Οι αδελφοί Πρωτογεράκη από τις Καμάρες και τα βραβεία τους


Της Χρυσούλας 
Καλλιγιαννάκη
 
«Σημείο εκκίνησης» χαρακτηρίζουν την ποιότητα των προϊόντων τους, όταν κάποιοι άλλοι επιλέγουν μεγαλοστομίες, μιλώντας για «όπλο» και πολλές φορές για «διαβατήριο». Τα αδέρφια Πρωτογεράκη, ο Βαγγέλης και ο Μιχάλης, η τρίτη γενιά των ελαιουργών με καταγωγή από τις Καμάρες, όχι απλώς συνεχίζουν την πλούσια ελαιοκομική παράδοση της οικογένειας αλλά βιώνουν και την επιβράβευση στην εμπορική καθημερινότητα αλλά και σε σημαντικούς διαγωνισμούς.
Οι συνεχιστές της εταιρίας Υιοί Εμμ. Πρωτογεράκη βραβευτήκαν για πολλοστή φορά πριν από λίγες ημέρες, κατακτώντας, μάλιστα, το «χρυσό» βραβείο για το βιολογικό λάδι που τυποποιούν εδώ και πολλά χρόνια με brand name την ετικέτα «Liokarpi Bio», για την κατηγορία ισχυρής έντασης φρουκτώδους γεύσης. Δεν ήταν, όμως, το μοναδικό βραβείο. Από το 4ο Φεστιβάλ Ελαιολάδου και Ελιάς που διοργανώθηκε από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμού Στρατηγικού Σχεδιασμού και τη Νομαρχία Πειραιά (από τις 12 έως τις 14 Μαρτίου), οι αδερφοί Πρωτογεράκη και η εταιρία τους απέσπασαν και το αργυρό βραβείο για το ελαιόλαδο «Liokarpi 02» στην κατηγορία μεσαίας έντασης φρουκτώδους γεύσης.
Και οι δύο χαμηλού προφίλ νέοι άνθρωποι, που έχουν κρατήσει τις αρχές και τις αξίες της οικογενειακής παράδοσης, τις οποίες τους κληροδότησε ο παππούς τους, Βαγγέλης Πρωτογεράκης, ιδρυτής του πρώτου ελαιοτριβείου - φάμπρικα το 1930 και μετέπειτα ο πατέρας τους Μανόλης, συνεχίζουν να δίνουν μια καθημερινή μάχη για την επιβίωση και την καταξίωση του κρητικού προϊόντος, με κριτήρια τη γεύση και κυρίως την ποιότητά του.
Με μαγιά από το πρόγονό τους, τον παππού Βαγγέλη «Λαγουδοβαγγέλη» ή Πρωτόγερο, όπως τον αποκαλούσαν οι συγχωριανοί του, και με προίκα την εμπειρία και τις γνώσεις για τα μυστικά της ελιάς από έναν άνθρωπο μεγαλωμένο δίπλα στους Μινωικούς Ελαιώνες της Φαιστού, από την πρώτη φάμπρικα του '30 στις καμάρες, έχουν δημιουργήσει σήμερα ένα υπερσύγχρονο ελαιοτριβείο και παράλληλα τυποποιήτηριο στους Βώρους της Μεσαράς. Τα τελευταία δε, 15 χρόνια έχουν προχωρήσει δυναμικά στην τυποποίηση του ελαιολάδου με τη δημιουργία ενός εγχώριου και διεθνούς Super Brand προϊόν υψηλών επενδύσεων. Εξάλλου, έχουν ήδη στο ενεργητικό τους ένα σημαντικό εξαγωγικό εγχείρημα στην Αυστραλία. Τα τελευταία χρόνια το «Liokarpi» εξάγεται στη Γερμανία, την Ελβετία, την Αυστρία, το Βέλγιο και τη Λευκορωσία, ενώ μια σημαντική ποσότητα διοχετεύετε στην εσωτερική αγορά της Βόρειας Ελλάδας, καθώς η εταιρία έχει συνάψει συμφωνία με δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ - μάρκετ με περισσότερα από 360 καταστήματα.
Η πρώτη ημιαυτόνομη μονάδα τυποποίησης θα κατασκευαστεί το 1995, την χρονιά ορόσημο για τους νεότερους της οικογένειας που αποφασίζουν και επιχειρούν τη στροφή και τη δυναμική είσοδο στην τυποποίηση ελαιολάδου. Την ίδια περίοδο κατοχυρώνουν την ετικέτα «Liokarpi» παράγοντας δυο, υψηλής ποιότητας προϊόντα, που στην πορεία των χρόνων τα οποία ακολουθούν θα ξεχωρίσουν, αφού θα διακριθούν σε πολλούς διαγωνισμούς.
*Το «Liokarpi Bio» είναι αποτέλεσμα συλλογής και εμφιάλωσης χυμού ελιάς βιολογικής ελεγχόμενης καλλιέργειας από ποικιλία κορωναίικη (με αυστηρά επιλεγμένο ελαιόκαρπο).
* Το δεύτερο βραβευμένο προϊόν, το «Liokarpi 02» είναι το εξαιρετικό ελαιόλαδο ανώτατης κατηγορίας από άγουρους καρπούς, με πολύ δυνατό φρουτώδες άρωμα, ήπια πικρό, ήπια πικάντικο.
Παραλαμβάνοντας τα ινία της εταιρίας από τον πατέρα τους το «Λαγουδομανώλη» τα αδέρφια Βαγγέλης και Μιχάλης Πρωτογεράκης θα συνδέσουν την επιχείρηση με την τεχνολογία και την καινοτομία, καθώς το 1992 θα προμηθευτούν φυγοκεντρικά μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, για την ενίσχυση της παραγωγικής δύναμης του ελαιοτριβείο τους και την ίδια περίοδο θα προχωρήσουν στην κατασκευή υπερσύγχρονων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων.
Το πρώτο βέβαια μεγάλο βήμα είχε κάνει ο πατέρας τους το 1973, όταν αποφασίζει να μεταφέρει το ελαιοτριβείο από τις Καμάρες που ίδρυσε ο δικός του πατέρας, στους Βώρους σε σύγχρονες εγκαταστάσεις και με πρότυπο για την εποχή εξοπλισμό.
Η εταιρία εφαρμόζει πιστοποίηση αυθεντικότητας ελαιόλαδου από το υπουργείο Ανάπτυξης (κωδικός EL-40-067). Το σύστημα διασφάλισης ποιότητας τροφίμων ISO 22000 (αριθ. πιστοποιητικού MC/12105). Τα βιολογικά προϊόντα πιστοποιούνται από διαπιστευμένο φορέα (αριθ. πιστοποιητικού A-482491/E6) στα διάφορα στάδια μεταποίησης, αποθήκευσης και τυποποίησής τους.
Στόχοι
Ως στόχος τίθεται η δυναμική διείσδυση του ελαιολάδου «Πρωτογεράκης» στην πανελλήνια αγορά και η εγκαθίδρυσή του στη συνείδηση των καταναλωτών ως προϊόν ανώτατης ποιότητας. Για τις αγορές του εξωτερικού, ως στόχος τίθεται η αύξηση των εξαγωγών και η συνεχής παρουσία της εταιρίας σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές συναντήσεις.
2010-03-22 

