από τις Ώρες την περιμένει για να την καλύψει με ένα μανδύα.
Αλληγορία της Άνοιξης
Στο κέντρο της σύνθεσης δεσπόζει η μορφή της Αφροδίτης, ενώ πάνω από το κεφάλι της, ο Έρωτας ρίχνει τα βέλη του με τα μάτια δεμένα. Στο αριστερό τμήμα του πίνακα διακρίνονται οι τρεις Χάριτες και ο Ερμής. Στο δεξί άκρο, ο Ζέφυρος κυνηγά τη νύμφη Χλωρίδα, δίπλα από την οποία βρίσκεται η θεά των λουλουδιών Φλώρα
Στα τελευταία έργα του, ο Μποτιτσέλι υιοθέτησε ένα απλούστερο ύφος, απέριττο και απαλλαγμένο από έντονα διακοσμητικά στοιχεία που θα αποσπούσαν την προσοχή του θεατή από το κεντρικό θέμα, πιθανά διότι δεν στόχευε στην τέρψη όσο στη διδακτική λειτουργία του πίνακα. Στο τέλος της ζωής του, διάφορες ασθένειες καθώς και μία αναπηρία εξαιτίας της παραμόρφωσης της πλάτης του, του στέρησαν την επαφή με τη ζωγραφική. Πέθανε στις 17 Μαίου  του 1510 και θάφτηκε στο κοιμητήριο της εκκλησίας των Αγίων Πάντων.

Ρεαλιστικά ανθρώπινα γλυπτά!


1
Ο καλλιτέχνης Marc Sijan ειδικεύεται στην δημιουργία εκπληκτικής λεπτομέρειας γλυπτών τα οποία τα φτιάχνει χρησιμοποιώντας αληθινά μοντέλα. Στο πρώτο στάδιο δημιουργίας, καλύπτει τα μοντέλα με γύψο, για να φτιάξει το αρνητικό καλούπι τους. Στην συνέχεια σμιλεύει το εσωτερικό τους έτσι ώστε να διασφαλιστεί την ακρίβεια στην λεπτομέρεια. Το επόμενο βήμα είναι το γέμισμα του καλουπιού με πολυεστέρα. Για την επίτευξη των ρεαλιστικών τόνων του δέρματος, ο Sijan χρησιμοποιεί 25 διαφορετικές στρώσεις χρώματος και στο τέλος ολοκληρώνει το δημιούργημά του προσθέτοντας βερνίκι.
2
9
6
7
3
8


5 πράγματα που δεν ξέρατε για το στήθος


Υπάρχουν πολλά συνώνυμα του στήθους- κάποια από τα οποία βέβαια δεν πρέπει να αναπαράγουμε σε αυτή τη σελίδα. Ούτως ή άλλως τα περισσότερα τα ξέρετε κι από μόνοι σας, δεν είναι ανάγκη να τα γράψουμε εμείς. Αυτό που πρέπει ν αναρτηθούμε είναι γιατί έχουμε τόσες διαφορετικές λέξεις για ένα πράγμα- ή μάλλον δύο. Γιατί να αποκαλούμε με δεκάδες διαφορετικά ονόματα δύο ασύμμετρα εξογκώματα του γυναικείου κορμιού; Οι απαντήσεις πολλές, με μια να κυριαρχεί: τα λατρεύουμε κι όπως σε όλα τα πράγματα που αγαπάμε μας αρέσει να τα «στολίζουμε» με υποκοριστικά και ψευδώνυμα…Όσο απέραντος κι αν είναι ο θαυμασμός μας για αυτές τις δύο υπέροχες σαρκικές μπάλες, συνήθως οι γνώσεις μας δεν πάνε πέρα από την οπτική επίγνωση και τον ενθουσιασμό που μας προκαλούν. Έλα, όμως που υπάρχουν και κάποια μικροπραγματάκια που σαν καλοί και πιστοί λάτρεις οφείλουμε να γνωρίζουμε για τον μικρό στρογγυλό θεό, που ακούει στο όνομα «στήθος»…

1. Οι γυναίκες με εμφυτεύματα σιλικόνης έχουν περισσότερες πιθανότητες να αυτοκτονήσουν

Κι όμως! Σύμφωνα με μια 15ετή μελέτη του πανεπιστημίου του Κεμπέκ, οι γυναίκες που έχουν εμπλουτίσει τις αναλογίες τους με τη βοήθεια της πλαστικής χειρουργικής, έχουν 73% περισσότερες πιθανότητες να γίνουν αυτόχειρες. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η σιλικόνη σαν ουσία προκαλεί αυτοκτονικές τάσεις. Απλά, ενδέχεται η επιθυμία τους να αλλάξουν τον εαυτό τους να είναι σύμπτωμα μιας ψυχολογικής διαταραχής ή μια ανωμαλία σωματικής δυσμορφίας. Συνήθως οι γυναίκες αυξάνουν το μέγεθος του σουτιέν τους για να κερδίσουν αυτοπεποίθηση και να ξεπεράσουν προσωπικά τους προβλήματα. Δυστυχώς όμως, όταν γυναίκα μπαίνει στη διαδικασία της αυξητικής του στήθους της για τους λάθος λόγους, τότε τα αποτελέσματα στο μέλλον μπορεί να αποβούν… θανάσιμα.

2. Κάποιες γυναίκες μπορούν να φτάσουν σε οργασμό με τη διέγερση του στήθους.

