Έτσι έμαθα


Ηταν ενας γερμανος, ενας ιταλος και ενας ελληνας και συζητανε για τις γυναικες τους που τους απατανε.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Εγω ειχα βαλει μικροκαμερες σε ολα το σπιτι μου και ειδα τη γυναικα μου να πηδιεται με ενα αλλο.

ΙΤΑΛΟΣ:Εγω προσελαβα ενα ντετεκτιβ για να παρακολυθει τη γυναικα μου και αυτος μου ειπε οτι την ειδε να πηδιεται με ενα αλλο.

ΕΛΛΗΝΑΣ:Καλα μαλακες ειστε και οι δυο;

ΙΤΑΛΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ:Οχι γιατι εσυ τι εκανες;

ΕΛΛΗΝΑΣ:Εγω πηρα την φραπεδια μου και καθισα στο μπαλκονι. Τοτε αρχισα να φωναζω στην γειτονισα μου:

"ΕΛΛΗΝΑΣ:Μορη πουτ@ν@ γειτονισα!!!!!

ΓΕΙΤΟΝΙΣΑ:Ποια ειπες πουτ@ν@ ρε μ@/@%@ κ@ριολη! Μη λες εμενα πουτ@ν@ ρε αρχιδ@! Την γυναικα σου να πεις πουτ@ν@ που πηδιοταν εχθες το βραδυ με ενα αλλο, πουστη!"

ΕΛΛΗΝΑΣ:Ετσι εμαθα πως η γυναικα μου με απατα, μαλακες.
Apo geladeros