Για 206.000 ευρώ στο σφυρί το "Καψής"


Του Λευτέρη
Συμβουλάκη

Μέχρι και τα κουταλάκια του γλυκού… που χρησιμοποιούσαν οι επισκέπτες για τα λουκούλλεια γεύματα και τα χλιδάτα πρωινά στην πέντε αστέρων ξενοδοχειακή μονάδα «ΚΑΨΗΣ» στην Αγία Πελαγία βγαίνουν τώρα στο «σφυρί», καθώς η εταιρία βρίσκεται καταχρεωμένη με υποθήκες εκατομμυρίων ευρώ σε τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρίες που δεν έχει να καταβάλει ένα χρέος 206.812 ευρώ για το οποίο κινήθηκε η διαδικασία κατάσχεσης!
Το άλλοτε πολυτελέστατο συγκρότημα, που έζησε μεγάλες δόξες τις προηγούμενες δεκαετίες φιλοξενώντας Συνόδους Κορυφής, αρχηγούς κρατών, διασημότητες της show-biz αλλά και βαρυσήμαντες προσωπικότητες του πνευματικού και οικονομικού χώρου σε παγκόσμια κλίμακα, σήμερα έχει κατασχεθεί και βγαίνει σε πλειστηριασμό στις 7 Απριλίου 2010 για το ευτελές ποσό, για τα δεδομένα μιας τέτοιας ξενοδοχειακής μονάδας, των 206.812 ευρώ, που οι ιδιοκτήτες δεν έχουν να καταβάλουν στην ασφαλιστική εταιρία International Life, η οποία έχει κινήσει τη διαδικασία της κατάσχεσης!
Φυσικά δεν είναι μόνο ο πλειστηριασμός της ξενοδοχειακής μονάδας. Στο «σφυρί» βγαίνουν ακόμη 21 ακίνητα που ανήκουν στους ίδιους ιδιοκτήτες, τα οποία σχεδόν έχουν απολέσει την πραγματική τους αξία από τις 30 προσημειώσεις που τα βαρύνουν.
Σύμφωνα με την περίληψη της κατασχετήριας έκθεσης ακίνητων και κινητών που ανήκουν στην εταιρία με την επωνυμία «Τουριστικό Συγκρότημα Καψή Α.Ε.», δεν υπάρχει ούτε ένα ακίνητο της άλλοτε κραταιάς εταιρίας στον ξενοδοχειακό κλάδο της χώρας που να μην έχει βάρη από προσημειώσεις δανείων, που ελήφθησαν από τράπεζες ελληνικές και ξένες και τα οποία ξεπερνούν κατά πολύ τα 100 εκατ. ευρώ!
Μάλιστα είναι τόσα πολλά τα βάρη των προσημειώσεων που τα ακίνητα έχουν χάσει πλέον την πραγματική τους αξία και για αυτό πλειστηριάζονται όλα για την κάλυψη των 206.812 ευρώ που οφείλονται στην ασφαλιστική εταιρία. Ετσι, βγαίνουν στο «σφυρί» συνολικά 22 ακίνητα συνολικής έκτασης περίπου 108 στρεμμάτων εκ των οποίων τα 82 στρέμματα αφορούν στην οικοπεδική έκταση εντός της οποίας βρίσκεται η ξενοδοχειακή μονάδα στην Αγία Πελαγία.
Ακόμη πλειστηριάζεται ο κινητός εξοπλισμός του ξενοδοχείου, από έργα τέχνης, πολυτελή αντικείμενα, πανάκριβα διακοσμητικά κρεβάτια και στρώματα μέχρι τα ποτήρια και κουτάλια της κουζίνας, όπου διάσημοι σεφ ετοίμαζαν τις ημέρες της μεγάλης δόξας του πολυτελούς καταλύματος τα γκουρμέ γεύματα που απολάμβαναν οι εκπρόσωποι του ελληνικού και διεθνούς τζετ-σετ, που επέλεγαν για διακοπές… πολλών αστέρων το «ΚΑΨΗΣ» κι ας τους κόστιζαν ανά διανυκτέρευση όσο λαμβάνει μηνιαίο μισθό ένας δημόσιος υπάλληλος! Σήμερα το γεγονός του πλειστηριασμού του ξενοδοχείου και ακόμη 21 ακινήτων προκαλεί σοκ όχι μόνο στους εκπροσώπους του κλάδου αλλά και σε όλους τους Κρητικούς που γνώριζαν την οικονομική επιφάνεια της ιδιοκτησίας! Η κατάσχεση θα γίνει στις 7 Απριλίου 2010.
Εκτός από τα 82,125 στρέμματα εντός των οποίων βρίσκεται η λαμπερή πέντε αστέρων και προσφάτως ανακαινισμένη και επεκταθείσα μονάδα «ΚΑΨΗΣ» στην Αγία Πελαγία, έχουν κατασχεθεί και θα βγουν στον πλειστηριασμό ακόμη 21 ακίνητα της ιδιοκτήτριας εταιρίας. Τα υπόλοιπα ακίνητα που πλειστηριάζονται είτε γειτνιάζουν με το συγκρότημα «ΚΑΨΗΣ» είτε βρίσκονται σε άλλες θέσεις της ευρύτερης περιοχής, όπως στην πρώην κοινότητα της Αχλάδας, στο Μονοναύτη, τη Ρογδιά και φυσικά την Αγία Πελαγία.