Σύμφωνα με την έρευνα των σεξολόγων Marshall Miller και Dorian Solot, ένα 1% των γυναικών μπορεί να «τελειώσει» μόνο με τη διέγερση του στήθους και της ρώγας. Ναι, ωραία όλα αυτά τα επιστημονικά… Γίνεται όμως αυτό το 1% να βγει και να μιλήσει για να πάρει παράδειγμα και το υπόλοιπο 99; Πληζ….
3. Φετιχισμός+ Στήθος = Ψυχολογική διαταραχή

Ο φετιχισμός γενικότερα μπορεί να εξηγηθεί ως «η ερωτική χρήση ενός αντικειμένου που στην ουσία δεν έχει σχέση με το σεξ». Κάπως έτσι το ορίζει και η Αμερικάνικη Ψυχιατρική Ένωση. Αυτό δεν ακούγεται και πολύ φυσιολογικό έτσι δεν είναι; Ναι, αλλά γιατί δεν έχει σχέση με το σεξ το στήθος; Οκ, δεν είναι το κύριο όργανο αναπαραγωγής να το πω, αλλά το ‘χεις μες στη μούρη σου κάθε φορά που επιδίδεσαι σε αγώνα σεξ. Πώς να μην το συνδέσεις με την ερωτική πράξη; Ρε, μην τους ακούτε. Επιστήμονες είναι, δεν ξέρουν τι τους γίνεται….(Δηλαδή αν κάποιος έχει φετίχ με τις πατούσες τι γίνεται; Του περνάνε ζουρλομανδύα;)
4. Στατιστικά το αριστερό είναι μεγαλύτερο από το δεξί

…Στήθος. Μια μελέτη σε 600 γυναίκες επιβεβαίωσε τον παραπάνω ισχυρισμό. Τσάμπα τα κοριτσάκια στην εφηβεία ανησυχούν και κλαίγονται ότι το ένα τους β%ζί είναι μεγαλύτερο από το άλλο. Είναι απόλυτα φυσιολογικό…Ο όρος συμμετρικά στήθη υπάρχει μόνο στη σφαίρα της φαντασίας και του… πλαστικού.

5. Είσαι άντρας; Μπορείς να θηλάσεις!

Μην τρελαίνεστε. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά έχει παρατηρηθεί τέτοιο φαινόμενο. Αυτό μπορεί να συμβεί ως παρενέργεια σε κάποια ορμόνη που έχει χορηγηθεί στον άντρα για κάποιον άσχετο ιατρικό λόγο. Λοιπόν, η ιστοριούλα έχει ως εξής: οι άντρες έχουν μαστούς σαν τις γυναίκες. Κάποιες θεραπείες κατά του καρκίνου χρειάζονται οιστρογόνα, το οποίο σημαίνει ότι ορισμένοι άντρες που υπόκεινται σε αυτές τις θεραπείες, ενδέχεται να …παράγουν και γάλα. Ευτυχώς, αυτό δεν είναι πολύ γνωστό. Και καλύτερα να παραμείνει έτσι…

πηγή : [link]

Απίστευτος πιτσιρικάς τραγουδάει lady gaga - paparazzi (δείτε τον)


Ειναι μόλις 14 χρονών !














Η φούσκα στα ακίνητα δεν είναι το χειρότερο


The New York Times
Η Κίνα μας μπερδεύει. Το χρηματιστήριο της Σαγκάης βρίσκεται στα χαμηλά οκταμήνου, με ιδιαίτερα πληγέντα τον κλάδο των ακινήτων. Ωστόσο, τα ΜΜΕ επικεντρώνονται στη φούσκα των ακινήτων, λόγω της οποίας η κυβέρνηση έκανε άλλο ένα μικρό βήμα προς τη συγκράτηση των τραπεζικών πιστώσεων. Την ίδια ώρα, κάποιοι φοβούνται ότι βαθιά πτώση θα ακολουθήσει την περυσινή έκρηξη του δανεισμού κατά 32%, ενώ ακόμη και οι αισιόδοξοι τείνουν ευήκοον ους σε όσους προβλέπουν κραχ.
Υπάρχει μία μέση οδός μεταξύ αυτών των δύο θέσεων; Βραχυπρόθεσμα, ναι. Μακροπρόθεσμα, το ζήτημα είναι πιο προβληματικό. Σαφώς και υπήρξε φούσκα ακινήτων, ιδίως στις μεγάλες πόλεις, ελέω κερδοσκοπικών επενδύσεων. Οι τιμές αυξήθηκαν κατά 40% μέσα σε 18 μήνες, φθάνοντας σε επίπεδα πολύ πέραν των δυνατοτήτων των περισσότερων μισθωτών, ακόμη και σε μια κοινωνία όπου τα επιτόκια κινούνται κάτω από τον πληθωρισμό, τα χρηματιστήρια είναι ασταθή και η αγορά ακινήτων θεωρείται το μόνο αξιόπιστο στοιχείο ενεργητικού. Λογικά, μπορούμε να αναμένουμε σταδιακή εκτόνωση της φούσκας, χάρη στη μεγάλη προσφορά κατοικιών και στα μέτρα περιορισμού των πιστώσεων. Θα μπορούσε να υπάρξει πτώση των τιμών κατά 20% χωρίς να πληγούν οι τράπεζες, αφού ελάχιστες αγορές πραγματοποιούνται με προκαταβολή μικρότερη του 20%. Μεσοπρόθεσμα, οι τιμές θα διατηρηθούν χαμηλότερα, με την κυβέρνηση να προσανατολίζεται ξανά στη στέγαση των χαμηλότερων εισοδηματικών στρωμάτων με διάθεση αστικής γης. Στο μέλλον, το 25% - 30% των νέων αστικών οικοδομών μπορεί να απευθύνεται σε αυτά τα στρώματα. Τις πιέσεις στις τιμές μπορεί να περιορίσει και η επιβράδυνση της αστικοποίησης. Ωστόσο, μια τέτοια εξισορρόπηση ίσως αποκαλύψει ένα μεγαλύτερο πρόβλημα: την πραγματική κατάσταση των οικονομικών της τοπικής αυτοδιοίκησης. Η τελευταία στηρίζεται εξαιρετικά στα έσοδα από τις πωλήσεις γης, επωφελείται επομένως από την κερδοσκοπία για να χρηματοδοτήσει μεγαλεπήβολα έργα υποδομής και να τονώσει το κύρος της.
Η Κίνα μπορεί να αντέξει κάποιες φούσκες -και το σκάσιμό τους- στην αγορά αυτή. Αυτό που δεν μπορεί να αντέξει -ιδίως τώρα που το εργατικό δυναμικό δεν αυξάνεται πια και η αστικοποίηση επιβραδύνεται- είναι η αναποτελεσματική χρήση των κεφαλαίων. Ο υψηλός δείκτης αποταμίευσης προστατεύει, αλλά συγκρατεί και την κατανάλωση. Αν επενδυθεί με λάθος τρόπο, η Κίνα θα καταλήξει να διασώζει τράπεζες και να παρουσιάζει «μαύρες τρύπες». Οπως και η Ταϊλάνδη και η Νότια Κορέα το 1997.
athenstock.blogspot.com