Συνολικά πλειστηριάζονται 107 στρέμματα και 972 τετραγωνικά μέτρα ιδιοκτησίας της εταιρίας Τουριστικό Συγκρότημα ΚΑΨΗ Α.Ε. Τα συνολικά ακίνητα είναι «φιλέτα», αφού τα περισσότερα βρίσκονται σε σημείο με πανοραμική θέα προς τη θάλασσα, άλλα είναι παραλιακά και άλλα γειτνιάζουν με το ξενοδοχείο, που θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ανέγερσή του το 1972 αλλά και οι επεκτάσεις αργότερα είχαν δημιουργήσει εντάσεις λόγω και κάποιων αρχαιοτήτων που είχαν βρεθεί στην περιοχή και είχαν ενταχθεί ως αρχαιολογικό πάρκο εντός του ξενοδοχείου και αποτελούσε ατραξιόν για τους επίδοξους πελάτες της μονάδας.
Στο μεταξύ όλα αυτά τα ακίνητα σήμερα δεν είναι δυνατό να καλύψουν το χρέος των μόλις 206.812 ευρώ γιατί φέρουν βάρη από προσημειώσεις και υποθήκες δανείων εκατομμυρίων ευρώ, δολαρίων ΗΠΑ και γερμανικών μάρκων που ξεκινούν από το 1992! Παρατηρώντας την πορεία των προσημειώσεων και των δανείων από το 1992 ως σήμερα δεν είναι δύσκολο να βγάλει κάποιος το συμπέρασμα ότι η σημερινή κατάσταση ήταν προδιαγεγραμμένη, αφού από χρονιά σε χρονιά τα ακίνητα αποκτούσαν βάρη από δανεισμό τραπεζών από Ευρώπη, Ελλάδα και Αμερική με εκατομμύρια ευρώ! Συνολικά τα 22 ακίνητα έχουν βάρη 88.530.803 ευρώ, 16.820.044 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και 3.229.520 εκατ. μάρκων Γερμανίας. Δηλαδή, οι προσημειώσεις για την εταιρία, που σήμερα χάνει το πολυτελές τουριστικό κατάλυμα, ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ! Για το λόγο αυτό η αξία των ακινήτων που πλειστηριάζονται, σύμφωνα με την περίληψη της κατασχετήριας έκθεσης, χάνουν την αξία τους, αφού όποιος τα αποκτήσει θα αγοράσει και τις προσημειώσεις. Ετσι, όλα μαζί κατ' εκτίμηση συμβολαιογράφου κατάσχονται και πλειστηριάζονται για μόλις 206.812 ευρώ προς ασφαλιστική εταιρία.   
2010-03-22 

Greenpeace: συναγερμός για ψάρια και θαλασσινά


Η περιβαλλοντική οργάνωσηGreenpeace, αποκαλύπτει σε δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της, ότι τα ψάρια και τα θαλασσινά κινδυνεύουν άμεσα στην Ελλάδα.
Σήμερα, τα τρία τέταρτα των ιχθυαποθεμάτων διεθνώς υπεραλιεύονται, ενώ οι πληθυσμοί του τόνου και του μπακαλιάρου έχουν μειωθεί κατά 90%.
Τα περισσότερα από τα αλιεύματα που καταναλώνουμε, δυστυχώς προέρχονται από αλιευτικούς στόλους ανεπτυγμένων χωρών, που κυνηγούν τα τελευταία κοπάδια ψαριών στις ανοιχτές θάλασσες χάρη σε υπερσύγχρονες μεθόδους εντοπισμού, αλλά και στα χωρικά ύδατα παράκτιων και νησιωτικών κρατών.
Η πρακτική αυτή επηρεάζει αρνητικά το θαλάσσιο περιβάλλον και εκατομμύρια ανθρώπους που βασίζουν την επιβίωσή τους στην αλιεία.
Ωστόσο, ούτε και οι υδατοκαλλιέργειες αποτελούν λύση στα προβλήματα των ωκεανών με τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα.
Αντίθετα, επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τις θάλασσες, το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες.
Μπροστά στον ορατό κίνδυνο κατάρρευσης και των τελευταίων ιχθυοπληθυσμών λόγω της υπεραλίευσης και των καταστροφικών μεθόδων αλιείας, η Greenpeace στοχεύει όχι απλά να αναδείξει τους κινδύνους της μη βιώσιμης αλιείας, αλλά και να τονίσει την ανάγκη προώθησης βιώσιμων αλιευτικών μεθόδων για την προστασία του θαλάσσιου πλούτου.
Η περιβαλλοντική οργάνωση κάνει έκκληση προς τα σούπερ μάρκετ, να υιοθετήσουν και να εφαρμόσουν μία πολιτική προμήθειας βιώσιμων αλιευμάτων. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποσύρουν από τα ράφια και τα ψυγεία τους, τα είδη που περιλαμβάνονται στη λίστα τηςGreenpeace και να αυξήσουν την γκάμα των βιώσιμων αλιευμάτων που διατίθενται προς πώληση.
Με το συγκεκριμένο τρόπο, οι καταναλωτές θα γνωρίζουν από πού προέρχονται τα ψάρια κα τα θαλασσινά που καταναλώνουν και θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν υπεύθυνες επιλογές.
Το εν λόγω παράδειγμα έχουν ακολουθήσει ήδη πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία και η Ισπανία.
Πηγή: Greenpeace

Έγινε εκατομμυριούχος ακολουθώντας το...φενγκ-σούι!

]

Θέλετε να γίνεται εκατομμυριούχοι; Τότε κάντε και εσείς ότι λέει το...φενγκ – σούι!


Ένας συνταξιούχος αστυνομικός από το Σίδνεϊ ισχυρίζεται πως έγινε εκατομμυριούχος ακολουθώντας το φενγκ-σούι, την αρχαία κινέζικη φιλοσοφία.
 
Ο συγκεκριμένος αστυνομικός ακολουθώντας τις συμβουλές ενός άρθρου για το φενγκ-σούι, κόλλησε ένα νόμισμα στο κεφαλόσκαλο της εισόδου του σπιτιού του και την επομένη κέρδισε δυο εκατομμύρια δολάρια (Αυστραλίας) στο Λόττο!
 
Σύμφωνα με την ειδικό σε θέματα φενγκ-σούι, Ελίζαμπεθ Γουϊγκινς, για να λειτουργήσει η τύχη, όπως στην περίπτωση του εν λόγω αστυνομικού, θα πρέπει να συμπέσουν μαζί και οι τρεις τύποι τύχης που έχουμε. Όπως εξήγησε η ίδια, έχουμε την "ουράνια τύχη" με την οποία γεννιόμαστε, τη "γήινη τύχη", που προέρχεται από το περιβάλλον στο οποίο ζούμε, και την "ανθρώπινη τύχη" που βασικά είναι ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουμε να ζούμε.
 
"Το πιο βασικό στην περίπτωση του αστυνομικού είναι ότι έπαιξε Λόττο. Χρησιμοποίησε την 'ανθρώπινη τύχη του'", είπε η κα Γουϊγκινς.
 
Η ίδια λέει πως το φενγκ-σούι βοηθά για τη δημιουργία αρμονίας στο περιβάλλον, με σκοπό την ευτυχία, την επιτυχία και την υγεία. Εξασκείται εδώ και 4.000 χρόνια στην Κίνα και βασίζεται στην παλιά κινεζική αντίληψη ότι ο άνθρωπος και το περιβάλλον του πρέπει να εναρμονίζονται
 
Το φενγκ-σούι, επίσης, πρεσβεύει ότι τα κτίρια είναι ζωντανά και όχι άψυχα όντα, τα οποία εκπέμπουν Τσι (ενέργεια που εμπεριέχεται σε όλα τα πράγματα). Παρομοίως, οι ειδικοί του φενγκ-σούι πιστεύουν ότι η ενέργεια (δηλαδή το Τσι) μέσα στο σπίτι μπορεί να μεταβληθεί ή να μπλοκαριστεί, οδηγώντας σε καταστάσεις που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τα οικονομικά, την υγεία, την εργασία, την ερωτική ζωή κ.ά. 

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...


Ένα ποντικάκι κάποτε, παρατηρούσε από την τρυπούλα του τον αγρότη και τη γυναίκα του που ξεδίπλωναν ένα πακέτο.
Τι λιχουδιά άραγε έκρυβε εκείνο το πακέτο; Αναρωτήθηκε.

Όταν οι δύο αγρότες άνοιξαν το πακέτο, δεν φαντάζεστε πόσο μεγάλο ήταν το σοκ που έπαθε όταν διαπίστωσε πως επρόκειτο για μια ποντικοπαγίδα!

Τρέχει γρήγορα λοιπόν στον αχυρώνα για να ανακοινώσει το φοβερό νέο!:

-Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι! Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι!

Η κότα κακάρισε, έξυσε την πλάτη της και σηκώνοντας το λαιμό της είπε:

"Κύρ Ποντικέ μου, καταλαβαίνω πως αυτό αποτελεί πρόβλημα για σας. Αλλά δεν βλέπω να έχει καμιά επίπτωση σε μένα! Δε με ενοχλεί καθόλου εμένα η ποντικοπαγίδα στο σπίτι!"

Το ποντικάκι γύρισε τότε στο γουρούνι και του φώναξε:

"Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι! Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!" 
Το γουρούνι έδειξε συμπόνια αλλά απάντησε:

"Λυπάμαι πολύ κυρ ποντικέ μου αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να
προσευχηθώ. Να είστε σίγουρος δε, ότι θα το κάνω. Θα προσευχηθώ."

Τότε το ποντίκι στράφηκε προς την αγελάδα και της φώναξε κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου:

"Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!"