Απέτυχε λόγω υπερβάλλοντα ζήλου! Βίντεο


Απέτυχε λόγω υπερβάλλοντα ζήλου! Βίντεο

Δείτε τα καλύτερα βίντεο του YouTube για αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με τα hits της ιστοσελίδας. Την πρώτη θέση κατέχει ένας παππούς, ο οποίος πέφτει θύμα του εγγονού του και κανένας περαστικός δεν προτίθεται να τον βοηθήσει. Ακολουθούν εντυπωσιακές πτώσεις από ποδήλατα καθώς και το απίστευτο ατύχημα που προκάλεσε ένας κύριος παίζοντας Wii.
Καμία αντίδραση
Δύο νέοι άνθρωποι -ο ένας από αυτούς μεταμφιεσμένος σε ηλικιωμένο άντρα- αποφάσισαν να καταγράψουν τις αντιδράσεις του κόσμου απέναντι στον τραμπουκισμό του υποτιθέμενου παππού. Δυστυχώς, κανείς δεν έκανε τίποτα για να προστατέψει τον ανυπεράσπιστο κύριο.


Οι καλύτερες πτώσεις
Μηχανάκια, ποδήλατα και παιδικά αμαξάκια σε αστείες περιπέτειες και πολλές αναποδιές. Οι καλύτερες στιγμές έχουν συγκεντρωθεί στο παρακάτω βίντεο.


Απέτυχε λόγω.. υπερβάλλοντα ζήλου
Κι ενώ όλα έδειχναν ότι ο κύριος του επόμενου βίντεο απολάμβανε τις επιτυχίες του στομπόουλινγκ του wii, τελικά του «βγήκε ξινό»  αφού… «τραυμάτησε» ανεπανόρθωτα την τηλεόραση του!

ΤΑ ΝΕΑ

Διάσημα υπερωκεάνια και η ιστορία τους


Κοινό στοιχείο όλων οι εντυπωσιακές διαστάσεις, τα μεγάλα φουγάρα και οι μηχανές τεράστιας ισχύος που όργωσαν τον Ατλαντικό ωκεανό επιζητώντας την ταχύτητα, την πολυτέλεια και την μαζική μεταφορά των επιβατών μέχρι την εμφάνιση της αεροπλοΐας που τα έθεσε στο περιθώριο, αναγκάζοντάς τα σε απόσυρση ή στην μετατροπή τους σε κρουαζιερόπλοια. Από το «Great Britain» του 1840 μέχρι και το «Queen Mary II» της νέας χιλιετίας, τα υπερωκεάνια πρωταγωνίστησαν στη θάλασσα, ενώνοντας Ευρώπη και Αμερική.

Τα περίφημα Ocean Liners, εμφανίστηκαν περίπου το 1840 και συνδέθηκαν ιστορικά με την ανάγκη της μεταφοράς των μεταναστών από την Ευρώπη στην Αμερική, για αυτό είναι γνωστά και ως μεταναστευτικά ποντοπόρα πλοία. Πρόκειται για τα πρώτα μεγάλα επιβατικά πλοία που συνδύασαν μαζική, γρήγορη και ασφαλή μεταφορά διαπλέοντας – κυρίως – τον Ατλαντικό ωκεανό. Η περίοδος της μεγάλης ακμής αυτών των πλοίων – από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι τα μέσα του 20ου – συνοδεύτηκε από τεράστιες κατασκευές με μεγάλες μηχανικές δυνατότητες σε έναν πρωτοφανούς κλίμακας ανταγωνισμό για περισσότερες θέσεις, ταχύτερες επιδόσεις και πρωτόγνωρη πολυτέλεια.

Το «blue ribbon», η γαλάζια σημαία που δινόταν στο πιο γρήγορο υπερωκεάνιο της γραμμής, ήταν ο μεγάλος στόχος κάθε ναυπηγικής εταιρείας που κατασκεύαζε ένα καινούργιο πλοίο, αφού η ταχύτητα ήταν η βασικότερη απαίτηση των επιβατών, κυρίως αυτών της 2ης και της 3ης θέσης που στο μυαλό τους είχαν περισσότερο το να φτάσουν μια ώρα αρχύτερα στη «γη των ευκαιριών», παρά την πολυτελή τους διαβίωση στη διάρκεια του ταξιδιού. Έτσι λοιπόν μέσα σε έναν αιώνα, από τις 25 ημέρες που διαρκούσε ο διάπλους του Ατλαντικού με τροχήλατο ιστιοφόρο το 1833, έφτασε τις 3 ημέρες και 22 ώρες το 1937!