Και η αγελάδα απάντησε:

"Κοιτάξτε, κύριε ποντικέ μου, πολύ λυπάμαι για τον κίνδυνο πουδιατρέχετε, αλλά εμένα η ποντικοπαγίδα το μόνο που μπορεί να μου  κάνει, είναι μια διπλωματίτσα στην κοιλιά μου!

Έτσι, ο καλός μας ποντικούλης, έφυγε με κατεβασμένο το κεφάλι, περίλυπος και
απογοητευμένος γιατί θα έπρεπε μόνος του να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο της ποντικοπαγίδας!

Την επόμενη νύχτα,ένας παράξενος θόρυβος, κάτι σαν το θόρυβο που κάνει η ποντικοπαγίδα όταν κλείνει, ξύπνησε τη γυναίκα του αγρότη που έτρεξε να δει τι συνέβη αλλά μέσα στη νύχτα, δεν πρόσεξε πως την παγίδα πιάστηκε από την ουρά ένα φίδι ....

Φοβισμένο το φίδι δάγκωσε τη γυναίκα.

Ο άντρας της έτρεξε γρήγορα και την πήγε στο νοσοκομείο.
Αλλίμονο όμως, την έφερε  στο σπίτι με ένα πολύ υψηλό πυρετό.

Ο γιατρός τον συμβούλεψε να της κάνει ζεστές σουπίτσες κι έτσι οαγρότης *έσφαξε την κότα* για να κάνει μια καλή κοτόσουπα αφού όλοιξέρουμε πως στον πυρετό δίνουμε κοτόσουπες!

Αλλά η  αρρώστεια της γυναίκας πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και όλοι οι γείτονες ερχόταν στη φάρμα να βοηθήσουν.

Ο καθένας με τη σειρά του καθόταν στο προσκεφάλι της γυναίκας 24 ώρες το 24ωρο.

Για να τους ταισει όλους αυτούς ο αγρότης αναγκάστηκε να *σφάξει το γουρούνι!*

Τελικά όμως η γυναίκα δε τη γλύτωσε! Πέθανε!

Στη κηδεία της ήρθε πάρα πολύς κόσμος γιατί ήταν πολύ καλή γυναίκα και την
αγαπούσαν όλοι.

Για να φιλοξενήσει όλον αυτόν τον κόσμο ο αγρότης αναγκάστηκε να σφάξει την *αγελαδα του...... *

Ο κυρ Ποντικός μας, έβλεπε όλο αυτό το πήγαιν'έλα από την τρυπούλα του με πάρα πολύ μεγάλη θλίψη.......

Γιαυτό και σεις, την επόμενη φορά που κάποιος σας πει ότι έχει έναμικρό πρόβλημα-μεγάλο γι αυτόν- και που ίσως εσας δε σας πολυαφορά, θυμηθείτε πως  όταν καποιος από το περιβάλλον μας κινδυνεύει, βρισκόμαστε και μεις σε κίνδυνο!

Είμαστε όλοι συνεπιβάτες σ'αυτό το πλοίο που το λένε ζωή! Ας έχουμε ανοιχτά τα μάτια και τ'αυτιά μας και ας κάνουμε μια προσπάθεια να συμπαραστεκόμαστε ο ένας στον άλλο.

Ο καθένας μας αποτελεί τον κρίκο της ίδιας αλυσίδας, είμαστε απαραίτητες ίνες του ίδιου υφάσματος. Και άν ένα μέρος του υφάσματος χαλάσει, κινδυνεύει να σχιστεί όλο το ύφασμα....

Θα μπορούσατε να αναγνωρίσετε με το στόμα σας Lego φιγούρες?

Το κοριτσάκι στο παρακάτω βίντεο μπορεί να αναγνωρίσει οποιαδήποτε φιγούρα Lego με το στόμα της. Η Sophia Heesch ισχυρίστηκε πως είναι σε θέση να προσδιορίσει ογδόντα φιγούρες Lego του Star Wars με αυτόν τον τρόπο, και το βίντεο που γυρίστηκε από γερμανική εκπομπή αποδεικνύει τους ισχυρισμούς της.

11 πράγματα που δεν γνωρίζετε για τα κινητά τηλέφωνα (γράφημα)

Γνωρίζετε ότι χρησιμοποιώντας ένα κινητό τηλέφωνο για περισσότερο από 4 ώρες την ημέρα μειώνεται κατά 25% η κινητικότητα του σπέρματος σας? Η ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παρακολούθηση πυρηνικών βομβών? Στο παρακάτω γράφημα θα δείτε 11 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζετε για το κινητό τηλέφωνο.

11 Things You Didn't Know About Cell Phones


6 φωτογραφίες που ΔΕΝ έχουν υποστεί φωτομοντάζ.

Από φωτογραφίες που έχουν υποστεί επεξεργασία, το ίντερνετ είναι γεμάτο. Εν' τούτοις, υπάρχουν και φωτογραφίες, που ενώ με την πρώτη ματιά θα τις βαφτίζατε πλαστές, είναι πέρα για πέρα αληθινές.

1. Παράτολμος ακροβάτης.
Ο Dean Potter περπατάει πάνω σε ένα τεντωμένο σύρμα στο Taft Point στο Yosemite και φωτογραφήθηκε από τον φωτογράφο Jeff Cunningham


2. Αντανάκλαση.
Η αριστερή πλευρά είναι ένας καθρέφτης, ενώ η δεξιά πλευρά είναι γυαλί στο οποίο από πίσω βρίσκεται μια δεύτερη κοπέλα.


3. Το 'λιωμένο' κτήριο.
Πρόκειται στην ουσία για ένα τεράστιο τυπωμένο κομμάτι υφάσματος, τοποθετημένο στην πρόσοψη ενός κτηρίου στο Παρίσι. Το έργο ονομάζεται 39GeorgeV και δημιουργήθηκε το 2007.

4. Βόλτα πάνω σε αεροπλάνο.
Ο παράτολμος κασκαντέρ ονομάζεται Rick Rojatt, τα ταξίδεψε πάνω σε ένα DC-8 με ταχύτητα 250 κόμβων στους αγώνες της Καλιφόρνιας. Η φωτογραφία ανήκει στην συλλογή της Cathy Hansen.

5. Μύγες-ζογκλέρ.
Πρόκειται για μια μορφή τέχνης στην οποία ο καλλιτέχνης χρησιμοποίησε νεκρές μύγες για να δημιουργήσει αυτά τα παράξενα έργα του.

6. Αλογοζέβρα.
Zebroid είναι το αποτέλεσμα της διασταύρωσης μιας ζέβρας και ενός αλόγου. Δεν είναι παράξενη μια τέτοια διασταύρωση, αλλά είναι σχετικά σπάνιος ο παραπάνω χρωματισμός του ζώου. Τόσο παράξενος που είναι πραγματικά δύσκολο να μην υποθέσετε ότι έχει γίνει φωτομοντάζ.

Η πιο επικίνδυνη φωτογράφιση!


Πόσο επικίνδυνη μπορεί να είναι μια φωτογράφιση? Αν πας να φωτογραφίσεις έναν καρχαρία να χαμογελάει είναι αρκετά επικίνδυνο? Η παρακάτω φωτογραφία μας λύνει αυτές τις απορίες.

01_article

Η φωτογραφία είναι ένα χαμόγελο με δόντια που μπορεί να γίνει εφιάλτης. Όμως παρόλο που κοιτούσε τα σαγόνια του θανάτου, αυτός ο δύτης τραβούσε σωστά την προσοχή του καρχαρία. Αυτή η καταπληκτική φωτογραφία είναι από τον φωτογράφο Don Carpenter, ο οποίος αψηφά τον κίνδυνο και βρίσκετε αντιμέτωπος με ένα πολύ μεγάλο λευκό καρχαρία για να τον φωτογραφίσει να χαμογελά. Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πως έγινε η φωτογράφιση από ένα δεύτερο κλουβί που βρισκόταν εκεί κοντά.

02_article

03_article

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την πηγή του άρθρου.

Πηγή: [link]

Μετατρέψτε την ζακέτα της φόρμας σας σε σακίδιο για laptop.


hoodie_laptop_bag

Υπάρχουν πράγματα που τα υποτιμάμε ή μας φαίνονται πως είναι μόνο για μια συγκεκριμένη χρήση. Βλέποντας όμως την φωτογραφία παραπάνω μάλλον θα αλλάξετε γνώμη. Μπορείτε να μετατρέψετε εύκολα και γρήγορα με 6 απλά βήματα (όπως φαίνεται στην εικόνα) την ζακέτα της φόρμας σας σε ένα πλήρες λειτουργικό σακίδιο για το laptop σας.

Ο γυναικείος οργασμός με νούμερα!


Ο παρακάτω πίνακας δίνει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τον γυναικείο οργασμό, που ίσως να μην γνωρίζουν ούτε οι γυναίκες...



Ο γυναικείος οργασμός με νούμερα!


Ο παρακάτω πίνακας δίνει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τον γυναικείο οργασμό, που ίσως να μην γνωρίζουν ούτε οι γυναίκες...



Δημιούργησαν τεχνητό ήλιο σε μια πόλη της Αρκτικής!!!


500x_artificialsun_01

Αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία δεν είναι πραγματικός ήλιος. Για τις ανάγκες μιας διαφήμισης των χυμών Tropicana δημιούργησαν αυτόν τον τεχνητό ήλιο σε μια μικρή πόλη της Αρκτικής στον Καναδά. Αυτός ο τεχνητός ήλιος 100.000 lumen άναψε πάνω από την πόλη Inuvik, δίνοντας την ψευδαίσθηση μιας κανονικής ημέρας κατά την διάρκεια του χειμώνα, που σε εκείνη την περιοχή ως επί το πλείστον είναι βυθισμένη στο σκοτάδι.

Ένας Έλληνας ερευνητής δημιουργεί το πρώτο αραβόφωνο ρομπότ.


Ένας Έλληνας απόδημος, καθηγητής της επιστήμης των υπολογιστών στο πανεπιστήμιο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στην πόλη Αλ-Αϊν του Αμπού Ντάμπι, είναι επικεφαλής ενός 12μελούς εργαστηρίου που έχει κατασκευάσει τον "Αβικέννα", το πρώτο αραβόφωνο ρομπότ στον κόσμο, το οποίο σύντομα μπορεί να μπει σε μαζική παραγωγή, με στόχο να αποτελέσει μέρος του προσωπικού σε εμπορικά καταστήματα του αραβικού κόσμου, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.
Σύμφωνα με τον Μαυρίδη, ο "Αβικέννας" (που φέρει το όνομα με το οποίο έγινε γνωστός στη Δύση ο διάσημος μουσουλμάνος φιλόσοφος και επιστήμων Ιμπν Σίνα του 11ου αιώνα) είναι το πρώτο ανθρωποειδές ρομπότ που μπορεί να μιλήσει στα αραβικά. Το ρομπότ μπορεί να χρησιμοποιηθεί, μεταξύ άλλων, ως ρεσεψιονίστ, πωλητής ή άλλο βοηθητικό προσωπικό σε καταστήματα.