Πρωταθλητής σε αυτή την προσπάθεια συνεχούς ελάττωσης της διάρκειας του υπερατλαντικού ταξιδιού υπήρξε το υπερωκεάνιο «Mauretania» που κράτησε την γαλάζια σημαία επί 23 ολόκληρα χρόνια (1910-1933). Εκτός από τις μεγάλες εταιρείες της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας, πολλές ακόμα χώρες εκμεταλλεύθηκαν τις υπερπόντιες γραμμές για ολόκληρες δεκαετίες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, κυρίως με την γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού (1907-1977) και την γραμμή της Αυστραλίας (1947-1977).

Η ακμή των υπερωκεάνιων άρχισε να τερματίζεται την δεκαετία του ’50, όταν η αεροπλοΐα ξεκίνησε τα πρώτα της συντονισμένα βήματα. Είναι ενδεικτικό ότι το 1955 τα άνω των 30.000 τόνων εκτοπίσματος υπερωκεάνια ήταν μόλις 9. Οι αεροπορικές συγκοινωνίες έθεσαν τις υπερατλαντικές θαλάσσιες γραμμές στο περιθώριο, αφήνοντάς τους ως μοναδική διέξοδο τις κρουαζιέρες, έναν τουριστικό κλάδο που επιβίωσε μέχρι τις μέρες μας. Στο σημερινό αφιέρωμα του ΜΕΝ 24 γνωρίστε την ιστορία και την ταυτότητα 11 διάσημων υπερωκεάνιων που καλύπτουν μια περίοδο ενάμιση περίπου αιώνα: από τα μέσα του 19ου και το «Great Britain», μέχρι το ξεκίνημα της δικής μας χιλιετίας και το πιο πρόσφατο «Queen Mary II».

1. GREAT BRITAIN
• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1843
• Μήκος: 88 μέτρα
• Πλάτος: 15.2 μέτρα
• Τονάζ: 3.270 τόνοι
• Μηχανές: Κινητήρας «compound», 1 έλικας
• Ταχύτητα: 9 κόμβοι
• Επιβάτες: 350 & 300 πλήρωμα
• Κατασκευαστής: William Patterson, Bristol, Αγγλία


Το «Great Britain» σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή. Όταν ναυπηγήθηκε, ήταν το μεγαλύτερο πλοίο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από σίδερο, το πρώτο που δημιουργήθηκε για υπερατλαντικά ταξίδια και το πρώτο που διέσχισε τον Ατλαντικό με έλικα και κινητήρια δύναμη τον ατμό. Το παρθενικό του ταξίδι ξεκίνησε στις 26 Ιουλίου 1845 από το Λίβερπουλ και ολοκληρώθηκε 14 μέρες και 21 ώρες αργότερα στο λιμάνι της Νέας Υόρκης. Το 1877, μετά από 32 ολόκληρα χρόνια δρομολογίων, του αφαιρέθηκαν οι μηχανές και μετατράπηκε σε εμπορικό ιστιοφόρο. Το 1970 αποσύρθηκε στα νησιά Φόκλαντ και έκτοτε λειτουργεί ως ναυτικό μουσείο. Θεωρείται ως το πρώτο υπερωκεάνιο της ιστορίας.

2. GREAT EASTERN 1858

• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1858
• Μήκος: 210 μέτρα
• Πλάτος: 25.3 μέτρα
• Τονάζ: 18.915 τόνοι
• Μηχανές: 5 ατμομηχανές συνολικής ισχύος 8000 ίππων
• Ταχύτητα: 13.5 κόμβοι (24.5 km/h)
• Επιβάτες: 4000
• Κατασκευαστής: J. Scott Russell & Co., Millwall, Αγγλία


Το Great Eastern, το πλοίο που ενέπνευσε τον Ανδρέα Εμπειρίκο να γράψει τον «Μεγάλο Ανατολικό», ήταν χαρακτηριστικό δείγμα της εποχής (μέσα 18ου αιώνα μέχρι αρχές 19ου) που συνδύασε τα πανιά και τις μηχανές. Όταν ναυπηγήθηκε το 1858 στο Millwall του Λονδίνου, ήταν σχεδόν πέντε φορές μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο πλοίο στον κόσμο και μπορούσε να μεταφέρει 4000 επιβάτες κάνοντας τον περίπλου της Γης χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό! Τα 210 μέτρα του μήκους του αποτέλεσαν παγκόσμιο ρεκόρ για 41 ολόκληρα χρόνια. Πολύ μπροστά από την εποχή του, το Great Eastern αποδείχτηκε μια εμπορική αποτυχία. Διέθετε ελάχιστη ισχύ και παρά το μέγεθός του, είχε προβλήματα ισορροπίας. Μπορούσε να δέσει σε ελάχιστα λιμάνια και το μανουβράρισμά του ήταν πολύ δύσκολο. Πρόλαβε να κάνει δέκα δρομολόγια στην υπερατλαντική γραμμή πριν αποσυρθεί οριστικά. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε για την τοποθέτηση υποβρύχιων καλωδίων στον Ατλαντικό και τον Ινδικό ωκεανό, περνώντας το πρώτο υπερατλαντικό τηλεγραφικό καλώδιο το 1866. Το 1886 κατέληξε στο λιμάνι του Λίβερπουλ, όπου λειτούργησε ως πλωτό κέντρο διασκέδασης μέχρι το 1889, όταν και πουλήθηκε για παλιοσίδερα.