Μπορεί να απαντήσει σε ορισμένες ερωτήσεις, να συνδεθεί στο Ίντερνετ για να πάρει πληροφορίες και να παρουσιάσει διάφορα πράγματα στην οθόνη του, ανάλογα με τις επιθυμίες του υποψήφιου αγοραστή. Σύμφωνα με τον Μαυρίδη, σε ένα περίπου εξάμηνο το ρομπότ θα μπορεί να είναι πλήρως έτοιμο και λειτουργικό για να δραστηριοποιηθεί σε ένα εμπορικό κέντρο.

Ο "Αβικέννας" είναι ντυμένος σαν κανονικός Άραβας με μια λευκή κελεμπία, φοράει τουρμπάνι και διαθέτει γκρίζα γενειάδα. Μιλά κλασικά αραβικά και συνοδεύει τις απαντήσεις του με εκφράσεις προσώπου που θυμίζουν άνθρωπο. Οι μηχανισμοί που επιτρέπουν στο ρομπότ να κάνει αυτές τις κινήσεις, δημιουργήθηκαν από την εταιρία Hanson Robotics, ενώ το λογισμικό αποτελεί δημιούργημα του Μαυρίδη και των συνεργατών του.

Η ομάδα του Μαυρίδη χρειάστηκε πάνω από ένα χρόνο για να αναπτύξει το πρόγραμμα που συνιστά το "νου" του ρομπότ και το οποίο περιλαμβάνει τις δυνατότητες όρασης, λόγου, μνήμης και κίνησης. Ο "Ιμπν Σίνα-Αβικέννας" διαθέτει λογισμικό που του επιτρέπει να δει και να ανιχνεύσει πρόσωπα και αντικείμενα, καθώς επίσης υποσυστήματα που του επιτρέπουν να ανοίγει διάλογο, καθώς επίσης να μετατρέπει τα λόγια σε κείμενα.

Ο Μαυρίδης έχει ήδη δεχτεί προτάσεις από εταιρίες που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν εμπορικά το ρομπότ, το οποίο (όπως και όλο το εργαστήριο ρομποτικής) αναπτύχθηκε με χρηματοδότηση από τις Αρχές του Αμπού Ντάμπι. Το κόστος ανάπτυξης του λογισμικού έφτασε περίπου τα 200.000 δολάρια.

Όπως δήλωσε ο έλληνας ερευνητής, "με δεδομένη όλη την ανάπτυξη που συμβαίνει εδώ σήμερα, είναι σημαντικό, πέρα από την κατασκευή του ψηλότερου ουρανοξύστη στον κόσμο και όλων αυτών των άλλων όμορφων κτιρίων, να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι που έχει σχέση με τα επιστημονικά και διανοητικά επιτεύγματα. Για αυτό το λόγο, διαλέξαμε τον Ιμπν Σίνα ως την προσωπικότητα από όπου εμπνεύστηκε το ρομπότ μας, ώστε να ξαναφέρει στους φοιτητές μας τις αξίες του. Φέρνει μαζί του πολλές παραδόσεις, αρχαίες και πιο πρόσφατες".

πηγή : [link]

Πέντε διάσημοι ηθοποιοί και οι ρόλοι που απέρριψαν.


Οι ηθοποιοί δεν κάνουν πάντα τις σωστές επιλογές όταν είναι να διαλέξουν σε ποια ταινία θα πρωταγωνιστήσουν. Δείτε στην παρακάτω λίστα πέντε ηθοποιούς και τους αντίστοιχους ρόλους που απέρριψαν, προσφέροντας σε άλλους την "δόξα".

1. Ο ρόλος: Τζέιμς Μποντ στο Dr.No

Ποιος αρνήθηκε
Ο Κάρι Γκραντ. Παρόλο που ήταν πολύ φίλος με τον παραγωγό της ταινίας, Άλμπερτ Μπροκόλι, ο Κάρι Γκραντ του είπε ένα δυνατό «όχι» όταν του πρότεινε να ενσαρκώσει τον πράκτορα 007.

Ποιος τον πήρε
Ο Σον Κόνερι. Αν και ο Κόνερι έχει μείνει στην ιστορία, η αλήθεια είναι ότι οι παραγωγοί είχαν δυσαρεστηθεί με την επιλογή του στην αρχή και ο ίδιος ο Ίαν Φλέμινγκ είχε πει «δεν είναι ακριβώς ότι είχα στο μυαλό μου.»

Μετρητής λάθος απόφασης: 2/10
Όχι ιδιαίτερα μεγάλο το "λάθος". Ο Κάρι Γκραντ στα 60’s ήταν ήδη μεγάλος σταρ και δεν είχε ανάγκη τη συγκεκριμένη ταινία για να προωθήσει την καριέρα του.

2. Ο ρόλος: Νίο στο Matrix

Ποιος αρνήθηκε
O Γουίλ Σμιθ. Απέρριψε την πρόταση που του έκαναν, επειδή ήθελε να πρωταγωνιστήσει στο Wild Wild West, κι έτσι ο ρόλος του δόθηκε στον αμέσως επόμενο επιλαχόντα. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η σύγκριση μεταξύ των δύο ταινιών απλά δεν... υφίσταται.

Ποιος τον πήρε
Ο Κιάνου Ριβς, ο οποίος είδε την καριέρα του μετά την τριλογία, να παίρνει τα πάνω της.