3. DEUTSCHLAND
• Χώρα προέλευσης: Γερμανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1900
• Μήκος: 208.5 μέτρα
• Πλάτος: 20.4 μέτρα
• Τονάζ: 16.502 τόνοι
• Μηχανές: Κινητήρες τετραπλής ανάπτυξης, 2 έλικες, 37.800 ίπποι
• Ταχύτητα: 22 κόμβοι (40.75 km/h)
• Επιβάτες: 450 (1η θέση), 300 (2η θέση), 350 (3η θέση)
• Κατασκευαστής: AG Vulcan, Stettin, Πολωνία


Το μεγαλύτερο και κομψότερο υπερωκεάνιο της αυγής του 20ου αιώνα ναυπηγήθηκε με βασικότερο στόχο να γίνει το γρηγορότερο επιβατικό υπερατλαντικό πλοίο, κερδίζοντας το «blue ribbon», το παγκόσμιο ναυτικό βραβείο δηλαδή για τον ταχύτερο διάπλου του Ατλαντικού (κάτι πολύ σημαντικό για την εποχή, αφού το βραβείο συνοδευόταν συνήθως με κατακόρυφη αύξηση των επιβατών, που έψαχναν πάντοτε το μικρότερο σε διάρκεια ταξίδι από την Ευρώπη στις ΗΠΑ και αντίστροφα). Το «Deutschland» κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ με ταχύτητα 41.5 km/h και το κράτησε για 6 ολόκληρα χρόνια. Το 1910 μετατράπηκε σε κρουαζιερόπλοιο αλλάζοντας το όνομά του σε «Victoria Louise» και μετά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο χρησιμοποιήθηκε ως εμπορικό μέχρι το 1925, όταν και πουλήθηκε για παλιοσίδερα.

4. LUSITANIA

• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1907
• Μήκος: 232 μέτρα
• Πλάτος: 26.8 μέτρα
• Τονάζ: 31.550 τόνοι
• Μηχανές: Τουρμπίνες άμεσης μετάδοσης, 4 έλικες, 68.000 ίπποι
• Ταχύτητα: 24 κόμβοι (44.4 km/h)
• Επιβάτες: 563 (1η θέση), 464 (2η θέση), 1138 (3η θέση)
• Κατασκευαστής: John Brown & Co. Ltd, Glasgow, Σκωτία


Το υπερωκεάνιο που έσπασε το ρεκόρ του «Deutschland» παίρνοντας το «blue ribbon», ήταν η «Lusitania», το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο πλοίο της εποχής, το πρώτο που ξεπέρασε τους 25 κόμβους σε υπερατλαντικό ταξίδι. Στις 7 Μαΐου του 1915 βυθίστηκε – χωρίς προειδοποίηση – από τορπίλη γερμανικού υποβρυχίου U-20 στα νότια της Ιρλανδίας, με συνολικές απώλειες 1198 θύματα. Οι 228 Αμερικανοί νεκροί πολίτες ήταν η αιτία που οι ΗΠΑ μπήκαν στον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο στο πλευρό των συμμάχων. Μυστήριο πάντως παραμένει μέχρι σήμερα το γιατί ο πλοίαρχος δεν έκανε το κλασικό ζιγκ ζαγκ τη στιγμή μάλιστα που το πλοίο κινείτο με πλήρη ισχύ.

5. TITANIC
• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1911
• Μήκος: 259.8 μέτρα
• Πλάτος: 28.2 μέτρα
• Τονάζ: 46.328 τόνοι
• Μηχανές: Κινητήρες τριπλής ανάπτυξης, 3 έλικες, 50.000 ίπποι
• Ταχύτητα: 21 κόμβοι (38.9 km/h)
• Επιβάτες: 1034 (1η θέση), 510 (2η θέση), 1022 (3η θέση)
• Κατασκευαστής: Harland & Wolff, Belfast, Ιρλανδία


Το υπερωκεάνιο «θρύλος» ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι στις 10 Απριλίου του 1912. Δυο μέρες αργότερα, παρά την προειδοποίηση για τον κίνδυνο παγόβουνων και ενώ το πλοίο βρισκόταν 1100 χιλιόμετρα ανατολικά της Νέας Γης, ο πλοίαρχος Edward Smith συνεχίζοντας την πορεία του χωρίς να μειώσει ταχύτητα, έστειλε τον «Τιτανικό» στην αιωνιότητα και 1503 από τους 2223 συνολικά επιβάτες στον θάνατο. Ήταν 23:40 όταν έγινε η μοιραία σύγκρουση και το σκοτάδι μαζί με την έλλειψη ικανού αριθμού από σωστικές λέμβους, αύξησε κατακόρυφα τον πανικό και μετέτρεψε το τεράστιο και υπερπολυτελές δημιούργημα σε ένα από τα μεγαλύτερα ναυάγια της ναυτικής ιστορίας. Χρειάστηκαν λιγότερες από δυόμιση ώρες για να βυθιστεί το καμάρι της «White Star Line», που όταν ναυπηγήθηκε, έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ μεγέθους και πολυτέλειας.

6. AQUITANIA

• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1913
• Μήκος: 274.5 μέτρα
• Πλάτος: 29.6 μέτρα
• Τονάζ: 45.547 τόνοι
• Μηχανές: Τουρμπίνες με γρανάζια, 4 έλικες
• Ταχύτητα: 23 κόμβοι (42.6 km/h)
• Επιβάτες: 618 (1η θέση), 614 (2η θέση), 1998 (3η θέση)
• Κατασκευαστής: John Brown & Co. Ltd, Glasgow, Σκωτία


Υπήρξε το πιο όμορφο υπερωκεάνιο από όσα έπλευσαν στη γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού και σίγουρα το πιο κομψό από όσα είχαν 4 φουγάρα. Η σιλουέτα του ήταν η πιο δημοφιλής στα χρόνια πριν τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι γραμμές του, η καταπληκτική του κατασκευή και τα κεκλιμένα φουγάρα του είχαν τις τέλειες αναλογίες παρουσιάζοντας ένα μοναδικό θέαμα στα λιμάνια της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Ναυπηγήθηκε μαζί με τα «Lusitania» και «Mauretania» και χρησιμοποιήθηκε στη διάρκεια των δυο Παγκοσμίων Πολέμων για τη μεταφορά στρατευμάτων. Κατά καιρούς έκανε και κρουαζιέρες στη Μεσόγειο Θάλασσα. Το 1950, λόγω του ότι δεν ανανεώθηκε το πιστοποιητικό λειτουργίας του, πουλήθηκε για παλιοσίδερα, βάζοντας έτσι τέλος σε μια ολόκληρη εποχή υπερατλαντικών πλοίων.

7. BRITANNIC
• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1914
• Μήκος: 275.2 μέτρα
• Πλάτος: 28.7 μέτρα
• Τονάζ: 48.158 τόνοι
• Μηχανές: 2 κινητήρες vaiven σε τριπλή ανάπτυξη, 3 έλικες
• Ταχύτητα: 21 κόμβοι (38.9 km/h)
• Επιβάτες: 3.109 ασθενείς και 489 ιατρικό προσωπικό
• Κατασκευαστής: Harland & Wolff, Belfast, Ιρλανδία


Το «Britannic» ήταν το τρίτο και μεγαλύτερο από τα υπερωκεάνια της White Star Line (τα άλλα δύο ήταν το «Olympic» και το «Titanic»), όμως ήταν το μοναδικό από αυτά που δεν έκανε ποτέ του υπερατλαντικό ταξίδι. Καθελκύστηκε μόλις ξεκίνησε ο 1ος Παγκόσμιος Πόλεμος και αμέσως μετατράπηκε σε πλωτό νοσοκομείο μετά από διαταγή του βρετανικού Ναυαρχείου. Ξεκίνησε την αποστολή του το 1915 στη Μεσόγειο Θάλασσα. Στις 21 Νοεμβρίου 1916 – και αφού είχε ήδη ολοκληρώσει 5 επιτυχημένα ταξίδια μεταφέροντας 15.000 τραυματίες Βρετανούς στρατιώτες από την Ανατολική Μεσόγειο στη Βρετανία – χτύπησε σε νάρκη ανοιχτά της Κέας στο Αιγαίο Πέλαγος και μέσα σε μια ώρα βυθίστηκε, χάνοντας 21 μέλη του πληρώματος. Το «Britannic» ήταν η βελτιωμένη έκδοση του «Τιτανικού» και ένα από τα δυο υπερωκεάνια της White Star Line που χάθηκαν στη διάρκεια του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου.

8. NORMANDIE
• Χώρα προέλευσης: Γαλλία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1935
• Μήκος: 313.6 μέτρα
• Πλάτος: 35.7 μέτρα
• Τονάζ: 79.280 τόνοι
• Μηχανές: κινητήρες με τουρμπίνα και ηλεκτρισμό, 4 έλικες, 165.000 ίπποι
• Ταχύτητα: 29 κόμβοι (53.7 km/h)
• Επιβάτες: 848 (1η θέση), 670 (2η θέση), 454 (3η θέση)
• Κατασκευαστής: Chantiers de l’Atlantique, St-Nazaire, Γαλλία


Η «Normandie» υπήρξε το μεγαλύτερο από τα υπερωκεάνια της δεύτερης γενιάς και παράλληλα το πιο ισχυρό και γρήγορο, κερδίζοντας το «blue ribbon» στο παρθενικό του ταξίδι και στις δυο διαδρομές. Ένα χρόνο αργότερα το έχασε από το «Queen Mary», το επανέκτησε το 1937 και το έχασε ξανά το 1938, αυτή τη φορά οριστικά. Τον Δεκέμβριο του 1941 αγοράστηκε από το Ναυτικό των ΗΠΑ και ονομάστηκε «Lafayette», όμως τον Φεβρουάριο του 1943, μερικές μόνο μέρες πριν σαλπάρει, καταστράφηκε από μια μεγάλη πυρκαγιά που ξεκίνησε στην αποθήκη ιματισμού από την απροσεξία ενός στρατιώτη. Λόγω της τεράστιας ποσότητας νερού που χρησιμοποιήθηκε κατά την κατάσβεση, το πλοίο έμεινε ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Νέας Υόρκης μέχρι την πώλησή του για παλιοσίδερα αντί μόλις 160.000 δολαρίων.

9. FRANCE

• Χώρα προέλευσης: Γαλλία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1961
• Μήκος: 315.5 μέτρα
• Πλάτος: 33.5 μέτρα
• Τονάζ: 66.344 τόνοι
• Μηχανές: 4 τουρμπίνες διπλής μείωσης, 4 έλικες
• Ταχύτητα: 30 κόμβοι (55.5 km/h)
• Επιβάτες: 2.181
• Κατασκευαστής: Chantiers de l’Atlantique, St-Nazaire, Γαλλία


Πρόκειται για το τρίτο «France» που ναυπηγήθηκε και υπήρξε το μεγαλύτερο σε μήκος υπερωκεάνιο μέχρι τότε φτάνοντας τα 315 μέτρα! Επίσης ήταν το τελευταίο πραγματικό γρήγορο υπερωκεάνιο, αφού το «Queen Elisabeth II» που κατασκευάστηκε λίγο αργότερα, ξεκίνησε την εποχή των κρουαζιερόπλοιων (παρόλο που και το «France» χρησιμοποιήθηκε μετά για κρουαζιέρες). Το 1972 πραγματοποίησε τον πρώτο του γύρο της Γης περιπλέοντας το Ακρωτήριο Horn στο νότιο άκρο της Αργεντινής, επειδή ήταν λίγο πλατύτερο από τα όρια της Διώρυγας του Παναμά. Το 1974 η Γαλλική κυβέρνηση σταμάτησε τη χρηματοδότηση της συντήρησής του, όμως το 1979 αγοράστηκε από την νορβηγική Caribbean Line, η οποία το μετέτρεψε σε κρουαζιερόπλοιο και το μετονόμασε σε «Norway». Η όλη επιχείρηση κόστισε 80 εκατομμύρια δολάρια.