Μετρητής λάθος απόφασης: 4/10
Μπορεί ο Σμιθ να άργησε λίγο να "ανεβάσει" τις μετοχές του, σε σχέση με το αν δεχόταν να παίξει στο Matrix, αλλά τα τελευταία χρόνια είναι η μεγαλύτερη δύναμη του Χόλιγουντ, αφού οι ταινίες του μεσουρανούν στο box office. Ο ίδιος είχε δηλώσει "Θα τα είχα θαλασσώσει στο Matrix. Εκείνη την εποχή δεν θα μπορούσε να φέρω εις πέρας όλα αυτά που έκανε ο Κιάνου."

3. Ο ρόλος: Bίνσεντ Βέγκα στο Pulp Fiction

Ποιος αρνήθηκε
Ο Μάικλ Μάντσεν, ο οποίος δεν είχε καθόλου χρόνο να συμμετάσχει, επειδή την ίδια εποχή γύριζε το Wyatt Earp.

Ποιος τον πήρε
Ο Τζον Τραβόλτα. Εν μια νυκτί, από πρωταγωνιστής στο "σκονισμένο" Grease, ανέβηκε στην πρώτη σειρά των σταρ και κέρδισε υποψηφιότητα για Όσκαρ.

Μετρητής λάθος απόφασης: 8/10
Ο ίδιος ο Μάντσεν, μετά από λίγα χρόνια, είπε ότι το Wyatt Earp ήταν για αυτόν "χάσιμο χρόνου".

4. Οι ρόλοι: Σάντανς στο Butch Cassidy and The Sundance Kid, Τζίμι Ντόιλ στο French Connection και Κάπτεν Μπέντζαμιν Γουίλαρντ στο Apocalypse Now

Ποιος αρνήθηκε
Ο Στιβ Μακούιν. Ο μόνος λόγος που απέρριψε τον ρόλο του Σάντανς ήταν επειδή ο συμπρωταγωνιστής του, Πολ Νιούμαν, θα έπαιρνε περισσότερα λεφτά. Δεν θέλησε να συμμετάσχει στο French Connection επειδή θεώρησε ότι ο ρόλος έμοιαζε πολύ με εκείνον που είχε ενσαρκώσει στο Bullitt και τσακώθηκε με τον Φράνσις Φορντ Κόπολα όταν του πρότεινε τον ρόλο στο Apocalypse Now, επειδή δεν διαπραγματευόταν το κασέ του των 3 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ποιος τον πήρε
O Ρόμπερτ Ρέντφορν στο Butch Cassidy and The Sundance Kid, o Tζιν Χάκμαν στο French Connection και ο Μάρτιν Σιν στο Apocalypse Now.

Μετρητής λάθος απόφασης: 9/10
Εξαιρετικά λάθος επιλογές. Ο ρόλος του Τζίμι Ντόιλ στο French Connection χάρισε στον Τζιν Χάκμαν το Όσκαρ και ο Μάρτιν Σιν στο Apocalypse Now χάρισε στο σινεμά μια από τις πιο ωραίες ερμηνείες σε μια ταινία που έμεινε στην ιστορία.

5. Ο ρόλος: Γκάνταλφ στην τριλογία Lord of the Rings

Ποιος αρνήθηκε
Ο Σον Κόνερι. Ο λόγος που δεν ήθελε τον ρόλο ήταν επειδή δεν είχε διαβάσει ποτέ το έπος του Τόλκιν και ισχυρίστηκε ότι δεν καταλάβαινε καθόλου το σενάριο.

Ποιος τον πήρε
Ο επίσης Βρετανός, Ιαν Μακ Κέλεν.

Μετρητής λάθος απόφασης: 10/10
Ήταν το μεγαλύτερο λάθος στην καριέρα του Σκοτζέζου ηθοποιού. Η New Line Cinema, ήθελε τόσο πολύ τον Κόνερι για τον ρόλο, που προσφέρθηκε να τον ανταμείψει με ποσοστό 15% των συνολικών εσόδων της τριλογίας, εκτός από την αμοιβή του. Αν είχε δεχτεί, θα είχε κερδίσει τα περισσότερα λεφτά που έχει πάρει ποτέ ηθοποιός για έναν μοναδικό ρόλο: σχεδόν 400 εκατομμύρια δολάρια.

πηγή : [link]

Γηράσκω αεί... εργαζόμενος;


Ενα δημοφιλές βίντεο που κυκλοφόρησε πριν από μήνες στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία αποτύπωνε, έστω και υπερβολικά, μια πραγματικότητα που ενδέχεται να βιώσουν οι εργαζόμενοι στο άμεσο ή απώτερο μέλλον: ένας 70χρονος εργαζόμενος προσέρχεται στη δουλειά του με το μπαστούνι στο οποίο στηρίζεται, αφήνει επάνω στο γραφείο τα απαραίτητα για την υγεία του χάπια και προσπαθεί να καταλάβει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού υπολογιστή που έχει μπροστά στα μάτια του. Ηταν μια ιαπωνικής εμπνεύσεως διαφήμιση. Ωστόσο το Ασφαλιστικό, τα όρια ηλικίας, οι συνθήκες υπό τις οποίες θα βγαίνουν στη σύνταξη οι σημερινοί εργαζόμενοι είναι θέματα που απασχολούν πλέον καθημερινά όλους μας και στην Ελλάδα. Ειδικά εκείνους που απέχουν χρόνια από την κατοχύρωση των περίφημων ώριμων δικαιωμάτων. Και τούτο ασχέτως εάν οι ειδικοί αποφαίνονται ότι όλα σχεδόν εξαρτώνται όχι μόνο από τον χρόνο, αλλά και από το είδος της εργασίας.

Το άγχος μειώνει την απόδοση
«Μπορεί να έχει αυξηθεί ο μέσος όρος ζωής, το προσδόκιμο ζωής, αλλά