10. QUEEN ELISABETH II

• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 1967
• Μήκος: 293.5 μέτρα
• Πλάτος: 32.1 μέτρα
• Τονάζ: 65.836 τόνοι
• Μηχανές: Κινητήρες diesel και ηλεκτρισμού, 118.000 ίπποι
• Ταχύτητα: 29 κόμβοι (53.7 km/h)
• Επιβάτες: 564 (1η θέση), 1441 (2η θέση), 1820 (3η θέση)
• Κατασκευαστής: John Brown & Co. Ltd, Glasgow, Σκωτία


Το «Queen Elisabeth II» (ή QE II όπως έγινε πλατύτερα γνωστό) υπήρξε το τελευταίο επιβατικό υπερωκεάνιο που ναυπηγήθηκε για την Cunard Line και θεωρήθηκε αναχρονιστικό πριν καν πραγματοποιήσει το παρθενικό του ταξίδι, αφού το 1967 η αεροπορία είχε πλέον επικρατήσει στα υπερατλαντικά ταξίδια. Το «QE II» χαρακτηρίστηκε από τα πολλά προβλήματα που παρουσίασε στη διάρκεια των ταξιδιών του. Το 1974 εξόκειλε στα νερά της Βερμούδας λόγω βλάβης στη μηχανή, το 1975 έπεσε πάνω σε έναν κοραλλιογενή ύφαλο στις Μπαχάμες και το 1976 σχεδόν αχρηστεύτηκε μετά από μεγάλη πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο. Το 1982 χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά στρατευμάτων στον πόλεμο των Φόκλαντ και από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 έκανε τακτικές κρουαζιέρες από το Σαουθάμπτον στη Νέα Υόρκη.

11. QUEEN MARY II

• Χώρα προέλευσης: Μεγάλη Βρετανία
• Χρονολογία ναυπήγησης: 2003
• Μήκος: 345 μέτρα
• Πλάτος: 45 μέτρα
• Τονάζ: 148.528 τόνοι
• Μηχανές: 4 κινητήρες ηλεκτρικής προώθησης, 157.000 ίπποι
• Ταχύτητα: 29.6 κόμβοι (54.9 km/h)
• Επιβάτες: 3056 & 1253 πλήρωμα
• Κατασκευαστής: Chantiers de l’Atlantique, St-Nazaire, Γαλλία


Το «Queen Mary II» είναι το πρώτο μεγάλο υπερωκεάνιο που ναυπηγήθηκε μετά το «Queen Elisabeth II». Όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή του το 2003, ήταν το πιο μεγάλο, πιο μακρύ, πιο πλατύ και πιο ψηλό επιβατικό πλοίο στη ναυτική ιστορία. Μέχρι σήμερα έχει χάσει αυτά τα ρεκόρ πρώτα από το «Freedom of the Seas» το 2006 και στη συνέχεια από το «Oasis of the Seas» το 2009. Παρόλα αυτά, το «Queen Mary II» παραμένει το μεγαλύτερο υπερωκεάνιο (τα άλλα δυο θεωρούνται κρουαζιερόπλοια) αν και συχνά χρησιμοποιείται και αυτό για κρουαζιέρες. Πραγματοποίησε το παρθενικό του ταξίδι τον Ιανουάριο του 2004 και διαθέτει 17 καταστρώματα, 13 από τα οποία προορίζονται για τους επιβάτες. Μέσα σε αυτό το μοναδικό υπερωκεάνιο τρίτης γενιάς μπορείτε να βρείτε 15 εστιατόρια και μπαρ, 5 πισίνες, καζίνο, αίθουσα χορού, θέατρο και το πρώτο πλωτό πλανητάριο.

Πηγή: [link]

Στηθόδεσμος για καλή σοδειά


bra_1635771c

Μετά από το σουτιέν-σούσι και αυτό με τους ηλιακούς συλλέκτες άλλο ένα εκκεντρικό εσώρουχο, εμπνευσμένο αυτή τη φορά από τη γεωργία, σχεδίασε η γνωστή εταιρία Triumph. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον των ανθρώπων των πόλεων για τη γεωργική ζωή ώθησε τους σχεδιαστές της Triumph να δημιουργήσουν σουτιέν μέσα στο οποίο φυτεύετε ρύζι! Το ρύζι είναι η βασική τροφή των Γιαπωνέζων είπε ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρίας Γιοσίκο Μασούντα. "Μετά από μελέτες είδαμε , οι Γιαπωνέζες έχουν ένα τεράστιο ενδιαφέρον στον τομέα της γεωργίας. Θέλαμε όλες οι γυναίκες να ζήσουν έως αγρότισσες" είπε δικαιολογώντας την επιλογή της εταιρίας να δημιουργήσει ένα τέτοιο σουτιέν. Το εσώρουχο που κατασκευάζεται από ανακυκλώσιμο πλαστικό κρατά ενωμένα μεταξύ τους, εκτός από τα γυναικεία στήθη, δύο μικρά γλαστράκια γεμάτα χώμα και σπόρους ρυζιού που ποτίζονται μέσω ενός, δεμένου από τη μέση, μικρού πλαστικού σωλήνα. Σετ μαζί με το εσώρουχο πωλούνται και γάντια κηπουρικής!

Πηγή: [link]

Σταρόβας - Λέει τραγούδι του Κ. Μακεδόνα σε ρώσικα, γαλλικά, τούρκικα και αφρικανικα!

The girl who silenced the world for 5 minutes (Greek subs)

Google Maps Typography – Ένα διαφορετικό αλφάβητο


Ο Rhett Dashwood, απο την Αυστραλία, έψαξε αρκετά και “δημιούργησε” το πρώτο αλφάβητο, φτιαγμένο με αεροφωτογραφίες, ή μάλλον καλύτερα φωτογραφίες απο τους δορυφόρους της υπηρεσίας Google Maps.  όπως λέει στο site του χρειάστηκαν περίπου 6 μήνες για να ανακαλύψει τα γράμματα πάνω στον χάρτη, τα οποία δεν είναι παρα εικόνες είτε απο κτίρια, είτε απο την γή που μοιάζουν με κάποιο γράμμα.
Δείτε τα γράμματα στο Google Maps: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Google Maps Typography

Google Maps Typography – Ένα διαφορετικό αλφάβητο

Τα 30 παρακάτω websites είναι αυτά τα οποία, ανάμεσα στα εκατομμύρια ιστοσελίδων στο Internet, κερδίζουν για τους ιδιοκτήτες του τα περισσότερα χρήματα. Υπολογίζεται μάλιστα πως ο ημερήσιος τζίρος τους φτάνει τα $50 εκατομμύρια. Ακούγεται τρελό, έτσι δεν είναι.. Δείτε στην παρακάτω λίστα ποια είναι αυτά.. είμαι σίγουρος πως θα εντυπωσιαστείτε κι εσείς από τα νούμερα.. Τα 30 πιο κερδοφόρα websites Rank Website Founders Annual Revenue Per Second 1 Google Larry Page and Sergey Brin $21,800,000,000 $691.27 2 Amazon Jeff Bezos $19,166,000,000 $607.75 3 Yahoo Jerry Yang and David Filo $7,200,000,000 $228.31 4 eBay Pierre Omidyar $6,290,000,000 $199.45 5 MSN/Live Nathan Myhrvold. $3,214,000,000 $101.92 6 PayPal Max Levchin, Peter Thiel, and Luke Nosek, $2,250,000,000 $71.35 7 iTunes Jeff Robbin $1,900,000,000 $60.25 8 Reuters Marshal Vace $1,892,000,000 $59.99 9 Priceline Jesse Fink $1,884,000,000 $59.74 10 Expedia Added Mark Schroeder $1,447,000,000 $45.88 11 NetFlix Reed Hastings $1,200,000,000 $38.05 12 Travelocity Terry Jones $1,100,000,000 $34.88 13 Zappos Nick Swinmurn $1,000,000,000 $31.71 14 Hotels.com David Litman $1,000,000,000 $31.71 15 AOL Erik Prince $968,000,000 $30.70 16 Orbitz Jeff Katz $870,000,000 $27.59 17 Overstock Robert Brazell $834,000,000 $26.45 18 MySpace Tom Anderson $800,000,000 $25.37 19 Skype Niklas Zennstrom $550,841,000 $17.47 20 Sohu Zhang Chaoyang $429,000,000 $13.60 21 Buy.com Robb Brock $400,000,000 $12.68 22 StubHub Eric Baker $400,000,000 $12.68 23 Alibaba Jack Ma $316,000,000 $10.02 24 Facebook Mark Zuckerberg $300,000,000 $9.51 25 YouTube Chad Hurley, Steve Chen and Jawed Karim, $300,000,000 $9.51 26 Blue Nile Mark Vadon $295,000,000 $9.35 27 Tripadvisor Stephen Kaufer $260,000,000 $8.24 28 Getty Images Mark Getty $233,200,000 $7.39 29 Bidz Garry Itkin $207,000,000 $6.56 30 NYTimes Henry Jarvis Raymond $175,000,000 $5.55

Μία νέα περιφερειακή οδός της Αγγλίας, θα ονομάζεται...Lara Croft Way.

Στο Derby της Αγγλίας, ολοκληρώθηκαν αυτές τις ημέρες τα έργα μιας νέας περιφερειακής οδού και ακολούθησε ψηφοφορία σχετικά με το όνομα της. Η οδός αυτή ενώνει το Osmaston Road με το Burton Road.

Πάνω από 27.000 άτομα πήραν μέρος στο δημοψήφισμα. Σύμφωνα με το BBC, το 89% των ψηφοφόρων αποφάσισαν ο δρόμος να ονομαστεί "Lara Croft Way".

Η Lucy Care, μέλος του συμβουλίου σχεδιασμού και μεταφορών, δήλωσε ότι στην ψηφοφορία οι άνθρωποι είχαν πραγματικά φαντασία και παρ' ότι η ίδια δεν γνωρίζει και πολλά από games, δέχεται ότι το ποσοστό 89% ήταν πραγματικά πολύ υψηλό για να αγνοηθεί. Ακόμη, πρόσθεσε χαρακτηριστικά πως "Η Lara Croft άξιζε να παρευρίσκεται ανάμεσα στα παραδοσιακά ινδάλματα της πόλης".

Ο λόγος που η διάσημη πρωταγωνίστρια της σειράς Tomb Raider ψηφίστηκε για να δώσει το όνομά της στην περιφερειακή οδό, είναι επειδή είχε δημιουργηθεί στο Derby και συγκεκριμένα το 1996 από τον Toby Gard. Κάτι τέτοιο ωστόσο συμβαίνει για πρώτη φορά στα χρονικά των games.

Η Lara Croft τιμήθηκε το 2007 από τα βραβεία Γκίνες ως η πιο αναγωρίσιμη ηρωίδα στα video games και μέχρι σήμερα έχει αποφέρει δεκάδες εκατομμύρια πωλήσεις στην Eidos.


Μάνος Γρυπάρης

www.gameworld.gr